Keyless Entry achteraf F56 2014

Vanaf 2014
yahyas
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 142
Lid geworden op: 21 nov 2015, 03:46

Keyless Entry achteraf F56 2014

02 dec 2015, 22:24

Sinds vandaag mijn mini ontvangen.

Ben eigenlijk content met de opties, maar ik mis toch keyless entry, aangezien ik de sleutel ook niet nodig heb om te starten.

Heeft iemand al onderzocht of dit achteraf origineel betaalbaar te monteren is?
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Keyless Entry achteraf F56 2014

02 dec 2015, 23:18

Ik heb het al, dus niet onderzocht maar ik denk dat je moet rekenen op: Andere handgrepen portieren (het is keyless maar je moet nog wel een knoppie indrukken om te ont-/vergrendelen) en de greep van de kofferbak idem, dan het zaakje programmeren (bedraden?) en wellicht moet er ook nog iets veranderd worden aan de sensor "die weet of je naast/achter de auto staat" en "weet dat je niet kan/mag afsluiten als de sleutels binnen liggen".

Kortom, als het achteraf kan zal dit wel een duur klusje worden. Dit soort opties zijn altijd relatief 'goedkoop' af fabriek maar naderhand helaas vaak onbetaalbaar... zo heb ik geïnformeerd naar een automatisch dimmende spiegel en achteruitkijk-camera. Toen ik de prijzen hoorde heb ik dat snel uit mijn hoofd gezet! :)

Ik zou als ik jou was even bij de dealer informeren of het kan en als wel wat het dan mag kosten.
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
@@lgra
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2014, 18:57

Re: Keyless Entry achteraf F56 2014

07 feb 2016, 15:30

yahyas schreef:Sinds vandaag mijn mini ontvangen.

Ben eigenlijk content met de opties, maar ik mis toch keyless entry, aangezien ik de sleutel ook niet nodig heb om te starten.

Heeft iemand al onderzocht of dit achteraf origineel betaalbaar te monteren is?
Er bestaat toch geen F56 die je wel met een sleutel moet openen en/of starten? Dat is dus keyless entry.
Alleen vooraf de ab even activeren, makkelijker kan niet toch?
.
Also: BMW E46 325 CI Cabrio - Alfa Romeo Giulia Super 2.0
yahyas
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 142
Lid geworden op: 21 nov 2015, 03:46

Re: Keyless Entry achteraf F56 2014

07 feb 2016, 15:34

Ben het intussen gewend. Klopt je hoeft bijna niets te doen al. Behalve op een knop drukken maar bij de echte keyless kan je de auto ook op slot doen door knopje op handgreep en ook openen. Hoef je sleutel in je zak niet te zoeken . Evengoed prima zo.
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Moerzeke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 jan 2016, 16:39

Re: Keyless Entry achteraf F56 2014

08 feb 2016, 19:32

Dit is eigenlijk de optie comfort access die bovenop het keyless systeem komt dat je wil hebben.

Dit is bij het naplaatsen zoals RemcoMINI zegt, indien het al mogelijk zou zijn, zeer duur. Andere handgrepen, sensoren, programmeren, ...

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”