De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

Het complete aanbod MINI onderdelen, online. Klik hier om naar de webshop te gaan.
Gebruikersavatar
Empo
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2018, 11:21

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

09 okt 2020, 14:08

Thanks!
www.EaCarWorks.nl
Mini Countryman JCW F60 LCI 306PK
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 okt 2020, 10:02

Jammer dat het forumsponsorcontract met Ekris verbroken is, mede hierdoor krijgen we ook geen clubkorting meer in de Ekris webshop.
Dit was toch regelmatig interessant om originele MINI onderdelen(bv. remschijven en remblokken) bij Ekris te kopen en zelf te monteren. Houdt onze hobby toch enigzins betaalbaar.
Ook ben ik telefonisch en via mail netjes geholpen als ik technische vragen had.

EKRIS hartelijk dank hiervoor!

p.s. Ik begrijp de reden van het verbreken van het contract wel maar toch jammer.
Gebruikersavatar
Empo
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2018, 11:21

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 okt 2020, 10:06

Heel raar dat eigenlijk overal in de wereld de prijzen lager zijn dan bij ekris. Met de korting kwamen de prijzen nog redelijk in de buurt. Dan maar lllparts doen en iets meer wachten.
www.EaCarWorks.nl
Mini Countryman JCW F60 LCI 306PK
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 okt 2020, 10:14

Onderdelen in NL zijn inderdaad duur. EKRIS is niet spotgoedkoop maar met korting wel 100% zeker originele onderdelen en mijn eigen dealer wilde nooit zoveel korting geven.

Dank je voor de tip van lllparts, zal daar eens kijken als ik iets nodig heb.
Zijn dat allemaal originele onderdelen?
Gebruikersavatar
Empo
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2018, 11:21

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 okt 2020, 11:24

niekcarfreak schreef:Onderdelen in NL zijn inderdaad duur. EKRIS is niet spotgoedkoop maar met korting wel 100% zeker originele onderdelen en mijn eigen dealer wilde nooit zoveel korting geven.

Dank je voor de tip van lllparts, zal daar eens kijken als ik iets nodig heb.
Zijn dat allemaal originele onderdelen?
Ja, origineel
www.EaCarWorks.nl
Mini Countryman JCW F60 LCI 306PK
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 okt 2020, 13:09

Niek,

bij de Ekris Webshop krijg je nog steeds korting, dat staat even los van het Hoofdsponsor contract. Voordat Ekris hoofdsponsor was waren ze ook al gewoon sponsor en ook toen, vanaf 2015 gestart, kregen we korting in de webshop. Ik heb de verkoop afgelopen jaren bij gehouden en de omzet van de Ekris webshop alleen van het NewMINIclub account steeg jaarlijks, vorig jaar zelfs met meer dan 20%. Ze zouden gek als ze dat lieten schieten dus je kunt gewoon blijven kopen met korting. Mocht dat veranderen dan gaan we dat wel zien/horen maar zojuist nog even gecontroleerd, werkt nog steeds. Ekris is op dit moment 1 van de weinige dealers die dit (online) goed ingericht heeft dus gewoon gebruik van blijven maken.

Gr. Milco
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

25 okt 2020, 01:50

Ok, dank je Milco voor de info. Top!
Gebruikersavatar
Empo
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2018, 11:21

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

25 okt 2020, 09:40

Schroefie schreef:Niek,

bij de Ekris Webshop krijg je nog steeds korting, dat staat even los van het Hoofdsponsor contract. Voordat Ekris hoofdsponsor was waren ze ook al gewoon sponsor en ook toen, vanaf 2015 gestart, kregen we korting in de webshop. Ik heb de verkoop afgelopen jaren bij gehouden en de omzet van de Ekris webshop alleen van het NewMINIclub account steeg jaarlijks, vorig jaar zelfs met meer dan 20%. Ze zouden gek als ze dat lieten schieten dus je kunt gewoon blijven kopen met korting. Mocht dat veranderen dan gaan we dat wel zien/horen maar zojuist nog even gecontroleerd, werkt nog steeds. Ekris is op dit moment 1 van de weinige dealers die dit (online) goed ingericht heeft dus gewoon gebruik van blijven maken.

Gr. Milco
Top! Kijk dat scheelt weer Afbeelding
www.EaCarWorks.nl
Mini Countryman JCW F60 LCI 306PK

Terug naar “MINI Ekris webshop”