Kortingscode

Het complete aanbod MINI onderdelen, online. Klik hier om naar de webshop te gaan.
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Kortingscode

13 apr 2022, 18:47

Hallo allemaal, tijdje geleden account aangemaakt en daarna de code voor de club korting ingevoerd zoals ik het andere topic beschreven word. Nu wilde ik raam rubbers bestellen maar ik kan dus nergens die club korting vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes Carolien

Laatst gewijzigd door carootje op 13 apr 2022, 18:47, 3 keer totaal gewijzigd.
R52 lover :)) :zon
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 18:51

Zo ziet mijn account er uit. Doe ik iets fout?
Screenshot_20220413-184951_Chrome.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

R52 lover :)) :zon
Gebruikersavatar
Chris F60
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 sep 2020, 19:12

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 19:21

Heb verkeerd begrepen dus snel verwijderd :roll:
Gr. Chris
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 19:39

carootje schreef:
13 apr 2022, 18:47
Hallo allemaal, tijdje geleden account aangemaakt en daarna de code voor de club korting ingevoerd zoals ik het andere topic beschreven word. Nu wilde ik raam rubbers bestellen maar ik kan dus nergens die club korting vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes Carolien
Hoi Carolien, wat is een tijdje geleden. Ekris voegt wekelijks 1 keer per week nieuwe aangemelde NewMINIclub leden toe. Als je toegevoegd bent aan de database dan ga je de korting zien bij het artikel wat je wil bestellen. Ik zit nu even in de zoom meeting vwb de MRA naviagtion en routeplanner app cq ga ik zo mee beginnen maar als je een artikel zoekt wat je nodig hebt dan zie je de oude prijs doorgestreept en de nieuwe prijs erbij als er korting op dat specifieke artikel van toepassing is.

Ik kom er later even op terug.

Gr. Milco

ps als het je niet lukt dan kan ik met de contact persoon van Ekris contact zoeken om je eventuele probleem met de korting op te lossen.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 19:50

Het kan ook zijn dat de clubkorting code veranderd is.
Zie viewtopic.php?t=45266

Indien je er niet uit komt bel dan het 030 nummer, zie onderaan https://minishop.ekris.nl/nl/service
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 20:48

Schroefie schreef:
carootje schreef:
13 apr 2022, 18:47
Hallo allemaal, tijdje geleden account aangemaakt en daarna de code voor de club korting ingevoerd zoals ik het andere topic beschreven word. Nu wilde ik raam rubbers bestellen maar ik kan dus nergens die club korting vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes Carolien
Hoi Carolien, wat is een tijdje geleden. Ekris voegt wekelijks 1 keer per week nieuwe aangemelde NewMINIclub leden toe. Als je toegevoegd bent aan de database dan ga je de korting zien bij het artikel wat je wil bestellen. Ik zit nu even in de zoom meeting vwb de MRA naviagtion en routeplanner app cq ga ik zo mee beginnen maar als je een artikel zoekt wat je nodig hebt dan zie je de oude prijs doorgestreept en de nieuwe prijs erbij als er korting op dat specifieke artikel van toepassing is.

Ik kom er later even op terug.

Gr. Milco

ps als het je niet lukt dan kan ik met de contact persoon van Ekris contact zoeken om je eventuele probleem met de korting op te lossen.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar zie geen kortingen op de items. Ik heb het een aantal weken geleden aangevraagd kreeg ik ook netjes een automatisch bericht van.

Mocht jij het weten dan hoor ik het graag van je en anders ga ik zelf Ekris even bellen Afbeelding

Bedankt voor het meedenken allemaal! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

R52 lover :)) :zon
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 20:49

niekcarfreak schreef:Het kan ook zijn dat de clubkorting code veranderd is.
Zie viewtopic.php?t=45266

Indien je er niet uit komt bel dan het 030 nummer, zie onderaan https://minishop.ekris.nl/nl/service
Deze omschrijving heb ik helemaal gedaan toen en nu net weer gekeken maar staat niks tussen bij mijn account Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

R52 lover :)) :zon
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 21:29

Gewoon even ouderwets bellen naar Ekris. Ik ben altijd goed geholpen als ik vragen had.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 21:35

Carolien, ik heb zojuist ook gekeken en mijn gegevens zien er net zo uit als bij jouw. Het is wel raar want het window met de unieke code zie ik nu ook niet meer, ik denk dat als je eenmaal korting krijgt dat ze dat zo aanhouden en je in de toekomst geen code meer heeft in te geven. De huidige code is nu al 1,5 jaar in gebruik.

Ga ik naar onderdelen en ga dan naar een specifiek onderdelen site dan zie ik de prijs in het grijs doorgestreept met daarboven de nieuwe prijs in zwarte cijfers.

Stuur me anders even de link van het product wat je wil bestellen, dan kijk ik even of die bij mij wel de korting aangeeft.

Als dat bij mij wel werkt dan is jouw naam nog niet gekoppeld in de database, stuur me dan even een PB met je voornaam, naam en mailadres waarmee je geregistreet/aangemeld hebt bij de Ekris Webshop, dan stuur ik even een mail of de contatcpersoon dat kan controleren cq jouw kan toevoegen in geval je nog niet gekoppeld bent.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Re: Kortingscode

13 apr 2022, 22:26

niekcarfreak schreef:Gewoon even ouderwets bellen naar Ekris. Ik ben altijd goed geholpen als ik vragen had.
Ik ben er laatst geweest en ook goed geholpen!

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

R52 lover :)) :zon
EKRIS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2018, 21:18

Re: Kortingscode

14 apr 2022, 08:19

Goedemorgen Carolien,

Net even je berichten bekeken, zou jij mij even je emailadres willen sturen aan [email protected]?
Dan controleer ik even of je aanvraag goed is gegaan.

Met vriendelijke groet,
David van Team Ekris Webshop
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Re: Kortingscode

14 apr 2022, 13:00

EKRIS schreef:Goedemorgen Carolien,

Net even je berichten bekeken, zou jij mij even je emailadres willen sturen aan [email protected]?
Dan controleer ik even of je aanvraag goed is gegaan.

Met vriendelijke groet,
David van Team Ekris Webshop
Heb ik net gedaan Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

R52 lover :)) :zon
ivo-b
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 19:45

Re: Kortingscode

18 jul 2022, 22:51

Is de code gewijzigd? Ik krijg een melding dat ie niet meer werkt..
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kortingscode

21 jul 2022, 21:28

ivo-b schreef:
18 jul 2022, 22:51
Is de code gewijzigd? Ik krijg een melding dat ie niet meer werkt..

Hoi Ivo,

dat klopt. De intentie van Ekris was om dit meerdere keren per jaar te doen> Tijdens de corona periode is dat niet gebeurt maar nu na een langere tijd is de unieke code weer een keer veranderd. Het is zowel op onze FB pagina als hier op het forum aangekondigd geweest in de maand juni. Check de topic voor de unieke code:

viewtopic.php?f=163&t=45266

In deze topic is altijd de laatste unieke code te vinden.

Mvg. Milco
ivo-b
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2021, 19:45

Re: Kortingscode

25 jul 2022, 16:25

Top, dankjewel Milco!

Terug naar “MINI Ekris webshop”