Meld je aan en
parkeer hier je
EIGEN MINI
.
Home  |  Forum  |  Nieuws  |  MINI Parking  |  Locatiekaart  |  Gallery  |  DIY  |  Contact  |  Sponsors
Forum Registreren  | Jouw berichten  | Help  |   Inloggen

Mini Clubman @ IAA 2007

Berichtdoor jbcola » di sep 25, 2007 13:56

Ik wil ook ene hebben :hap

jbcola
Brugse zot

Berichtdoor Red Scorpion » di sep 25, 2007 15:40

Heb ook nog wat foto's gemaakt van de nieuwe MINI Clubman en andere auto's... Ze staan hier in mijn fotoalbum. De keuze is inmiddels gemaakt voor een NightFire Red MINI Clubman Diesel met een zilverdak en achterzijde.
"You should drive or own a Mini or you're incomplete as a Human"James May tijdens Top Gear seizoen 17

Red Scorpion

Berichtdoor Berthil » ma jan 14, 2008 19:27

De MINI Ranch, The Other Ranch. Geïnspireerd door de beeldenreeks van Cadillacs langs de beroemde Road 66 in Amarillo, Texas (USA). Te bezichtigen tot en met einde januari aan de Boulevard du Centenaire, tussen het Atomium en het Palais du Heysel.

De MINI Ranch bestaan uit 4 MINI Clubmans met de voorkant in de grond "gepland". Deze originele expositie heeft een lengte van 14,5 meter, een breedte van 4 meter en een hoogte van 2,96 meter. Er zijn twee montagedagen nodig om de vier MINIs met ieder een eigengewicht van 950 kg in de staalconstructie van 300 kg te plaatsen. De constructie weegt dus 5 ton. De Boulevard du Centenairein de buurt van het Atomium is niet een toevallig gekozen plaats. MINI heeft meegewerkt aan de renovatie van het bekendste monument van België en daarmee de productie van een film over de renovatie mogelijk gemaakt. De MINI Ranch was voor het eerst te zien in September 2007 tijdens de IAA van Frankfurt.

Afbeelding

Berthil
Site Admin

Berichtdoor Jenkins » ma jan 14, 2008 21:56

De marketing boys & girls zijn hun gewicht in goud waard!

Way 8) !

Jenkins

Berichtdoor Morty » ma jan 14, 2008 23:12

dat wordt morgen even langsdaar voor foto's 8)

Tja deze week gaat ook het autosalon van start... ze hadden geen betere reclame kunnen hebben.

Morty

Berichtdoor koenos » ma jan 14, 2008 23:35

Mega vet...daar ga ik in het weekend toch ook eens piepje nemen :-))
Al maar een geluk dat de clubman een klein kontje heeft.
Mijne Dooper zoude bijna nie zien steken ;-))))

Trouwens, ik hoop op een leuke mini stand op het salon??

Cya

koenos

Berichtdoor ulyss » di jan 15, 2008 00:03

ik ga ook eens kijken op het autosalon

ulyss

Vorige

Keer terug naar MINI-talk