hulp bij aanschaf mini countryman

De grotere MINI's
Gebruikersavatar
Sjoerd-Ynte
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Hoorn
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 apr 2011, 08:37

Re: hulp bij aanschaf mini countryman

05 aug 2017, 11:45

Sinds kort in het bezit van een Paceman S van okt. 2013 met 58 dkm op de klok. Gekocht van een particulier die daar zuinig op is geweest. Voor deze auto had ik een R56 uit januari 2005. Nooit geen problemen mee gehad. Fantastische auto die naar mijn dochter is gegaan. Die Paceman van mij heeft een panoramadak. Voor mij een must. Opvallend aan dit ding is dat ie geen kraakjes of piepjes heeft. Dit was bij de Cooper S wel anders. Overigens heeft mij dat nooit gestoord hoor. Die Paceman is echt wel different koek en m.i. ook beter dan de Countryman die op mij wat lomp overkomt. De Countryman is ook ietsje zwaarder. De Paceman met zijn aflopende daklijn heeft voor mij wel iets speciaals. Volgens ingewijden zijn er in Nederland ongeveer 700 stuks verkocht, voor het overgrote deel de 122 pk'tjes. Dus een S is echt wel bijzonder en hij rijd fantastisch. Blijft redelijk in de buurt van het sportieve karakter van mijn vroegere Cooper S. Enkel kan de demping het soms niet aan bij oneffenheden in het wegdek. Wanneer je lekker aan t jagen bent op een overpass en waar bijvoorbeeld ijzeren strips in verwerkt zijn dan deint ie in de bocht als een 2cv over de weg. Maar goed, die kom je niet iedere dag tegen. Die van mij is ook bijzonder uitgevoerd. Brilliant Copper met lichtbruin interieur. Ledverlichting in het interieur met tig verschillende kleurmogelijkheden. Vooral ook lekker, meer ruimte. Ik heb nooit van middel off the road auto's gehouden, de Paceman, de Cooper S of jawel de Citroen V6 Xantia Break Automaat zijn dat zeker niet.
:icon_top:

Terug naar “MINI R60 (Countryman), R61 (Paceman)”