Update P2: 19 of 20 november Ski/Snowboard-meet

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

15 nov 2011, 16:12

ik kan niet zondag :| Zondag a.s. komt de film van Phineas & Ferb op tv. Ik zou eigenlijk met de boys naar de bios, maar de film heeft daar nooit gedraaid om e.o.a. vage reden. Dus nu komt die zondag op tv en ik heb ze beloofd samen met hun te kijken (en nog een heel roedel vriendjes...jeuj... :lol: )

Dus ik kan jullie niet leren skien/snowboarden.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

15 nov 2011, 16:28

mushrop schreef:Dus ik kan jullie niet leren skien/snowboarden.
:klap












No problem... :mrgreen:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

15 nov 2011, 16:42

:lol: :lol: :lol:

volgende keer leren we het jou wel Rob :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 nov 2011, 16:46

mushrop schreef:ik kan niet zondag :| Zondag a.s. komt de film van Phineas & Ferb op tv. Ik zou eigenlijk met de boys naar de bios, maar de film heeft daar nooit gedraaid om e.o.a. vage reden. Dus nu komt die zondag op tv en ik heb ze beloofd samen met hun te kijken (en nog een heel roedel vriendjes...jeuj... :lol: )
Perry is mijn grote held! :roll: :mrgreen:
Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

15 nov 2011, 21:22

frankie schreef:Perry is mijn grote held! :roll: :mrgreen:
X2

mushrop schreef:ik kan niet zondag :| Zondag a.s. komt de film van Phineas & Ferb op tv. Ik zou eigenlijk met de boys naar de bios, maar de film heeft daar nooit gedraaid om e.o.a. vage reden. Dus nu komt die zondag op tv en ik heb ze beloofd samen met hun te kijken (en nog een heel roedel vriendjes...jeuj... :lol: )
ook ik zit voor de buis met de jongens zondag.
(waarschijnlijk zit ik gewoon vooraan :mrgreen: )



Het idee van deze meet vind ik heel goed, alleen is de 20e helaas al vol afspraken.
Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn, want mijn Nitro staat stof te happen op zolder..
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04 apr 2016, 07:04

17 nov 2011, 08:39

Woosh! schreef:
Cannuccia schreef:We zitten bij andere mensen in een huis. (Schoonouders van mijn broertje) met nog 12 anderen. Denk dat er niet veel plek meer is.

Anders was het nog wel een idee geweest :mrgreen:
ahhh daar passen er toch nog wel een paar bij?? :mrgreen: :mrgreen:

ik heb een airobed!! :lol: :lol:
past makkelijk ik ben voorstander! :D
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

18 nov 2011, 12:41

Toch nog ff een feeler... Omdat we van een hoop mensen hoorden dat ze zondag niet kunnen, willen we checken of er mensen zijn die morgen wel kunnen. Vanaf 16:00 in Bottrop, omdat Mart eerst nog ff moet werken.

(of misschien zelfs "gewoon" in Zoetermeer, vanaf 15:00)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

19 nov 2011, 18:14

had ik al gezegd dat ik dan (nu dus) ook niet kan?.. :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Kolhorn
Berichten: 1635
Lid geworden op: 30 dec 2010, 13:53

20 nov 2011, 15:25

Maakt niet uit, ze zijn gewoon zonder ons gegaan!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 nov 2011, 16:16

yes, I know.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rotterdam
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2010, 02:08

20 nov 2011, 16:31

Floor-is schreef:Maakt niet uit, ze zijn gewoon zonder ons gegaan!
:mrgreen: Het was erg lekker om weer even op een board te staan... al was het 'slechts' indoor. Het was alweer twee jaar geleden

Doordat we in de avond zijn gegaan was het niet druk... en nog een beetje betaalbaar. Bovendien waren er op de 'gevorderde' piste alleen maar mensen die enigzinds bekend zijn met wintersport en kon je dus ook lekker volgas naar beneden zonder tien doden op je geweten te hebben.

Rianne heeft geloof ik fotos gemaakt en zelf een filmpje (3 seconden ofzo dus niet echt boeiend). Val haar maar lastig voor de resultaten :wink:

Uhmmm... idee om een 'ver vooruit te plannen' indoor gebeuren op de event lijst te knallen? Zodat we misschien daadwerkelijk een groepje bij elkaar kunnen rapen? Of komen jullie gewoon allemaal laatste week Januari naar Winterberg? :mrgreen:

Terug naar “Events 2011”