De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

Het complete aanbod MINI onderdelen, online. Klik hier om naar de webshop te gaan.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

03 jan 2019, 19:09

Toxic,

zojuist gekeken en lijkt erop dat Ekris het al gefikst heeft, om 11.00 en 14.00 uur zijn er 2 bestellingen gedaan.
Als je artikelen in de winkelwagen gedaan hebt dan bij afrekening niet je naam in gaan vullen, alleen het alternatieve adres (waar het pakketje bezorgd moet worden) invullen. Alle debiteuren gegevens zo laten zoals ze staan, als je die gaat aanpassen raakt het account corrupt en krijg je de melding dat het debiteuren nummer niet klopt.

Je moet dus weer kunnen bestellen, lukt het niet dan lees ik het hier graag.

Thnx,

Milco
Gebruikersavatar
Riško
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2018, 22:52

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

20 jan 2019, 16:58

Hallo allemaal :)
Kan het kloppen dat de korting niet meer zichtbaar is of gaat er iets niet goed?
Log al een paar dagen in maar krijg nooit de club korting.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

20 jan 2019, 18:18

Rīsko,

ik heb even gekeken en je hebt gelijk, zal de webshop POC van Ekris even een berichtje sturen. Gelieve een volgende keer via een mailbericht (envelopje op start pagina = [email protected]) ons even een berichtje sturen dan nemen we gelijk actie. Normaler wijze binnen een paar uur reactie van Ekris en dan wordt het meteen opgelost.

Ekris zelf is niet al te actief op het forum dus dit soort problemen gelijk bij ons bekend stellen :icon_top: .

Ik laat het weten als het gefikst is,

mvg. Milco
Gebruikersavatar
Riško
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2018, 22:52

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

20 jan 2019, 21:14

Ahoj Milco,

Zal ik de volgende keer doen!

Alvast bedankt :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

20 jan 2019, 23:15

Zondags zijn ze natuurlijk niet open maar verwacht dat maandag voor de middag alles weer moet werken.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

21 jan 2019, 21:36

Riško,

De webshop zit met een storing die ze niet even snel opgelost hebben dus het gaat langer duren. Ik wordt geïnformeerd zodra het weer mogelijk is. Ik kan voor nu even helaas niets voor je betekenen. We blijven er boven op zitten.

Kun je even voor mijn beeldvorming aangeven sinds wanneer de webshop niet meer werkt volgens jou, dan kan ik dat gebruiken in de communicatie met Ekris.

Mvg. Milco
barttigges
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jan 2019, 19:22

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

21 jan 2019, 21:43

Mijn ervaring is, welliswaar via de BMW Ekris webshop, dat als je ze los mailt en aangeeft dat de korting van de club niet werkt, ze deze achteraf verrekenen en het verschil terugstorten.

Dit kan dus nog een (tijdelijke) oplossing zijn.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

21 jan 2019, 22:16

Klopt,

ik heb in het verleden, omdat ik vragen over een onderdeel had, inderdaad ook een bestelling via de mail gedaan. Dan verrekenen ze meteen de korting en krijg je via de mail een link naar een betaalopdracht. Werkt ook bij MINI Ekris, maar via de webshop is toch het handigst, ook voor hun.

Bedankt voor het meedenken :icon_top:
Vinny85
Be Mini
Be Mini
Berichten: 429
Lid geworden op: 29 jun 2016, 20:52

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

22 jan 2019, 12:35

Beste mensen ik heb een nieuw leertje nodig voor mn schakelpook. Is deze: https://minishop.ekris.nl/58560-mini-co ... arrosserie

deenige die er te verkrijgen is? Of zijn er nog andere kleuren?
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

22 jan 2019, 14:28

Vinny85 schreef:Beste mensen ik heb een nieuw leertje nodig voor mn schakelpook. Is deze: https://minishop.ekris.nl/58560-mini-co ... arrosserie

deenige die er te verkrijgen is? Of zijn er nog andere kleuren?
Chico van CM Customs een berichtje sturen. Is clubsponsor en kan je aan andere kleuren helpen.
Vinny85
Be Mini
Be Mini
Berichten: 429
Lid geworden op: 29 jun 2016, 20:52

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

22 jan 2019, 14:55

Ja klopt dat weet ik. Ik heb nu nog een vraag is dit de enige orginele kleur is of dat er meerdere kleuren bij bmw mini bestaan die je toen jeje auto samenstelde nog kon kiezen.
Vinny85
Be Mini
Be Mini
Berichten: 429
Lid geworden op: 29 jun 2016, 20:52

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

23 jan 2019, 10:43

Niemand weten nie?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 jan 2019, 18:51

Vinny,

betreft het de 1ste generatie MINI? Ik heb ook even gekeken maar voor de 1ste generatie heb ik alleen de carbon black hoes kunnen vinden. Ik weet dat voor de 1ste generatie al veel onderdelen niet meer te bestellen zijn en ook de onderdelen voor de 2de generatie raken langzaam op zoals grilletjes, handremgreep en dat soort zaken. Ik denk dat je dus aangewezen bent op de demontage bedrijven cq iets op maat laat maken.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

24 jan 2019, 18:51

Beste NewMINIclub leden, de Ekris webshop heeft de afgelopen dagen een storing gehad waardoor de Ekris korting niet doorgevoerd werd. De storing is sinds vanmorgen opgeheven dus er kan weer besteld worden met de Ekris korting. Mocht u in de toekomst tegen problemen aan lopen of dat u het idee heeft dat de korting niet verrekent wordt (niet op alle artikelen zit korting) cq er wat mis is met de webshop laat het ons even weten, dan kunnen we onze contactpersoon bij Ekris hiervan op de hoogte brengen. Het bleek dat de storing voor het weekend al aanwezig was maar wij werden zondag daar pas van op de hoogte gebracht.

Met vriendelijke groet,

namens beheerders NewMINIclub
Vinny85
Be Mini
Be Mini
Berichten: 429
Lid geworden op: 29 jun 2016, 20:52

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

28 jan 2019, 18:08

Schroefie schreef:
24 jan 2019, 18:51
Vinny,

betreft het de 1ste generatie MINI? Ik heb ook even gekeken maar voor de 1ste generatie heb ik alleen de carbon black hoes kunnen vinden. Ik weet dat voor de 1ste generatie al veel onderdelen niet meer te bestellen zijn en ook de onderdelen voor de 2de generatie raken langzaam op zoals grilletjes, handremgreep en dat soort zaken. Ik denk dat je dus aangewezen bent op de demontage bedrijven cq iets op maat laat maken.

Gr. Milco

Het is de kleur phanter black. Heb alles bestelt. Bedankt voor je info Milco.

Terug naar “MINI Ekris webshop”