Mini Countryman SD

wintermans
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2014, 07:26

Mini Countryman SD

28 sep 2014, 07:42

Hallo allemaal! Ik heb een serieus probleem met mijn R60 SD, ik heb deze auto met wat werk gekocht maar ik kom er niet helemaal uit. De kilometer teller en benzine peil wil maar niet werken, het is zo vreemd want de navi doet het gewoon. Ik kan hem helemaal bedienen en zelfs in de boordcomputer de actieradius en verbruik opvragen. Als ik de verlichting aanzet past het scherm zich wel aan maar de km teller zelf verlicht zelf niet mee. Heb de navi uitgebouwd en alles zit gewoon goed aangesloten. De toerenteller doet ook moeilijk, deze verlicht wel maar de ene keer geeft hij wel de km stand wel aan bij het starten en de andere keer niet en wordt het scherpje rood maar er komt geen informatie op. Ik kan de sport knop en tractie controle aan/ uit schakelen maar dit komt nooit als icoon voor op de toerenteller wel als ik start dan lichten ze even op en schakelen ze weer uit zoals het hoort. Ik vermoed dat de modules misschie wel waterschade gehad hebben maar weet het niet zeker. Weet iemand hier misschien wat meer over en waar de modules zich bevinden in de auto?

Terug naar “Interieur en audio”