Van Classic Mini naar R53

Stel je hier even voor.
levibastings
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mar 2018, 18:46

Van Classic Mini naar R53

08 mar 2018, 15:09

Hallo allemaal,

Ik ben Levi (19 jaar), woonachtig in Zuid-Limburg en al sinds kinds af aan groot fan van Mini. Op mijn 16e kocht mijn vader een Classic Mini Cooper 1300 uit ‘91, dit zou mijn scheurijzertje worden als ik 18 was. Toen het eenmaal zover was viel het Mini rijden enorm in de smaak. Het was een ontzettend mooie auto om te zien en toverde regelmatig een lach op de gezichten van passerende mensen.
Echter na verloop van tijd had ik steeds vaker een auto nodig en zoals je wel kunt verwachten is een Classic Mini niet geheel geschikt als (bijna) dagelijkse auto. Dus hij ging de verkoop in...

Toen kwam er een Lupo GTI als import projectje uit Zwitserland, maar dit is niet de plek om hierover te spreken.

Ik zal ongetwijfeld niet de enige onder jullie zijn die regelmatig autosites afspeurt opzoek naar leuk speelgoed. Het Mini-virus is nooit weg geweest dus ook hier kijk ik regelmatig naar, zowel oud als nieuw. Hierdoor stuitte ik op een hele mooie Mini Cooper S Park Lane uit 2006. Ik was opslag verliefd op de schitterende kleurstelling (Royal Grey) en het fraaie interieur. Als er een nieuwe Mini komt dan moest dit hem worden, en dit is gelukt!
Sinds vorige week staat ie op de oprit geparkeerd. Wat een genot is het om in een Cooper S van deze generatie te rijden, wat een beleving brengt die supercharger met zich mee. Hij brengt het bekende Kart gevoel weer terug, wat ik in de Lupo GTI toch wel erg miste.

Kortgezegd, ik ben blij dat er weer een Mini voor de deur staat!

Foto’s zal ik zo spoedig mogelijk plaatsen in SYR, ook foto’s van het oudje zal ik uploaden.

Ik kijk uit naar leuk contact met andere enthousiastelingen! :rijden

Groetjes

Levi
DBAZ
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 mei 2017, 11:24

Re: Van Classic Mini naar R53

09 mar 2018, 19:07

Welkom Levi en gefeliciteerd met je aankoop! Erg mooi zijn die parklane uitvoeringen, gaaf hoor!
Ik hoop dat je een keer foto’s kan posten van je oude mini en je nieuwe mini!
levibastings
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mar 2018, 18:46

Re: Van Classic Mini naar R53

09 mar 2018, 23:11

DBAZ schreef:Welkom Levi en gefeliciteerd met je aankoop! Erg mooi zijn die parklane uitvoeringen, gaaf hoor!
Ik hoop dat je een keer foto’s kan posten van je oude mini en je nieuwe mini!
Dankjewel! Ik ben zelf inderdaad ook groot fan van de Park Lane uitvoeringen, is toch iets exclusiever!

Ik heb al een foto geplaats van de classic in ‘bevriende rides’. Foto’s van de nieuwe zal ik dit weekend plaatsen!
ha
harmless85

Re: Van Classic Mini naar R53

21 mar 2018, 09:15

levibastings schreef:
DBAZ schreef:Welkom Levi en gefeliciteerd met je aankoop! Erg mooi zijn die parklane uitvoeringen, gaaf hoor!
Ik hoop dat je een keer foto’s kan posten van je oude mini en je nieuwe mini!
Dankjewel! Ik ben zelf inderdaad ook groot fan van de Park Lane uitvoeringen, is toch iets exclusiever!

Ik heb al een foto geplaats van de classic in ‘bevriende rides’. Foto’s van de nieuwe zal ik dit weekend plaatsen!

Hoi levi welkom!

Foto zijn wij dol op!

Park lane mooiste uitvoering ( heb hem zelf ook)
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Van Classic Mini naar R53

21 mar 2018, 09:30

Welkom Levi en veel plezier met de Park Lane.

Ik heb ook een R53(GP) en ben al op zoek geweest naar iets anders maar ben bang dat ik veel geld uitgeef aan een andere auto en de R53 dan toch ga missen.
We hebben ook een F56, super auto maar niet zo'n go-kart als de R53.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Van Classic Mini naar R53

21 mar 2018, 19:35

Welkom Levi en enthousiastelingen genoeg hier op het forum en genoeg informatie te vinden en ideeën op te doen.

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum :icon_top:

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Van Classic Mini naar R53

24 mar 2018, 08:48

Hoi Levi, welkom op ons mooie forum en gefeliciteerd met de aankoop van je S Parklane.
Ben wel benieuwd geworden, dus posten die foto's he :Foto
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”