23 Juni: MINI Keram tour 2013

Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: 23 Juni: MINI Keram tour 2013

23 jun 2013, 19:47

kwiebje schreef: .... . Zoiezo heb ik Marcel Always open op de snelweg gespot met zijn krullen in de wind :) 8)
:)( :zwaai lekker uitwaaien!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Erwinner
Be Mini
Be Mini
Locatie: Baarn
Berichten: 422
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:02

Re: 23 Juni: MINI Keram tour 2013

23 jun 2013, 21:07

Voor mij was het een bizarre maar ook erg goede zondag geworden!

Niemand die zich aanmelde als bijrijder dus maar lekker vroeg opgestaan en was rond 9.45 al lekker comfy op de cruiscontrol voorbij Nedcar in Born. Maar toen ging 't mis.... FF op het gas om een slak in te halen en toen spoot de teller onverwachts snel richting de 6.000rpm terwijl ik toch echt niet harder dan 130-140 ging en hij gewoon in 6 stond... nog maar paar keer proberen dus moest wel een slippende koppeling zijn. Met niet zo'n fris luchtje het parkeertterein op bij Keram. Bij het aanmelden even technisch overlegd en kreeg daar toch advies om de heuveltjes van klein Zwitserland dan maar niet te lijf te gaan met een gare koppeling. Voorstel van Keram: je krijgt van ons een Mini mee vandaag en mag deze op onze kosten naar huis rijden. Dan monteren we maandag een frisse koppeling en drukgroep in je Mini en is iedereen blij.

Van de eindafrekening zal ik vast wel niet blij worden, want had daar ff niet op gerekend, maar heb toch genoten van een heerlijke rit in een spiksplinterverse PaceMan met 2.100km op de teller bij vertrek. Heerlijk comfy sturen en tijdens deze rit geen centje pijn met al die drempels onderweg :rijden Alleen is een Cooper motortje met het gewicht van een Paceman toch wel ff wennen als je de pk's van een JCW gewend bent SOS

Enniewee... hopelijk valt de eindafrekening mee en kunnen we lekker genieten van de zomerzon straks :))

In elk geval dikke complimenten voor de organisatie van Keram en dan in het bijzonder voor Frederic die er een echt marketing event van wist te toveren met 20 deelnemers van VDL / NedCar Born en veel enthousiastelingen die overwegen om een NewMini aan te schaffen.... ik zeg : doen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
One life, live it!
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: 23 Juni: MINI Keram tour 2013

23 jun 2013, 21:30

Leuke foto's Erwin. Ook leuk je nu live te zien... Jammer dat je je mooie Cabbie achter moest laten
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: 23 Juni: MINI Keram tour 2013

23 jun 2013, 22:39

succes met je koppeling reparatie. Wel goed opgelost door de dealer zo.



Ik ben vandaag vergeten om de VDL/Born meneer z'n shirt te ontfutselen (official mini factory mechanic shirt). >:( >:( >:( >:(
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
minimert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jun 2013, 09:13

Re: 23 Juni: MINI Keram tour 2013

24 jun 2013, 09:45

argh... heb ik nu altijd, was de meeting gisteren ben ik vandaag pas lid en zie ik t vandaag pas.. shame.
The hippies wanted peace and love. We wanted Coopers, blondes and switchblades.

Terug naar “Events 2013”