S843A Reductie van vermogen

Hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en uit de modder.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: S843A Reductie van vermogen

14 nov 2014, 12:36

Ik vermeld alleen wat we zelf hebben meegemaakt. Het trekgewicht op het kenteken is 0 en de dealer wil het vermogen niet terugzetten want het hoort bij de uitvoering van de auto. Het heeft namelijk volgens de dealer ook met de emissie te maken en door hem iets terug te schroeven voldoet hij net aan klasse lager. Ik vertel alleen wat de dealer verteld toen me neef de auto kocht. Voor de rest moet een ieder doen wat hij zelf wilt idd wil alleen de tip geven als mensen een trekhaak willen om een trailer of boot caravan te trekken dat ze dus niet naar deze modellen moeten kijken.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bree
Berichten: 1550
Lid geworden op: 10 okt 2011, 21:24

Re: S843A Reductie van vermogen

14 nov 2014, 12:39

De 'oude' BIV hield geen rekening met co2. Enkel pony's en nog wat zaken
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: S843A Reductie van vermogen

14 nov 2014, 14:44

Lijkt mij in deze stug dat de dealer het vermogen niet terug zou willen zetten op basis van "uitvoering" auto, want een Countryman is en wordt niet geleverd met 120kw hier en/dus heb je ook al bpm betaald over een 135kw versie! Zou wel heel apart zijn....
Afbeelding
Stefman
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2014, 20:45

Re: S843A Reductie van vermogen

14 nov 2014, 20:51

Bedankt voor alle reacties, vandaag gereden met de auto, hij reed prima, lekker snel ook maar het gaat 'm toch niet worden, door de reductie optie en nog wat andere dingen heb ik er geen goed gevoel bij. Ik ga morgen rijden in een Countryman Cooper S met handbak, een gewone NL auto met Next garantie, is weliswaar een jaartje ouder en iets minder luxe maar het voelt een stuk beter.

Afbeelding
To infinity and beyond

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”