Volume instellen radio vs harddrive

Vanaf 2014
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Volume instellen radio vs harddrive

24 okt 2015, 18:44

Ik herken 'de klachten' ook. Ik heb mijn iTunes collectie via een USB op de harde schijf in de auto gezet. Ook ik moet het geluid opschroeven zetten als ik naar 'media' ga en weer zachter zetten als ik naar 'radio' ga. Zit een behoorlijk verschil tussen, best wel irritant eigenlijk...
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
RobertB
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2015, 07:01

Re: Volume instellen radio vs harddrive

25 okt 2015, 18:09

Ik zou zeggen allemaal klagen bij de dealer, toch belachelijk dat zoiets simpels niet werkt
Afbeelding Mini Cooper S F56 JCW tuning kit
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Volume instellen radio vs harddrive

26 okt 2015, 20:25

BOSS schreef:Hier was al een topic over
viewtopic.php?f=112&t=35133
:icon_top: ..., maar geen oplossing als ik het zo lees of heb jij al iets kunnen vinden?
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Doesburg en Rotterdam
Berichten: 206
Lid geworden op: 02 jul 2015, 11:54

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 19:55

ik heb gemerkt dat als ik mijn iPhone 6 van het 'stil' knopje afhaal en het volume op maximaal zet met de knopjes, het volume verschil minimaal is tussen kabel en bluetooth.
Geen echte oplossing maar werkt wel!
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 21:15

Ik heb alle muziek op de harde schijf staan...
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Doesburg en Rotterdam
Berichten: 206
Lid geworden op: 02 jul 2015, 11:54

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 21:19

eraf halen?
nee gekkigheid, ik weet het (nog) niet
zo gauw ik wat weet, weet jij het ook :-)
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 21:26

Mak schreef:eraf halen?
[...]
Ook geprobeerd, maar dan hoor ik helemaal niks meer haha ... :p
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Doesburg en Rotterdam
Berichten: 206
Lid geworden op: 02 jul 2015, 11:54

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 21:29

je kan toch streamen? heppie geen smartfoon dan?
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 21:49

Mak schreef:je kan toch streamen? heppie geen smartfoon dan?
Yep, maar die hou ik een soort van principieel in mijn broekzak als ik aan het autorijden ben.
Maakt verder niet uit, ik red me wel met het volumegedoe ...maar als het ooit eens netjes gelijk getrokken kan worden dan zou dat fijn zijn. Ben al blij dat ik niet de enige ben. 8)
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Gebruikersavatar
Moonwell
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 312
Lid geworden op: 21 jun 2015, 22:30

Re: Volume instellen radio vs harddrive

03 nov 2015, 23:01

Mijn oplossing is je ipod/iphone met kabel aansluiten en de volume (noet beltoon!) op max zetten
Afbeelding
ds81
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2015, 14:08

Re: Volume instellen radio vs harddrive

05 nov 2015, 14:15

Moonwell schreef:Er zit een duidelijk verschil tussen radio en spotify geluid. Radio heb ik ong op kwart van t volume staan en dan kan je nog normaal met elkaar praten. Spotify heb ik op mn telefoon op max en in de auto ongeveer op driekwart, als ik alleen rij en dan kan je niet lekker met elkaar praten.

Moet wel zeggen dat ik spotify via bluetooth stream. Als ik Spotify via de kabel afspeel weet ik niet hoe het geluid dan is, niet op gelet.
Via de kabel reageert Spotify vrijwel meteen, via bluetooth heb ik een vertraging van 5 sec ongeveer. Erg irritant als je door nummers bladert!
Ben ik bezig met een voorstelverhaal over onze nieuwe Mini Cooper besef ik opeens dat ik gisteravond achterkwam dat als ik via BT spotify luister, ik niet via stuurknoppen naar volgend of vorig nummer kan scrollen. Alleen volume harder en zachter zetten...iemand een idee? In mijn BMW kan het gewoon wel. Het is geen wired, maar dit lijkt me niet de reden. Dank. Ga ik verder met introductieronde... :D
Gebruikersavatar
Moonwell
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 312
Lid geworden op: 21 jun 2015, 22:30

Re: Volume instellen radio vs harddrive

05 nov 2015, 14:19

Ik kan t op mn stuur bedienen via pijl omhoog en ok knoppen. En dat zie ik in mn head up display verschijnen.

Als het goed is kan het ook via Muziek in je menu in de cirkel heb geen idee welke pakket je nodig hebt!
Afbeelding
ds81
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2015, 14:08

Re: Volume instellen radio vs harddrive

05 nov 2015, 14:30

Over het OK knopje had ik al gelezen maar dat doet het bij mij ook niet. Wel de links en rechts pijlen onder het navischerm.
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Doesburg en Rotterdam
Berichten: 206
Lid geworden op: 02 jul 2015, 11:54

Re: Volume instellen radio vs harddrive

05 nov 2015, 18:34

ds81 schreef:
Moonwell schreef:Er zit een duidelijk verschil tussen radio en spotify geluid. Radio heb ik ong op kwart van t volume staan en dan kan je nog normaal met elkaar praten. Spotify heb ik op mn telefoon op max en in de auto ongeveer op driekwart, als ik alleen rij en dan kan je niet lekker met elkaar praten.

Moet wel zeggen dat ik spotify via bluetooth stream. Als ik Spotify via de kabel afspeel weet ik niet hoe het geluid dan is, niet op gelet.
Via de kabel reageert Spotify vrijwel meteen, via bluetooth heb ik een vertraging van 5 sec ongeveer. Erg irritant als je door nummers bladert!
Ben ik bezig met een voorstelverhaal over onze nieuwe Mini Cooper besef ik opeens dat ik gisteravond achterkwam dat als ik via BT spotify luister, ik niet via stuurknoppen naar volgend of vorig nummer kan scrollen. Alleen volume harder en zachter zetten...iemand een idee? In mijn BMW kan het gewoon wel. Het is geen wired, maar dit lijkt me niet de reden. Dank. Ga ik verder met introductieronde... :D
Heb je de dealer al gebeld? Of even handleiding doorgelezen. Soms moet/kan je het ook aan en uit zetten in het menu. Ik kan daarin via de grote knop tussen de stoelen.
Afbeelding

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”