Even voorstellen

Stel je hier even voor.
MrMK899
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Ruinerwold
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 feb 2018, 20:32

Even voorstellen

07 mar 2018, 20:34

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marnix Koppenol. Ik woon in de buurt van Ruinerwold en ik ben sinds kort de trotse eigenaar van mijn Mini Cooper R56 uit 2007 met een JCW pakket. De auto had meer problemen dan gedacht maar we zijn bijna op het punt dat dit allemaal verholpen is. Voorlopig lekker genieten en in de toekomst heb ik wel plannen om de Mini meer eigen te maken. Het forum is nu al heel leerzaam geweest. Hopelijk is er binnenkort eens een MiniMeet in het noorden want dat lijkt mij hartstikke leuk!

Groeten,

Marnix Koppenol
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

07 mar 2018, 22:53

Hoi Marnix,

welkom op het NewMiniClub forum. Je kunt hier veel informatie vinden en bij Show Your Ride zijn genoeg voorbeelden wat andere leden allemaal aan hun MINI veranderd hebben en genoeg mooie ideeën om op te doen.

Het beheer is recent overgedragen dus we zijn nog een inhaalslag aan het maken, maar events/meetings kun je vinden bij MINI uitstapjes en Meet en Greets en dan events 2018.
Vergeet ook niet om af en toe even onze Facebook page te raadplegen want soms staan events daar eerder op dan op het forum. Er wordt aan gewerkt dat dit gesynchroniseerd wordt maar dat duurt nog even. Als je op zoek bent naar events in het Noorden kan ik je al melden dat er in juni een elfsteden tocht georganiseerd gaat worden. Check NewMINIclub FB voor het event:

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum :icon_top:
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

24 mar 2018, 09:39

Hi Marnix, welkom op ons forum en welkom bij de club van MINIoten.
Foto's zijn we hier dol op, dus schroom niet je trots hier aan ons te showen :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”