K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
- Dirty Harry
- Nieuw Lid
Bericht
K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
Wie heeft er ervaring met een K&N vervangingsfilter. Deze geeft 40% meer lucht, maar heeft dit ook een positief gevolg op het koppel en/of pk.
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
hoe meer lucht hoe beter maar of je het merkt is een ander verhaal
- Dirty Harry
- Nieuw Lid
Bericht
Re: K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
Dit filter moet worden gemonteerd in een F56 Mini cooper S 2.0
- olivier.aerts.52
- 4 op een rij!
Bericht
Re: K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
Hier heb ik ook interesse in. Er is ook een complete carbonnen luchtinlaat van groupe m.
En dan heb je nog sommige tuners die zeggen dat stock meestal nog het beste is..
Ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wie heeft hier ervaring mee?
En dan heb je nog sommige tuners die zeggen dat stock meestal nog het beste is..
Ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wie heeft hier ervaring mee?
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Re: K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
Op je gemakje deze dingen uit proberen is toch juist hartstikke leuk? En als het niet bevalt trek je'm er weer uit.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
Alleen een inlegfilter geeft nagenoeg geen enkel resultaat. Het is iig nooit merkbaar en vaak niet eens meetbaar.
Een goede CAI kan wel effect hebben. Op de 2nd gen is de AEM bijv een goed ding. Even zo'n ding kopen om het te testen is wel wat positief ingesteld, want een echt goede cai kost je wel een paar 100 eetjes.
Over het algemeen, als je verder niet aan tuning oid doet (en dan bedoel ik echt tunen en niet enkel een flashbestandje), dan is de stock inlaat eigenlijk gewoon het beste. Punt.
Een goede CAI kan wel effect hebben. Op de 2nd gen is de AEM bijv een goed ding. Even zo'n ding kopen om het te testen is wel wat positief ingesteld, want een echt goede cai kost je wel een paar 100 eetjes.
Over het algemeen, als je verder niet aan tuning oid doet (en dan bedoel ik echt tunen en niet enkel een flashbestandje), dan is de stock inlaat eigenlijk gewoon het beste. Punt.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: K&N vervangingsfilter werkt dit of niet?
Een luchtfilter zal geen vermogens toename geven zolang je verder geen aanpassingen doet aan de motor.
Wat ik ervan vind;
Al geeft het me 5pk minder, dan nog zou ik het doen! Het geluid, het gevoel, de sensatie zowel binnen als buiten is gewoon te leuk om het niet te doen!
Bij een R53 hoort je de compressor heerlijk janken. Bij een R56 hoor je het afblazen van de dumpvalve beter en het aanzuigen als je op t gas gaat is ook super tof. Dit zal bij een F56 niet anders zijn.
Gewoon proberen! Is het niets, dan verkoop je m weer. Altijd wel iemand die zoiets wel wil hebben
Wat ik ervan vind;
Al geeft het me 5pk minder, dan nog zou ik het doen! Het geluid, het gevoel, de sensatie zowel binnen als buiten is gewoon te leuk om het niet te doen!
Bij een R53 hoort je de compressor heerlijk janken. Bij een R56 hoor je het afblazen van de dumpvalve beter en het aanzuigen als je op t gas gaat is ook super tof. Dit zal bij een F56 niet anders zijn.
Gewoon proberen! Is het niets, dan verkoop je m weer. Altijd wel iemand die zoiets wel wil hebben
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors