MINI introduceert de MINI Clubvan

Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

MINI introduceert de MINI Clubvan

23 jun 2012, 11:32

MINI introduceert in september de MINI Clubvan. In februari van dit jaar presenteerde MINI - tijdens de Geneve Autoshow – al de MINI Clubvan Concept. Deze bijzonder praktische toevoeging aan de MINI familie combineert extra laadruimte met de karakteristieke stijl van MINI. Vanwege de grote laadruimte is deze MINI uitermate geschikt voor ondernemers die bergruimte zoeken maar toch in stijl willen voorrijden. Bijzonder is dat de MINI dealer samen met de klant meedenkt over een custom-made bestickering van de achterpanelen van de auto. In de prijs is een voorstelontwerp hiervoor inbegrepen zodat de MINI Clubvan een exterieur krijgt dat samen met de klant wordt afgestemd. De klant kan dit naar eigen inzicht laten uitwerken. Vanaf september van dit jaar staat de Clubvan bij de MINI dealer. De MINI Clubvan is er vanaf €19.995 (MINI One), MINI Cooper: €22.995 en de MINI Cooper D Clubvan is er vanaf €24.995,-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MacBica
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Moerkapelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2006, 09:57

27 jun 2012, 17:21

tja, wat zal ik ervan zeggen. Als ik ondernemer zou zijn, zou ik naar andere alternatieven zoeken voor een bedrijfswagen. Vooral in deze economische tijd waarbij je als ondernemer goed moet letten op de uitgaven en wat het uiteindelijk gaat opleveren, het rendement.
Maar als ik een olie sjeik zou zijn, dan koop ik een hele vloot hiervan! Just for the fun of it.
Bij mij is het Glas altijd halfvol, ook al is het glas lek.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

27 jun 2012, 17:58

Leuk, dat "Design je eigen MINI ClubVan!" op Facebook, maar je kan eigenlijk niets. Vier kleuren kiezen en een logootje toevoegen... F##k dat, ik wil er iets tofs van maken!

Afbeelding

Als het zakelijk uit zou kunnen voor mij wist ik het wel, lekker ronddieselen in een stel JCW-zetels... 8)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

27 jun 2012, 22:13

Je kunt ook andere kleuren kiezen dan die vier standaardkleuren. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op.


hier mijn creatie
Afbeelding

De "Breadvan"
(variatie op de Ferrari 250GT Swb BreadVan (klik voorbeeld)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sportspack Mark
Be Mini
Be Mini
Locatie: Northern Ireland
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:24

03 jul 2012, 22:57

I need one!!! So cool :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

04 jul 2012, 00:16

Mark, you have already just received a new clubman recently. Now it's other people's turn to bring in new cars! :wink: :wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Geerth
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 148
Lid geworden op: 07 jun 2010, 16:09

04 jul 2012, 21:23

Dit is dan weer jammer ... :X
Mini... Exciting to the very last drop.

Terug naar “MINI-talk”