DUMPd 08-09-2012

Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 2948
Lid geworden op: 11 jul 2008, 17:17

07 sep 2012, 23:40

MartijnGizmo schreef:Ik ben nog aan het werk na een bezoekje aan Maranello, ga morgen met een vriend van me die kant op. Ligt er ff aan hoe lang ik nog aan het werk ben en wanneer ik kan slapen... :P Auto is nog niet eens gewassen, dus ik maak me geen illusies. :mrgreen: :mrgreen:
Haha succes man..!!
Maar je komt wel?

Ik moet zo nog familie op gaan halen bij Schiphol, hopelijk ca. 01.00h en niet later, daarna naar huis, en ga om 07.00h weg naar DUMPd, dus ook weinig slaap voor mij vannacht..
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

08 sep 2012, 08:12

Berry M schreef:
Adrenalin Junkie schreef:Verder iemand een beetje bekend in Ede, beste plaats waar we kunnen pre-meeten?
Denk dat we het beste bij 'De Reehorst' kunnen afspreken, daar moeten we tenslotte ook de entreebewijzen ophalen. :)
Beetje laat misschien, maar goed....
Kom uit Ede en denk dat bij de Reehorst verzamelen lastig is. De ruimte is niet echt aanwezig behalve op het terrein erachter. Dat is het parkeerterrein en heb je ook een parkeermunt nodig om eraf te komen weer. Deze kan je binnen kopen. Misschien hebben ze de slagbomen wel omhoog staan vandaag, maar betwijfel dat zeer.....

Dan kan je beter op de Zandlaan afspreken naast nummer 16, groot open terrein en vlak bij de Reehorst. Of bv de Horalaan. Niet of nauwelijks verkeer en plm 500 meter verwijderd van de Reehorst. Enka terrein ligt "om de hoek" btw vanaf de Reehorst. Ook weer een paar honderd meter.

Wil zelf ook even komen kijken, maar kan pas na 13.00 uur op zijn vroegst helaas.

Groeten en veel plezier iedereen!
Maichel
Be Mini
Be Mini
Locatie: Dordrecht
Berichten: 615
Lid geworden op: 16 okt 2011, 15:06

08 sep 2012, 20:40

DUMPD was Insane....

Terug naar “Events 2012”