Zat. 15 september: Renova Breda update 21-08-2012

Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

15 sep 2012, 11:41

Sepp geen schone wagen :shock: :shock:
nou dan blijf ik thuis.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

15 sep 2012, 12:40

Door omstandigheden helaas geheel onverwacht niet van de party :|
Gebruikersavatar
Michel R59
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Berichten: 205
Lid geworden op: 20 feb 2012, 07:26

15 sep 2012, 16:37

Wat een sukkel ben ik. Ik heb ons buitengesloten bij de Jachthaven van Drimmelen. Gelukkig kon Renova ons een Mini bezorgen om thuis de reservesleutel te gaan halen. Nu weer terug de auto halen en hopelijk nog op tijd voor de bbq :o
Njoy!
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Breda
Berichten: 68
Lid geworden op: 13 apr 2012, 16:01

16 sep 2012, 11:06

Wat een leuke en mooie dag was het gisteren! De organisatie van de Mini dag was door Renova perfect geregeld! En natuurlijk was het mooi meegenomen dat de zon de gehele dag ook haar gezicht liet zien.
Ontvangst met koffie en natuurlijk worstebrood, zoals dat in Brabant gebruikelijk is, en de gelegenheid om weer eens met bekenden en nieuwe mensen te praten.
Na een briefing door Pascalle volgde een mooie tourrit door het Brabantse landschap. :ralley
Ik dacht dat ik redelijk goed bekend was met Brabant, maar ben toch weer door dorpjes gekomen waarvan ik het bestaan niet kende!
Ik weet nu ook waar ik op zoek moet naar het kopen van een mooi huis :D Vrees dat het alleen bij kijken blijft.....
Bij terugkomst in Breda was de BBQ ook al op temperatuur en heb ik heerlijk gegeten.

Al met al, een TOP dag!
Team van Renova bedankt voor de organisatie en wij zijn er in het voorjaar zeker weer bij!

Groeten,
Nicolette en Roderick
Njoy!! Life is too short not to drive open and have fun.....

Terug naar “Events 2012”