De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

Het complete aanbod MINI onderdelen, online. Klik hier om naar de webshop te gaan.
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

23 jun 2016, 16:32

Beste MINI fans!

Wat vinden jullie van onze nieuwe MINI shop?
www.ekris.nl/minishop.

We zijn ook benieuwd naar jullie algehele ervaringen en bevindingen met betrekking tot de nieuwe huisstijl van MINI.
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

23 jun 2016, 16:42

De zoek functie werkt niet....
Ik gebruik altijd google om op www.ekris.nl/minishop te zoeken.
B.v. "buitenspiegels site:minishop.ekris.nl" Dan krijg je wel resultaten...
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

26 jun 2016, 18:24

Beste Ekris,

ik vind de nieuwe lay-out overzichtelijker en kan makkelijk de artikelen vinden die ik nodig heb.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst via het NewMiniclub account en het alternatieve bezorgadres/gegevens ingevoerd. Bij het invoeren van de bestelling (nr 607731) cq het alternatieve bezorgadres moet je ook je naam invoeren. Als je nu bij de bestelling kijkt zijn wel de adresgegevens aangepast maar blijft de naam
Dhr. New MINI CLUB New MINI CLUB wel staan. Ik ga er van uit dat het pakketje ondanks de verkeerde naam als nog juist bezorgd wordt maar misschien toch handig dat de naam mee genomen wordt in de alternatieve adresgegevens. Is het hiernaast ook mogelijk dat je een kopie van de bestelling op je mailadres krijgt? (Nu gaat de factuur naar [email protected]) Als het goed is krijg ik wel mail als er statuswijziging is in de afhandeling van de order. Verder prima site.
Ron harley
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2016, 14:48

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

25 jul 2016, 18:08

Ik zoek de achterklep slotvanger en de achterbank vangers maar dan de zwarte. Heb nu chromen erin zitten maar die rammelen omdat deze iets dunner zijn.
Hebben jullie deze voor een pre - facelift r53 van 2003.
Zo ja wat kosten deze incl. Verz.kosten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

08 aug 2016, 10:52

Ron harley schreef:Ik zoek de achterklep slotvanger en de achterbank vangers maar dan de zwarte. Heb nu chromen erin zitten maar die rammelen omdat deze iets dunner zijn.
Hebben jullie deze voor een pre - facelift r53 van 2003.
Zo ja wat kosten deze incl. Verz.kosten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Hoi Ron,

Excuses voor de late reatie.

Kun je mij in een privé-bericht het VIN-nummer van je MINI sturen?
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
luckyducy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Veluwe
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2014, 14:18

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

15 aug 2016, 19:27

Voor het eerst besteld bij Eriks,ben niet zo godse handig met site's en bestellen,vond het nogal een gedoe maar dat zal aan mij liggen denk ik :(
Vond het nogal vreemd er stond vanaf prijs (27 euro) bij van die Engelse vlaggetjes voor aan de zijkant
Op moment van bestellen Links en Rechts kost de enne 27 euro en de andere iets van 85 euro :shock: :shock:
Maakt ook niet uit of je links en rechts omdraait want dan ook 2 verschillende prijzen :shock:
In mijn beleving is het duidelijker om vaste prijzen te hebben dan is het niet zo verwarrend :?
Voor de rest leuke shop :icon_top:
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

16 aug 2016, 15:11

luckyducy schreef:Voor het eerst besteld bij Eriks,ben niet zo godse handig met site's en bestellen,vond het nogal een gedoe maar dat zal aan mij liggen denk ik :(
Vond het nogal vreemd er stond vanaf prijs (27 euro) bij van die Engelse vlaggetjes voor aan de zijkant
Op moment van bestellen Links en Rechts kost de enne 27 euro en de andere iets van 85 euro :shock: :shock:
Maakt ook niet uit of je links en rechts omdraait want dan ook 2 verschillende prijzen :shock:
In mijn beleving is het duidelijker om vaste prijzen te hebben dan is het niet zo verwarrend :?
Voor de rest leuke shop :icon_top:

Hoi LuckyDucy,

Dank voor je bericht. Ik zie het nu inderdaad ook als het gaat om een bepaald type. Ik ga dit doorgeven aan onze beheerders want dit lijkt zo niet te kloppen!

Je hoort spoedig van me.

Dank voor het compliment verder :)
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 aug 2016, 13:44

Ekris_MINI schreef:
luckyducy schreef:Voor het eerst besteld bij Eriks,ben niet zo godse handig met site's en bestellen,vond het nogal een gedoe maar dat zal aan mij liggen denk ik :(
Vond het nogal vreemd er stond vanaf prijs (27 euro) bij van die Engelse vlaggetjes voor aan de zijkant
Op moment van bestellen Links en Rechts kost de enne 27 euro en de andere iets van 85 euro :shock: :shock:
Maakt ook niet uit of je links en rechts omdraait want dan ook 2 verschillende prijzen :shock:
In mijn beleving is het duidelijker om vaste prijzen te hebben dan is het niet zo verwarrend :?
Voor de rest leuke shop :icon_top:

Hoi LuckyDucy,

Dank voor je bericht. Ik zie het nu inderdaad ook als het gaat om een bepaald type. Ik ga dit doorgeven aan onze beheerders want dit lijkt zo niet te kloppen!

Je hoort spoedig van me.

Dank voor het compliment verder :)

Hoi LuckyDucy,

Het klopt wel maar staat inderdaad niet helemaal duidelijk beschreven. Links (€ 85,-) betreft de beide Side Scuttles voor de linker- en rechterkant van de auto. Rechts (€ 27,50) betreft de montageplaat, welke onder de Side Scuttles komt.
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
luckyducy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Veluwe
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2014, 14:18

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

17 aug 2016, 21:35

Misschien ff aanpassen op de site :icon_top: en ook goed dat jullie snel reageren :icon_top: Nu wachten op pakketje om ze te monteren :D
Ekris_MINI schreef:
Ekris_MINI schreef:
luckyducy schreef:Voor het eerst besteld bij Eriks,ben niet zo godse handig met site's en bestellen,vond het nogal een gedoe maar dat zal aan mij liggen denk ik :(
Vond het nogal vreemd er stond vanaf prijs (27 euro) bij van die Engelse vlaggetjes voor aan de zijkant
Op moment van bestellen Links en Rechts kost de enne 27 euro en de andere iets van 85 euro :shock: :shock:
Maakt ook niet uit of je links en rechts omdraait want dan ook 2 verschillende prijzen :shock:
In mijn beleving is het duidelijker om vaste prijzen te hebben dan is het niet zo verwarrend :?
Voor de rest leuke shop :icon_top:

Hoi LuckyDucy,

Dank voor je bericht. Ik zie het nu inderdaad ook als het gaat om een bepaald type. Ik ga dit doorgeven aan onze beheerders want dit lijkt zo niet te kloppen!

Je hoort spoedig van me.

Dank voor het compliment verder :)

Hoi LuckyDucy,

Het klopt wel maar staat inderdaad niet helemaal duidelijk beschreven. Links (€ 85,-) betreft de beide Side Scuttles voor de linker- en rechterkant van de auto. Rechts (€ 27,50) betreft de montageplaat, welke onder de Side Scuttles komt.
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

18 aug 2016, 08:48

[quote="luckyducy"]Misschien ff aanpassen op de site :icon_top: en ook goed dat jullie snel reageren :icon_top: Nu wachten op pakketje om ze te monteren :D [quote="Ekris_MINI"][quote="Ekris_MINI"]

Is gister direct aangepast in de omschrijving op de webshop!

Succes met monteren!
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
luckyducy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Veluwe
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2014, 14:18

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

18 aug 2016, 20:04

Vandaag binnen gekregen en gelijk gemonteerd :icon_top:
mieffel
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:36

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

21 aug 2016, 14:41

Snel antwoord op mijn mail en snelle levering.

Ideaal de All weather matten voor in de clubman en ogen ook zeer goed.
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

22 aug 2016, 09:04

luckyducy schreef:Vandaag binnen gekregen en gelijk gemonteerd :icon_top:
Super :icon_top: Veel rijplezier!
mieffel schreef:Snel antwoord op mijn mail en snelle levering.

Ideaal de All weather matten voor in de clubman en ogen ook zeer goed.
Goed om te horen :icon_top:
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
hansnl1
Be Mini
Be Mini
Berichten: 595
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:06

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

10 sep 2016, 11:05

Toch nog een vraag.

Hoe werkt het met de korting als je bij Ekris een nieuwe auto besteld, ik denk bijvoorbeeld aan de sportantenne = accessoires
Ekris_MINI
Sponsor
Contacteer:
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 feb 2015, 15:30

Re: De MINI Shop voor alle Originele MINI Onderdelen

12 sep 2016, 08:55

hansnl1 schreef:Toch nog een vraag.

Hoe werkt het met de korting als je bij Ekris een nieuwe auto besteld, ik denk bijvoorbeeld aan de sportantenne = accessoires
Wanneer u bij Ekris een nieuwe auto heeft besteld krijgt u als klant een Ekris Inclusief Kaart. Hiermee kunt u in onze webshop 10% korting ontvangen op Lifestyle-artikelen.

Korting op Onderdelen en Accessoires kunt u ontvangen met de korting van de NewMINIclub.
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop

Terug naar “MINI Ekris webshop”