29 juli: Meeting + Fotoshoot Scheveningen (lokatie foto's)

jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

20 jul 2012, 19:58

'parkeren is nog nooit een probleem geweest'....waaaat? XD haha! Zeker wel..nu helemaal. dat wordt wat met al die toeristen.. maareh, in het weekend wordt het wat om daar te rijden.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: den haag
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 mar 2009, 12:59

22 jul 2012, 09:28

Mmm tja je moet gewoon bepaalde wegen en plekken vermijden en je vind altijd wel een plekje..... En een yellowbrick of parkline pas hebben zodat je elke 30 of 60 min vanaf het terras je auto aan kan melden. Met een aantal autos bij elkaar staan lijkt me redelijk onmogelijk inderdaad
Romini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 134
Lid geworden op: 28 mei 2012, 19:33

24 jul 2012, 20:28

:S er is heel veel regen voorspeld voor aankomende zondag ( leuk na zo een werkweek)....
dus het zal niet heeeel druk zijn?
maarre is er wel animo voor of gaat het feestje niet meer door? :(
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

24 jul 2012, 21:56

Romini schreef::S er is heel veel regen voorspeld voor aankomende zondag ( leuk na zo een werkweek)....
dus het zal niet heeeel druk zijn?
maarre is er wel animo voor of gaat het feestje niet meer door? :(
Ik heb het weer ook een beetje in de gaten gehouden en dat viel mij ook al op. Beetje jammer, dat wel.. maar voor alsnog wil ik het laten doorgaan. aangezien weer.nl gewoon aangeeft dat het halfbewolkt zal zijn. Ik hoop dus ook dat dat morgen en vrijdag ook zo blijft. Mijn deadline van doorgaan ja of nee is zaterdag. Dat is helaas alleen maar vanwege het weer.

wat betreft de animo, degene die zich nu hebben opgegeven verwacht ik dan ook zondag. En anders maken we het gezellig met de mensen die er zijn :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
debbiemeb
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Voorschoten
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jul 2012, 00:41

25 jul 2012, 03:00

Als het zaterdag mooi weer is ( lees: Droog ! ) Dan kom ik ook even kijken met mijn nieuwe mini! Hoe laat ...

Groetjes,

Debbie !
Groetjes, Debbie

Love my Mini Cooper Cabrio !
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

25 jul 2012, 07:53

Adres gevonden in je allereerste post, maar hoe laat wordt iedereen verwacht. Als het weer goed is, knal ik ook ff langs met de F20 :mrgreen:
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

25 jul 2012, 16:45

debbiemeb schreef:Als het zaterdag mooi weer is ( lees: Droog ! ) Dan kom ik ook even kijken met mijn nieuwe mini! Hoe laat ...

Groetjes,

Debbie !
Het is op een zondag, geen zaterdag. Zaterdag hebben ze overigens onwijs veel regen voorspelt. ;)
LUV2XLR8 schreef: Adres gevonden in je allereerste post, maar hoe laat wordt iedereen verwacht. Als het weer goed is, knal ik ook ff langs met de F20

Ik heb nog niet echt een vaste tijd staan. Ik zat namelijk te denken, er is vakantie.. En het is HEEL DRUK in de vakantie. Misschien is het beter om dan in de avond iets te gaan ondernemen, ook qua parkeerplekken. De meeste toeristen zijn er dan niet meer. En aangezien de zon toch tot 11 uur blijft schijnen, lijkt het me een goed idee om na het eten te verzamelen op het adres. de tijd dus rond 7 uur / half 8.

Iemand daar bezwaar tegen? :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
debbiemeb
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Voorschoten
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jul 2012, 00:41

26 jul 2012, 22:25

Sorry, bedoel ook zondag.... Hoeveel mini's worden er nu verwacht.. Enne het word btw zonnig en droog 20-22 graden ! Alleen nog een tijdstip prikken ?
Groetjes, Debbie

Love my Mini Cooper Cabrio !
Romini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 134
Lid geworden op: 28 mei 2012, 19:33

26 jul 2012, 23:34

Ik heb nog niet echt een vaste tijd staan. Ik zat namelijk te denken, er is vakantie.. En het is HEEL DRUK in de vakantie. Misschien is het beter om dan in de avond iets te gaan ondernemen, ook qua parkeerplekken. De meeste toeristen zijn er dan niet meer. En aangezien de zon toch tot 11 uur blijft schijnen, lijkt het me een goed idee om na het eten te verzamelen op het adres. de tijd dus rond 7 uur / half 8.

Iemand daar bezwaar tegen? :mrgreen:[/quote]

voor mij is het geen vakantie.....Scheveningen is denk ik (ruim) een uur rijden van hier.. dus dat word dan bijtijds weer vertrekken voor mij. :)
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

27 jul 2012, 00:44

Ik verwacht degene die zich hebben opgegeven. Dat zijn dus 10 mini's waarvan 3 ovb. Dus ik hoop dat degene die zich hebben opgegeven ook daadwerkelijk komen. En zo niet, niet getreurd.. ik ben er wel gewoon met m'n camera en voor degene die ook foto's willen maken, go ahead! :D
Ik laat het ondanks de voorspellingen bij deze doorgaan.. de kans is er namelijk dat het zou gaan regenen, maar daarvoor is een uitvinding gevonden, paraplu's! :)

Tussen 7 en half 8 bij het adres in het eerste bericht verzamelen. Ik zal daar iets eerder zijn, gewoon opzoek gaan naar mijn mini op dat adres, dan komt het wel goed! :)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hellouw
Berichten: 327
Lid geworden op: 26 mar 2011, 12:17

27 jul 2012, 11:51

Jordi ik moet helaas afhaken, want mijn broer moet die zondag avond werken :cry:
Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

27 jul 2012, 12:00

aii, dat is balen. goed dat je het aangeeft ;)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
MiniMar
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jun 2012, 21:35

28 jul 2012, 16:11

Hoi Jordi,
Ook ik moet me helaas afmelden, heb me een beetje verkeken op het reizen (ben net weer thuis) en de daarop volgende voorbereidingen voor een gewone werkweek. Vind het echt heel jammer, maar ben echt compleet brak (de MINI niet, die heb ik net in ongeschonden staat voor mijn deur aangetroffen, ben benieuwd of de Nederlandse rood/witte MINI die ik vorige week in Lefkas-stad heb zien staan van een bekende hier was, zo ja: dan heeft ie een wasbeurtje nodig :mrgreen: )
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: den haag
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 mar 2009, 12:59

28 jul 2012, 23:12

Wordt een leuke dag horeca beachvolleybal tournooi is ook bezig. Horeca beachvolleybal = volleybal als excuus om te zuipen. Ik ben smiddags al aanwezig om team Mecca aan te moedigen. Zijn ook djs enzo dus pak een stukje strand en ga lekker kijken naar bezopen prutsers die aan het volleyballen zijn
Romini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 134
Lid geworden op: 28 mei 2012, 19:33

28 jul 2012, 23:24

eerst maar even auto wassen... :)

Terug naar “Events 2012”