Eerste levensteken New New New Mini?

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

30 mei 2012, 11:33

Mogelijk zelfs met 5 deuren... my god... het enige wat er dan nog MINI aan is, is de naam. Mijns inziens echt belachelijk, tenzij de rocketman alsnog groen licht krijgt. MINI met 5 deuren.. :s :? :( :o

[web]http://www.autoblog.nl/nieuwe-mini-komt-ook-al-5-deurs[/web]
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

30 mei 2012, 12:03

hhmmm.....

Eens even afwachten, verkooptechnisch natuurlijk wel interessant voor MINI.... Eerst maar eens de looks afwachten!

Dit biedt trouwens ook wel weer mogelijkheden voor leaserijders (Woosh lees je mee?! :lol: ;))

Aan de andere kant, natuurlijk ook weer jammer... Het originele concept vervaagt hierdoor wel steeds meer... :roll:
De Rocketman gaat dan onder de de ''normale'' MINI geplaatst worden en dan is het afwachten of daar ook versies van komen met een leuke motor... of alleen van die 3 cilinder grasmaaier blokjes.. :lol: (waar je opzich ook lol mee kunt hebben)
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2012, 20:57

08 jul 2012, 19:40

S-67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Veendam / Breda
Berichten: 425
Lid geworden op: 28 mei 2010, 23:14

08 jul 2012, 20:05

Dat ziet er wel nice uit :) wel meer bmw invloeden erin, maar dat vind ik persoonlijk niet erg
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

08 jul 2012, 20:26

Ik hoop dat ze niet die airvents in de nieuwe generatie hangen..

Middenconsole ziet er wel heel strak uit, waarmee je direct het speelse van de MINI weer wegdrukt. Ergens jammer, maar niet storend.
Het stuur is letterlijk uit een BMW gehaald, dus ik ga er vanuit dat deze sowieso niet in de MINI terug komt.

Leuk is wel dat er wat nieuwe features naar voren komen met deze spypic;
- green mode: er staat tekst op de ring bij de versnellingsbak met 'green mode' en iets als 'sport mode'
- keyless go: er is geen sleutelgat meer en de sleutel ligt hier in de bekerhouder (met BMW logo)
- nieuwe controller navi: je ziet een soort iDrive-achtige knop net onder de handrem zitten.
- 2 zone clima: de knoppen geven duidelijk aan dat links en rechts onafhankelijk te bedienen is
- raambediening verplaatst: de knoppen voor raambediening zijn niet meer de tuimelaarknoppen in het midden, dus die zitten straks ergens anders (deur?)
- nieuw model sportstoelen: deze lijken een verstelbare zitting te hebben (BMW?)


Ergens heb ik wel het idee dat dit een soort dubbele mule is;
Dat wil zeggen dat dit voertuig zou worden gebruikt voor zowel testritten voor de nieuwe MINI als voor de nieuwe BMW 0-serie..
Overigens is goed te zien dat het echt een mix is van verschillende onderdelen van MINI en BMW..
Helemaal links zie bijvoorbeeld een MINI airvent zitten..
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
endymion
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 jul 2012, 20:30

09 jul 2012, 21:27

De binnenkant gaat er beter uitzien vind ik, een kleine 1 serie binnenkant :D , wat minder plastic als bij de voorgangers :X
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

09 jul 2012, 22:04

de binnenkant is nou juist zo leuk nu, het wordt er alleen maar saaier op. Het wordt kwalitatief mss beter, maar verliest een hoop karakter. Waarom niet gewoon lekker veel karakter geven en een betere kwaliteit. Jammer hoor...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

09 jul 2012, 22:08

endymion schreef: wat minder plastic als bij de voorgangers :X
Ik vind dit dashboard er meer plastic uitzien als bij de voorgangers.. Hele charme van de Mini is weg en wordt het nu echt een verkapte BMW..
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

06 nov 2012, 20:16

http://www.autoweek.nl/video/3112/journ ... ieuwe-mini

Weer een beetje meer informatie over de 3e generatie MINI. Straks ook verkrijgbaar met een 3 cilinder, zowel voor benzine als diesel.
Inderdaad ook in 5-deurs en op het platform van de nieuwe voorwielaangedreven BMW.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

11 nov 2012, 12:18

Ziet er inderdaad heel leuk uit, zeker de aflopende daklijn.
Een kleine Paceman lijkt het.

Afbeelding

Afbeelding
paddo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 465
Lid geworden op: 03 jun 2010, 17:15

11 nov 2012, 16:08

Ok het is een Mini 8) . Wat mij vooral tegenval is de achterkant: horizontale achterlichten ipv de huidige verticale: doen m.i. echt afbreuk aan het retro Mini gehalte.

Ook de (achteruitrij)lampjes in de achterbumper kan mij nog niet bekoren.... Dat komt vooral omdat ik de huidige achterbumper van de R56 LCI(!) Cooper S zo mooi vind. Zelfs mooier dan een JCW achterbumper :shock:
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

11 nov 2012, 16:54

Ik vind 'm lekker dik !!
Ben benieuwd hoe dat is als ik 'm IRL zie...
S-67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Veendam / Breda
Berichten: 425
Lid geworden op: 28 mei 2010, 23:14

11 nov 2012, 17:10

Interieur vind ik mooi.. maar uiterlijk vind ik de gen2 toch mooier.
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 2115
Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:57

11 nov 2012, 17:59

:shock:

Kan er nog niet blij van worden :?
MCS 2004
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

11 nov 2012, 20:08

met interieur zijn ze er vanaf tweede generatie op vooruitgegaan, qua uiterlijk gaan ze steeds verder af van de mini, als dit is omdat alles moet lijken op de concurrentie, dan haak ik af, wellicht trekt dit weer een ander publiek, er wordt alleen maar gedacht in units sold, keuze wordt dus alleen maar eenvoudiger, na m'n r53 is de clubman de enige opvolger voor mij, daarna, wie weet....... na vele jaren na nu,vindt ik e'm dan toch wel weer leuk.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”