Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober!!

Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

16 sep 2013, 16:54

Als de mini tegen die tijd weer goed rolt, probeer ik mee te gaan.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

16 sep 2013, 17:39

Zoals het er nu uit ziet ben ik vrij. Als dat zo is onder een klein ovb dan ga ik wel mee misschien de sticker verdienen :D
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: 10-9. Afgelast!

20 sep 2013, 08:32

Gisteren bij de meet van Spenki met een paar mensen gesproken en de nieuwe datum gezet op woensdag 2 oktober.
Het programma van de dag zal hetzelfde zijn als dat we eigenlijk afgelopen dinsdag zouden doen, met als extraatje dat de GP-strecke tussen 18.00 en 19.00 uur ook open is voor 'Touristenfahrten'. 20 minuten voor 41 euro.

We gaan starten middenin het dorp Bad Munstereifel. We gaan dan lunchen in de 'Ratsstube' (Marktstrasse 14a). Verzamelen is om 13.00uur voor de kerk, je kunt parkeren rondom de ingang van de kerk (St. Crysanthus und Daria, 75cent per uur), en anders erachter. Ik denk dat we rond 14.00uur kunnen vertrekken voor onze route. Na wat advies van onze 'Eifelmeister' Stefan heb ik de route gezet op 2/2,5 uur rijden exclusief een adempauze halverwege en een kop koffie voordat we de Ring op gaan! (open van 17.15-19.00)
Voor diegene die graag de route voor op de navigatie wil moet mij ff een pb sturen met je emailadres.

In Bad Munstereifel zit een ARAL tankstation waar je ook Ultimate kunt tanken. Als je vanuit het noorden aankomt neem je de bij de eerste rotonde in het dorp de derde afslag, het tankstation zit aan de parallelweg van de grote straat.

Wat mij betreft rijden we met de mensen uit Twente samen naar de Eifel. Om 10 uur vertrek vanaf de parkeerplaats van BMW/MINI Smudde Enschede.

Deelnemers:
1. Timini
2. ajede
3. Wilcoos (ovb)
4. Casper (ovb)
5. Maiky Maik
6.
7.
8.

Ow ja en heb ff gechecked: Pinocchio in Adenau is gewoon geopend voor een afsluitend etentje!
Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

25 sep 2013, 13:56

Nog een weekje wachten! :rijden

De weersvoorspellingen zijn aardig goed voor volgende week woensdag, zoals het er nu uit ziet. Droog en een graadje of 17.

@Casper: Als je mee gaat kun je evt je portofoons meenemen? Ik heb er ook nog 2. Is miss wel handig
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

25 sep 2013, 14:54

Ik krijg vrijdag me definitieve rooster binnen dan weet ik of ik moet werken ik sta op standby dus het is nog ff afwachten. Als ik meega zijn de porto's geen probleem
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

27 sep 2013, 15:14

Moet helaas afhaken moet werken
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

27 sep 2013, 19:40

Casper schreef:Moet helaas afhaken moet werken
Dat is erg jammer, Casper! Dat stickertje moet dus nog maar ff wachten!
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

02 okt 2013, 23:42

Half uurtje thuis van een zeer geslaagde dag in de Eiffel!
Heerlijk stuk gestuurd met een behoorlijk tempo....Mooie route was het Tim, top! :D

Eenmaal aangekomen op de Nordschleife vanzelfsprekend even de ronde gedaan en dat was een verademing vanavond, heerlijk rustig!
De ontmaagding mogen meemaken van een ander forumlid op de Grüne Hölle, maar die ging er gelijk zo hard overheen dat de turboslang het niet gered heeft! Ik zal geen namen noemen uit privacy redenen..... Hij schijnt een vliegtuig te kunnen besturen, maar ik zeg verder niks... :)(

Na al deze avonturen waaronder natuurlijk ook divers dik spul begluurd te hebben, zijn we bij Pinocchio nog even wezen eten, waaronder die mini pizza'tjes.... :shock:

Cappucinotje, Tank nog even volgegoten met V Power Racing en hop nach Hause....
Al met al was het zeer gezellig, bedankt Tim + Pa en de man die € 16,90 heeft moeten betalen voor een stukje ducktape om de slang te repareren... :mrgreen:

Tot de volgende x heren! :bier
Afbeelding
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

02 okt 2013, 23:59

leuk kort verslagje aart!!

zo te zien was het een geslaagde dag dus?!
HELAAS kon ik niet mee door een niet aardige collega:S

wat heb je dit keer gehad?
toch niet weer een schnitzel ofwel? haha

moet hoeveel waren jullie nou dan?
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

03 okt 2013, 09:01

Merci, soms heb ik wat inspiratie en komt het er nog uit ook! :mrgreen:

Maarre, was zeker een zeer geslaagd dagje, top.
We waren natuurlijk maar met z'n 4'en (3 auto's) wat aan de ene kant natuurlijk jammer is, maar aan de andere kant prima, want met een grote groep moet je meer rekening houden en raak je elkaar toch alleen maar kwijt vaak. Is niet altijd handig is mijn ervaring.

Balen is dat he als je zulke leuke collega's hebt, :X !
Daarom ben ik ook ooit voor mezelf begonnen..... Koffie!

Heb deze ronde bij Pinochio een overheerlijke rumpfsteak genomen met gebakken uitjes en garnituur, was erg goed en tenminste een vrij redelijk portie dit keer.
Maar er kwamen ook nog 2 pizza's (19 inch) op tafel en toen moest er weer een stuk tafel aangezet worden! hahahahahah

Gisteren de Mini ook weer wat beter leren kennen, soms ook een "oops" momentje gehad, maar dat hoort er een beetje bij natuurlijk, ADRENALINE!

Nu eerst caffeine.... Koffie!

:D
Afbeelding
peerxd
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hardenberg
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:17

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

03 okt 2013, 09:59

Klinkt als een leuk dagje weg! Helaas heb ik het te druk waardoor ik dit heb moeten missen. Wil altijd nog een keertje op de Nurnburgring rijden :)
Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

03 okt 2013, 10:55

Is er nog een linker diffusor-tunnel op de terugweg gevonden? :mrgreen: :mrgreen:
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

03 okt 2013, 11:09

Volgende keer probeer ik mee te gaan :mrgreen:
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

03 okt 2013, 11:27

ajede schreef:Merci, soms heb ik wat inspiratie en komt het er nog uit ook! :mrgreen:

Balen is dat he als je zulke leuke collega's hebt, :X !
Daarom ben ik ook ooit voor mezelf begonnen..... Koffie!

:D
dat wist ik niet! :mrgreen:
waar ben jij zo goed in dan?!

aaah oke dat klink opzich ook wel lekker ofniet?!
hahahahah die pizza's..... geniaal zijn ze toch ook he :mrgreen:

volgende keer hoop ik erbij te zijn!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: Ringtrip 2013 Middag/avondeditie: Nieuwe datum 2 oktober

03 okt 2013, 11:31

Voor jezelf werken is ook niet alles hoor :slapen

Terug naar “Events 2013”