Dirk aka VRX zegt hallo

Stel je hier even voor.
VRX85
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2018, 22:23

Dirk aka VRX zegt hallo

07 mar 2018, 22:54

Dag allemaal :)

Aangezien ik nieuw ben in het Mini wereldje heb ik besloten om me hier ook maar even aan te melden.

Ik ben Dirk, 33 jaar en samen met mijn vriendin Heleen runnen we onze eigen Barbershop in Bree, België.

Tot de aankoop van onze 2012 Clubman S in het begin van dit jaar heb ik altijd met Honda gereden. De strafste hiervan was een EP3 Type R van 2003 waar best veel upgrades op gedaan waren doorheen de jaren. Deze wagen had 250pk (N/A!) en was een bommetje!

Ikzelf ben een grote fan van Japanse sportwagens, oud en nieuw! Mijn vriendin Heleen is totaal geen autoliefhebster maar heeft altijd een zwak gehad voor Mini, en dan voornamelijk de Clubman.

Ik heb zo'n Clubman ook altijd een toffe auto gevonden, en dus begon de zoektocht naar een goed exemplaar. Met mijn hothatch achtergrond (ik heb altijd ongeveer 200pk gehad) moest het natuurlijk wel een "S" zijn.

Na wat zoekwerk zijn we dan bij een Mini Clubman S uit 2012 uitgekomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik na de eerste meters van de testrit direct overtuigd was. Wat een toffe wagen! Qua sensatie komt deze best in de buurt van mijn EP3, en dan te bedenken dat deze Mini nog compleet stock is! Wat moet dat wel niet geven als ik hier wat upgrades op doe!?

Ik heb wel wat plannen maar moet mezelf ook nog wat beter informeren, aangezien de Mini compleet nieuw voor mij is. Honda's hebben weinig geheimen voor mij dus dit zie ik als een nieuwe uitdaging!

Het lijstje tot op heden is:
- Alle of het meeste chroom aan de buitenkant vervangen door zwart
- 18" zomervelgen
- Schroefkit
- Volledige uitlaatlijn
- Intercooler
- Remap
- Sportkoppeling
- LSD
- BBK
- Spoiler plaatsen
- Shortshifter
- ...

Mijn eerste pride and joy, de EP3 Type R:
Afbeelding

De Clubman:
Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik toch ook nog altijd een Honda, namelijk een VT600 welke ik omgebouwd heb tot bobber:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Dirk aka VRX zegt hallo

07 mar 2018, 23:22

Welkom Dirk

op het NewMiniClub forum, grootse plannen lees ik. Op het forum valt veel te vinden en schroom niet om in de diverse rubrieken je vragen te stellen. Vergeet ook niet om de zoekfunctie te gebruiken wil wel eens helpen om te voorkomen dat je veel berichten moet doorspitten. Bij Show Your Ride staan genoeg voorbeelden van leden die ook op tuning gebied het een en ander (motorisch) aan hun Mini veranderd hebben. We hebben diverse sponsoren die ook genoeg te bieden hebben op alles van en voor de Mini.

Veel (rij)plezier met de Clubman en hier op het forum, en show your ride is een ideale rubriek om je mods aan je Mini bij te houden cq vast te leggen op foto.

Mvg. Milco
NickT
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 109
Lid geworden op: 12 dec 2016, 11:39

Re: Dirk aka VRX zegt hallo

08 mar 2018, 09:28

Welkom! 250pk uit een n/a2.0? Netjes! Voertuigen zien er goed uit, succes met modden!

Ps je naam doet me steeds denken aan vauxhall, maar is vxr natuurlijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Dirk aka VRX zegt hallo

24 mar 2018, 09:37

Hoi Dirk, welkom op ons mooie forum en gefeliciteerd met de aankoop van jullie mooie Clubbie :icon_top:
Milco heeft je al een boel info gegeven, dus daar eerst maar mee aan de gang :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: Dirk aka VRX zegt hallo

25 mar 2018, 19:53

Gaaf die type-R! Als dat enige voorteken voor de Clubman is komt het helemaal goed! Een zwarte S is sowieso al een uitstekende basis, dus dit gaat vast weer een mooi project worden!

Terug naar “Who are U?”