Meld je aan en
parkeer hier je
EIGEN MINI
.
Home  |  Forum  |  Nieuws  |  MINI Parking  |  Locatiekaart  |  Gallery  |  DIY  |  Contact  |  Sponsors
Forum Registreren  | Jouw berichten  | Help  |   Inloggen

BEM-Shop.com / ASA Wheels GT1 - SOLD OUT!

Aanbiedingen voor de NewMINIclub leden van deze sponsor.

BEM-Shop.com / ASA Wheels GT1 - SOLD OUT!

Berichtdoor GregBem » do mei 31, 2012 10:11

Hoi!

Zoals jullie allemaal al enige tijd bij mijn broer GeoBem007 en sinds kort bij mij hebben kunnen bewonderen zijn de erg mooie ASA GT1 velgen. Deze zijn leverbaar in verschillende kleuren zoals je op de website kan zien.

Afbeelding

Voor de MINI is de maat 8.5 x 18" ET35 ideaal! Achter komen de velgen wel net uit de wielkassen, maar met een mooie 215-35 band past het perfect zoals je kan zien op de foto!

Setje van 4 velgen (incl. bouten) kunnen besteld/opgehaald worden voor de prijs van 990€ incl. BTW.
Enkel de zwarte met glanzend gepolierde front kunnen zijn iets duurder, 1250€ incl. BTW.

Mijn demo setje dat er sinds een maand op zit wordt nu verkocht aan de zachte prijs van 790€.
Voor die prijs worden de twee achterste velgen even aangepakt aangezien mijn wielkassen wel eens de randen geraakt hebben.
Maakt je dat niet uit (is bijgewerkt met zwarte lak), dan mag je ze zo meenemen voor 700€.
Weg = weg!

G.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door GregBem op ma feb 24, 2014 09:38, in totaal 6 keer bewerkt.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!

GregBem
Sponsor

Berichtdoor Chill-es » do mei 31, 2012 13:19

Wat een superaanbieding!! Als ik mijn zwarte hoogglasns UJ´s niet had wist ik het wel!! Ik neem aan dat bij die demo set geen banden zitten? Anders moet ik ze bijna kopen om me niet slecht te gaan voelen :mrgreen:

Chill-es

Berichtdoor GregBem » do mei 31, 2012 13:21

Klopt prijzen zijn allemaal zonder banden trouwens...
Die kan ik ook wel leveren als dat moet, maar zit niet inbegrepen.

Groetjes,
Greg.
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!

GregBem
Sponsor

Berichtdoor GregBem » zo sep 02, 2012 11:20

Demo setje is ondertussen al even de deur uit, maar velgen kunnen nieuw besteld worden! :wink:

GregBem
Sponsor

Berichtdoor MINIBLACKCRUIZER » vr nov 02, 2012 22:30

Zalig setje!!! Dank aan GregBem!!!

MINIBLACKCRUIZER

Berichtdoor MiniR50 » vr nov 16, 2012 12:39

Hoeveel cm is de mini verlaagd op de foto?

Super velgen :P

MiniR50

Keer terug naar BEM-Shop.com / Exclusive MINI Accessories