Herdenking Paul walker

Net zoals met je vakantie, op het laatste moment een meet.
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: limburg
Berichten: 288
Lid geworden op: 09 dec 2012, 16:41

Herdenking Paul walker

01 dec 2013, 15:44

Goeden dag.
Hier bij wil ik graag een last minit meet organiseren in Ekkersrijt.
ik en vele andere lief hebbers van Paul walker komen naar de burgerking om 20:00 uur om aan hem te denken.

Graag even melden als jullie komen.
" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr nikky
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Herdenking Paul walker

02 dec 2013, 10:37

Ik ken die gast alleen van die slechte films, of heeft nog iets anders gedaan waarom iedereen doet alsof hij belangrijk was. En die gozer die bij 'm in de auto zat, wordt daar ook aan gedacht of is die onbelangrijk omdat 'ie niet bekend was?

Vind al die aandacht zo overtrokken... :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Herdenking Paul walker

02 dec 2013, 11:31

:-D
Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Herdenking Paul walker

02 dec 2013, 12:18

Altijd verschrikkelijk als iemand zo om het leven komt, maat hij was de slechtste acteur ever als je het mij vraagt. En die hele filmserie is net zo slecht. niet de beste ....
Ik hoorde op de radio vanmorgen dat men overal herdenkingen organiseert...

I don't get it...
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 02 dec 2013, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: Herdenking Paul walker

02 dec 2013, 12:40

Slechtste acteur vind ik wat overdreven. Z'n nieuwe film Hours (die nog uit moet komen hier) is wel goed.
Ze hebben met die F&F reeks toch best de auto scene een impuls gegeven. Of je de films nou wel of niet goed vindt. Dit is wel een kick filmpie (uitnodiging van Mine's in Japan)

[BBvideo 650,395][/BBvideo]

Maar idd typisch dat die vriend van hem geen aandacht krijgt.
Afbeelding
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 2007
Lid geworden op: 10 sep 2013, 19:33

Re: Herdenking Paul walker

02 dec 2013, 19:06

Ik vond het een goede acteur, niks meer niks minder. Keek wel graag naar zijn films, niks hoogstaands maar keek wel lekker weg...haha

Ken 'm niet persoonlijk, dus doet me niet veel anders dan dat ik denk "Jezus. Ja? Is hij dood??".
Sneu dat ie een vrouw en dochter achterlaat. Had zijn hart wel op de goede plaats, deed veel goeds voor kinderen en andere liefdadigheid dingen... Er zijn zat acteurs die daar niks aan doen zal ik maar zeggen...

Maar waar mijn broek va afzakt is zo'n tuning gympie op TV die zegt "Ja hij was één van ons...".

Volgens mij was het een acteur die in al die F&F films net zo goed de foute politieman had kunnen zijn, maar goed...

Sneu is het allemaal wel, maar zijn vriend verdient ook zeker aandacht...
Maarja dat is de wereld tegenwoordig, bekend = belangrijk.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: Herdenking Paul walker

02 dec 2013, 19:16

Mooi gezegd en zeker waar.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Last Minute Meet”