Het grote Nürburgring topic van 2012

wanders
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Steenbergen
Berichten: 109
Lid geworden op: 22 okt 2011, 23:16

16 feb 2012, 11:49

JA! allemaal gewoon een jaarkaart halen, en elk weekend effe rondje crossen!
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

18 feb 2012, 00:01

Als het nu iets dichterbij was... Maar ga dit jaar 100% zeker heen!!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

18 feb 2012, 07:18

Een jaarkaart is wel heel hard van stapel lopen :p tis een beste weg er heen :lol:
Maar dit jaar wil ik echt een keer een rondje (of 4) daar plezier maken!
Miss gaat t lukken om er een (mini)meet te maken? :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

18 feb 2012, 10:20

BMX schreef:Een jaarkaart is wel heel hard van stapel lopen :p tis een beste weg er heen :lol:
Maar dit jaar wil ik echt een keer een rondje (of 4) daar plezier maken!
Miss gaat t lukken om er een (mini)meet te maken? :)
hebben we vlede jaar ook gedaan was erg geslaagd........ :D ik zelf persoonlijk vond 1 rondje genoeg nadater mensen waren die de bocht uit vlogen.....gelukkig niet al te ernstige schades
burn rubber not your soul

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

18 feb 2012, 12:20

jaarkaart gaat 'm voor mij sowieso niet worden, zo veel vrije tijd heb ik toch niet... :lol: Vorig jaar ook maar 1 keer geweest helaas...:|

Maar dit jaar wil ik toch minimaal 2 keer gaan en dan toch wel een paar rondjes per keer.

Het is vanaf hier iets van 300 km dus het is praktisch naast de deur.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

18 feb 2012, 12:47

Rondje ring staat echt hoog op t verlanglijstje om een keer te doen.

Maar aan de andere kant ook doodeng om te doen met het coopertje (veel rechts rijden dus.. :mrgreen: )
Als er weer een meet komt en hij valt qua datum gunstig dan wil ik wel mee, kan ik op de ring achter een ander aan tuffen die (hopenlijk) weet wat tie doet... :mrgreen:
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

18 feb 2012, 16:44

Ik ga met de BRM dus sluit maar aan met die Coopert :D
Mike71
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Helmond
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 sep 2011, 19:24

Naar de Ring

10 mar 2012, 22:02

Morgen voor het eerst in mijn leven naar de Ring.
Ben erg benieuwd, hopelijk gaat alles goed.

Michael
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

10 mar 2012, 22:24

Als het weer een beetje meewerkt ga ik morgen ook.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

11 mar 2012, 10:10

het weer werkt mee lijkt het! :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

11 mar 2012, 19:03

Moet een granioze dag zijn geweest op De Ring.. maar denk vooral heeeeeel druk!
Eerste echte mooie dag dit jaar.. hier reden iig genoeg motor zo te horen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Mike71
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Helmond
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 sep 2011, 19:24

11 mar 2012, 20:03

De 1e keer op de Ring was er een om niet te vergeten. :D Het weer viel echter tegen. Heb in de ochtend zelfs 2 ronden op een natte baan gereden. Dat was best scary, zeker omdat ik het parcours helemaal niet ken. Glibberen dus.
Daarna effe gaan kijken langs de baan, zeer de moeite waard, en zag de baan opdrogen.
Daarna nog 2 ronden gereden, en dat ging al wat beter, maar damn wat zijn dat veel bochten. Dat duurt nog wel een hele tijd voordat ik daar vol gas kan gaan.
Gelukkig was het niet zo druk.
In de middag nog 20 minuten op het F1 circuit gereden, waar het asfalt een wereld van verschil is tov de Nordschleife. Geen bulten, of onoverzichtelijke stukken. Erg leuk.
Daarna nog snel 2 ronde op de Ring, die alweer wat beter gingen. Had echter wel wat problemen met de bochten naar rechts, doordat het gewicht van de auto linksvoor teveel werd, en de banden het spatbord raakte, dat was bijna elke bocht naar rechts :mad:
Verder een geweldige dag, met heel veel snelle auto's. Toys for boys.

Kijk al uit naar de volgende keer
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

11 mar 2012, 20:16

Weer terug, erg rustig en mooie droge baan. Mini komt nu erg sterk de bochten uit met de Sprintex en moet soms echt in zijn zes, het gaat hard. Helaas ging de Mass Airflow Sensor kapot in het 5e rondje. Gelukkig kon ik de baan zelf af komen en zeer rustig naar huis moeten rijden, ik kon het gas niet verder dan een halve centimeter indrukken anders steeds noodloop. Goed dat ik daar zelf achter kwam want ik had de telefoon al in de hand om de ADAC te bellen. Gelukkig is het wat kleins en geen motorschade, je schrikt toch altijd als ineens de Mini er mee ophoudt midden op de Ring en de kerstboom brand in de cockpit :)

Ook al gefotografeerd op de parkeerplaats vandaag :)

Afbeelding

Ben jij dit Mike?
Ik heb je niet gezien op de parkeerplaats of baan.
Ik denk dat je wat vroeger daar was.
Hier nog wat meer foto's van jou maar wel met groot beeldmerk.

Afbeelding

Terug naar “Events 2012”