MINI kite surf tour goes Scheveningen

pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mei 2013, 15:53

MINI kite surf tour goes Scheveningen

23 aug 2013, 16:42

Lieve mensen,

In de Mini nieuwsbrief die velen vandaag digitaal in hun postvak zullen ontvangen is er te lezen dat er er een Mini kite surf tour goes Scheveningen is.

In het laatste weekend van september nemen de beste kitesurfers ter wereld het tegen elkaar op. Met een beetje wind maken zij luchtsprongen van 20 meter - met snelheden van rond de 100 kilometer per uur. Dat maakt kitesurfen zo spectaculair - om te doen en om te zien. Vandaar dat MINI graag zijn naam verbindt aan de Kitesurf Tour Europe.

Na krachtmetingen in Toulon en Sylt komen de freestyle kiters naar Scheveningen. Daar kunt u de bloedstollende luchtsprongen van zeer nabij meebeleven. MINI is er weer bij met gratis kitesurf workshops - en natuurlijk kunt u met de nieuwste MINI's een boulevardje pikken (bron Mini nieuwsbrief)

Volgens mij zijn er een aantal forumleden geweest en is dat erg gaaf. Ik wilde weten wat het animo en hoe dat in zijn werk is gegaan.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: den haag
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 mar 2009, 12:59

Re: MINI kite surf tour goes Scheveningen

23 aug 2013, 21:18

Alle So Mini events zijn super om naartoe te gaan.... kitesurf event vorig jaar was heel leuk.... goed geregeld.... en de workshops waren erg leuk.

Trouwens nu we het er over hebben zijn de uitnodigingen al verstuurd? ik heb namelijk nog niets in mijn mailbox van mini ontvangen???
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mei 2013, 15:53

Re: MINI kite surf tour goes Scheveningen

23 aug 2013, 21:51

tychopaat schreef:Alle So Mini events zijn super om naartoe te gaan.... kitesurf event vorig jaar was heel leuk.... goed geregeld.... en de workshops waren erg leuk.

Trouwens nu we het er over hebben zijn de uitnodigingen al verstuurd? ik heb namelijk nog niets in mijn mailbox van mini ontvangen???
Uitnodigingen volgens mij nog niet. Alleen de vooraankondiging. Zie onderstaande
http://www.mini.nl/newsletter/webversio ... d83eb02044" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: MINI kite surf tour goes Scheveningen

24 aug 2013, 17:53

Vorig jaar ben ik bij de kitesurf mini geweest. Het was toen op de Brouwersdam in Zeeland. Voor een bepaald bedrag aan inschrijfgeld (ik dacht iets van 25 of 30 euro of zo) hadden we een hele leuke dag. Strandtent afgehuurd voor MINI, workshop kitesurfen, eten en drinken en drankjes tijdens de dag, DJ, etc. en een mooie MINI goodie. Van de verschillende miniclubs waren er een man of 10, maar daarnaast zijn er ook nog heel veel andere minioten die we op internetforums niet tegenkomen. Het is dus best gezellig!

Ik ben eerder ook wel bij een SO MINI evenement Red Bull Crashed Ice van Valkenburg (Limburg) geweest. Dat was ook best wel leuk.

Als ik kon, was ik nu dus zeker weer gegaan. Echter ik ben dan op een ander strand aan het "kitesurfen" want ik heb dan vakantie.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Events 2013”