Storing LED lamp F56 omzeilen/wegprogrammeren?

Vanaf 2014
RonaldMini
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Venlo
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2015, 18:26

Storing LED lamp F56 omzeilen/wegprogrammeren?

05 nov 2015, 13:09

Hallo allemaal,

Ik heb via xenonlamp.nl een setje H4 LED lampen gekocht voor in mijn koplampen, deze werken perfect echter krijg ik nu continu de melding dat mijn lampen defect zijn. Oh wat is dat canbus systeem toch geweldig. Nu heb ik wel een setje weerstandskabels om deze meldingen weer weg te krijgen, maar deze worden GLOEIEND heet. Dit is dus niet echt verantwoord. Op zich zijn die meldingen niet zo'n probleem, maar ik zou natuurlijk liever geen meldingen zien.

Nu luidt de vraag: is het mogelijk deze meldingen op de een of andere manier te omzeilen/weg te programmeren? Zojuist bij mijn dealer geweest en volgens deze is het niet mogelijk. Echter, ik vertrouw meer op jullie. :mrgreen:
Ik hoor graag van jullie!

Groet,
Ronald
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: Storing LED lamp F56 omzeilen/wegprogrammeren?

05 nov 2015, 17:54

Ik denk dat het niet mogelijk is, tegenwoordig houd canbus alles scherp in de gaten wat er gebeurt. Plus ik weet ook niet of je het weg kan programmeren. Denk zelf dat je nog verdere problemen krijgt
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Storing LED lamp F56 omzeilen/wegprogrammeren?

05 nov 2015, 18:03

Ik heb dit bij mijn vorige auto (geen MINI maar een VAG) ook gehad.. Maandje ging het goed met die weerstanden en dan weer melding. Drama. Weerstanden worden idd gloeiend heet.
Ik denk dat je het beste weer terug kunt gaan...
RonaldMini
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Venlo
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2015, 18:26

Re: Storing LED lamp F56 omzeilen/wegprogrammeren?

05 nov 2015, 18:25

Dan leef ik wel gewoon met de melding, zo storend is het kleine uitroeptekentje ook weer niet...

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”