Automatisch de ramen open, maar hoe . .

seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

Automatisch de ramen open, maar hoe . .

11 apr 2011, 21:57

Werkt dat bij jullie ook?

Toen ik vanavond thuis kwam en de cm via de remote opslot deed was ik 3 tellen later de actie alweer vergeten dus voor de tweede maal drukte ik via de remote de auto opslot. Met andere worden wel handig die remote. Maar nu tot de vraag. Bij het vasthouden van de open knop van de remote gingen de ramen open, ik bedoel alle ramen (voor, achter incl het zonnedak),

Herkennen jullie dit? En kan je via de remote de ramen ook weer sluiten. . . .
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Aalten
Berichten: 930
Lid geworden op: 21 apr 2007, 20:55

11 apr 2011, 21:59

Hier bekend, openen van alle ramen en dak is mogelijk met de AB. Sluiten is alleen mogelijk met de sleutel in het slot.
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

11 apr 2011, 22:04

pimmy schreef:Hier bekend, openen van alle ramen en dak is mogelijk met de AB. Sluiten is alleen mogelijk met de sleutel in het slot.
Thx Dat zal ik eens proberen..
YorkPower
Be Mini
Be Mini
Locatie: Meise
Berichten: 545
Lid geworden op: 05 okt 2010, 13:45

11 apr 2011, 23:01

pimmy schreef:Hier bekend, openen van alle ramen en dak is mogelijk met de AB. Sluiten is alleen mogelijk met de sleutel in het slot.
Wat eigenlijk onnozel is... Op de BMW gebruik ik constant het omgekeerde.. Lang lock induwen om het dak weer te sluiten want dat vergeet ik vaak te sluiten en zie ik pas als ik mijn deur dichtsla.. Openen met de sleutel doe ik nooit... Ze hebben dus wel de software bij BMW.. Alleen die nog converteren naar MINI :wink:
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”