8 januari 2012: Fotoshoot (incl Rolling) Flight Forum Ehv

Welke locatie gebruiken we voor de 2e fotoshoot

Peiling eindigde op 20 nov 2011, 18:23

Suikerfabriek (Zeeland)
1
4%
KVL Lederfabriek (Oisterwijk)
8
29%
Nazi Klooster Sint Jozefsheim (Duitsland)
5
18%
De fabrique (Utrecht)
6
21%
Papendorp (Utrecht)
0
Geen stemmen
The wall Leidsche rijn (Utrecht)
0
Geen stemmen
Parkeerterrein IKEA (Utrecht)
0
Geen stemmen
Havengebied Amsterdam
1
4%
Achter Loods 5 (Zaandam)
2
7%
Creatieve fabriek (Hengelo)
2
7%
Havenkwartier (Deventer)
1
4%
Radio Kootwijk (in de buurt van Kootwijk)
0
Geen stemmen
Oude dru fabriek (Ulft)
0
Geen stemmen
Kasteel stapelen (Boxtel)
1
4%
Hasard Cheratte Verlaten koolmijn (Luik BE)
1
4%
Flight Forum Eindhoven
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 28
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

02 dec 2011, 20:39

Rolling shots kan je bijna wel vergeten in het donker...

Daarbij zijn er zat mensen die afspraken hebben en veel mensen zondagaond als familie avond willen hebben.

Rolling shots wil ik best maken alleen in de buurt van utrecht met The Transporter als driver :mrgreen:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

02 dec 2011, 21:24

Deelnemers lijstje:

- Despoo
- Batje + fotograaf
- Daveke
- The Blue Lobster OVB(kleine kans)

Op deze datum en tijd had ik nog niet gereageerd hoor, wel aangegeven dat ik graag bij een shoot wil zijn. :D
Maar dan moet het uiteraard in de agenda passen. :shock:


Aantje heeft helemaal gelijk, overdag is het al lastig genoeg een goede rolling shoot te maken. :O
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

02 dec 2011, 21:28

Als iedereen roept wanneer hij wel kan en wil ipv alleen maar wat niet uit komt. Dan kan ik daar iets mee doen. Maar zolang niemand dat doet en alleen maar alles afschiet kan ik alleen maar zelf iets roepen.
aka BenjaMini
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

02 dec 2011, 23:23

the blue lobster schreef:Oja, is de tijd van het jaar nu wel zo handig, de helft staat in januari op dikke winterbanden.
Dit is voor mij de voornaamste reden om hier op dit moment geen belangstelling meer voor te hebben... Ik zou graag weer een keer aan een foto-meeting deelnemen, maar dan wil ik wel dat de zomervelgen weer onder de auto zitten. :oops:
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

03 dec 2011, 01:50

Aantje schreef:Rolling shots kan je bijna wel vergeten in het donker...

Daarbij zijn er zat mensen die afspraken hebben en veel mensen zondagaond als familie avond willen hebben.

Rolling shots wil ik best maken alleen in de buurt van utrecht met The Transporter als driver :mrgreen:

Zoals Arjan aangeeft gaat het in de avond niet lukken met die rollingshots..
Daar heb je veel meer licht voor nodig

Ik vind het niet erg om een stukje te rijden, maar de zondagavond is op dit moment voor mij onmogelijk!
Ik heb dan andere afspraken..

Ik ben nu voornamelijk aan het afwachten wat er gebeurd, want erg veel schot zit er nu niet in..
In ieder geval hoef ik voor zondag de 8e niet op de lijst, want het lukt mij niet om om 4 uur een shopt te doen en om 6 uur weer in alphen a/d rijn te zijn...
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

03 dec 2011, 09:14

En zoals ik eerder zei... Als iedereen nou eens zegt wanneer hij wel kan ipv niet.
Ik zei al het kan ook op vrijdag of zaterdag. En kunnen best eerder beginnen om zowel daglicht te hebben als gebruik te kunnen maken van de typische blauwe verlichting van t flightforum.

Mensen die niet vroeg kunnen, kunnen later aansluiten en mensen voor wie t op een gegeven moment te laat wordt kunnen vanzelf ook afhaken.

Maar als we alleen maar rondjes draaien en wijzen naar t huidige voorstel en roepen hoe slecht dat is komen we niet verder. We moeten wel constructief bezig zijn, mee denken. Ben je t ergens niet mee eens, kom met een alternatief voorstel. Zo moeilijk is dat niet.

Wat vinden jullie van zaterdag de 7e om 12.00 dan? Ik gooi het gewoon in de groep.
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

03 dec 2011, 19:29

despoo schreef:En zoals ik eerder zei... Als iedereen nou eens zegt wanneer hij wel kan ipv niet.
Ik zei al het kan ook op vrijdag of zaterdag. En kunnen best eerder beginnen om zowel daglicht te hebben als gebruik te kunnen maken van de typische blauwe verlichting van t flightforum.

Mensen die niet vroeg kunnen, kunnen later aansluiten en mensen voor wie t op een gegeven moment te laat wordt kunnen vanzelf ook afhaken.

Maar als we alleen maar rondjes draaien en wijzen naar t huidige voorstel en roepen hoe slecht dat is komen we niet verder. We moeten wel constructief bezig zijn, mee denken. Ben je t ergens niet mee eens, kom met een alternatief voorstel. Zo moeilijk is dat niet.

Wat vinden jullie van zaterdag de 7e om 12.00 dan? Ik gooi het gewoon in de groep.
Ik neem aan dat dat 7 december nog is.. 12 uur savonds neem ik aan? Aangezien ze daar dat mooie blauwe/paarse licht heeft die het een beetje een sci-fi look geeft bij flight forum eindhoven.

Ik heb er sowieso wel zin in.. heb zelf ook een goed hart voor fotograferen met m'n eigen spiegelreflexie. Flight forum klinkt goed!
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

03 dec 2011, 19:49

Mooi!
aka BenjaMini
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

03 dec 2011, 20:15

Haha go Despoo, gooi t eruit jonge!!!
Zaterdag de 7e probeer ik er ook bij te zijn. Maar 8 januari heeft wel mn voorkeur. En als we de rolling shoot overdag doen en de andere shoots savonds, dan is iedereen toch tevreden of ben ik nu gek. Het is de laatste tijd toch binnen no time zwart buiten. Dus t is niet dat je daar een uur of 3 op hoeft te wachten. Gaan we eten, en tada donker is t buiten...

Idee iemand?? Maken we er meteen een mini nieuwjaars dinner bij de mac van. Klaar :)

Probleem opgelost of denk ik er te makkelijk over??
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

03 dec 2011, 20:17

maar dan komt meteen de vraag.. welke mac haha :p
ik vind het een goed idee Batje! Kan ik eindelijk voor mezelf eens voor het eerst zien hoe het in zijn werk gaat. Ben redelijk nieuw op dit forum. En ken nog niemand, dus alles vind ik prima haha. Ben benieuwd naar het resultaat!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

03 dec 2011, 20:20

Mac op de noordbrabantlaan is 10min daar vandaan. Dat is t begin afspreekpunt kunnen tussendoor idd daar terug gaan om te eten en dan weer terug naar t flight forum om verder foto's dat is een mogelijkheid idd.
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

03 dec 2011, 20:20

zoals johan derksen zo ongelofelijk mooi kan zegt: ik zeg, doen! maar wel ovb.. hihi moet vanuit Den Haag komen.. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jordi8 op 08 dec 2011, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

04 dec 2011, 18:57

jordi8 schreef: Ik neem aan dat dat 7 december nog is.. 12 uur savonds neem ik aan? Aangezien ze daar dat mooie blauwe/paarse licht heeft die het een beetje een sci-fi look geeft bij flight forum eindhoven.

Ik heb er sowieso wel zin in.. heb zelf ook een goed hart voor fotograferen met m'n eigen spiegelreflexie. Flight forum klinkt goed!
Let op dat is dus niet woensdag aanstaande om 24:00, maar ZATERDAG 7 Januari 2012 om twaalf uur s'middags.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

04 dec 2011, 19:12

ja, daar was ik achtergekomen aantje, maar toch bedankt! ;) Zaterdag 7 januari om 12:00 ben ik erbij! Verzamelen bij de mac?
En is er al een beetje bekend hoeveel er bij zijn?
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

05 dec 2011, 12:58

Hatelijk. Ben weer te snel met dingen zeggen. 7 januari ben ik nog onderweg naar nl vanuit oostenrijk. Dus de vraag is of ik wel optijd erbij kan zijn. Smiddags zowiezo niet, maar misschien alleen savonds dan. Maar zoals ik al zei, mijn voorkeur heeft de 8ste. Gaat dit niet door, dan ga ik mijn best doen om er savonds gewoon bij te zijn.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Events 2011”