Problemen met de bluetooth

MD
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 okt 2010, 23:20

Problemen met de bluetooth

15 apr 2011, 00:27

Hi,

Ik heb een haat liefde verhouding met mijn bluetooth....zijn er meer mensen die dit kennen??

Op mijn auto staat de laatste software cf de dealer en mijn telefoon is een Samsung Galaxy S met versie 2.2.1. In de auto geen navi maar alleen bluetooth.

Wat zijn de klachten?
  • Bij mij hoge bloeddruk hierdoor...

    en dan de auto:
    • soms geen automatische verbinding (en dus soms wel automatische verbinding)
      • kan ik via de auto wel bellen maar...verbinding weg en alsnog snel de telefoon zoeken want dan is hij wel aan het bellen.
        • soms wel verbinding maar geen lijst van contactpersonen
          • soms wel verbinding maar na het bellen wordt de verbinding met de auto verbroken.

            Iemand suggesties??
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Rijswijk
Berichten: 876
Lid geworden op: 19 nov 2006, 12:03

15 apr 2011, 00:44

@MD
heb ook een SGS met 2.2.1 erop. Ik gebruik de bluetooth optie regelmatig thuis icm laptop maar ook voor muziek streaming. Ik ben niet echt kapot van de werking van bluetooth met dit toestel. Op tweakers lees ik dat bij de laatste update, 2.2.1 meerdere mensen problemen hebben met hun pairing devices. 2.3 zou spoedig uit moeten komen... hopelijk lost hij ook dit probleem op.
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Rijswijk
Berichten: 876
Lid geworden op: 19 nov 2006, 12:03

24 apr 2011, 14:25

Nog even een toevoeging. Zo lang je het telefoonboek niet laat overnemen door de carkit, werkt de telefoon verbinding zonder problemen. Dit is een bekend probleem met de samsung android toestellen. Hoop dat een nieuwe firmware dit problem oplost.
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”