Terugroep actie axiaallagers krukas

Vanaf 2014
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Terugroep actie axiaallagers krukas

25 aug 2020, 10:34

Ja mooi verhaal maar motorblok vervangen is motorblok vervangen en afspraak is afspraak .
Heb dit al eens meegemaakt maar deze heer betaald wat afgesproken is en geen cent meer ,daar hoef ik bij mijn opdrachtgevers ook niet mee aan te komen.je mag van zeker een officiële dealer verwachten dat ze weten wat ze doen en ook een behoorlijke calculatie kunnen maken .als ze vooraf aangeven dat er bepaalde meerkosten uitkomen dan kun je daar rekening mee houden en zelf de afweging maken ,maar als je auto daar half uit elkaar staat en je wordt gevraagd om meer te betalen dat vind ik niet kunnen want je hebt dan eigenlijk geen keus dan het te laten uitvoeren. Zo kreeg ik deze week een prijsopgave van + €700,= voor het vervangen vd condensor maar dan staat wel in de offerte dat het bedrag voor afvullen vd airco indicatief is en afhankelijk vd hoeveelheid die er bij moet .kijk dat snap ik maar ze moeten niet achteraf een rekening voor extra werk sturen .

Maar btw van Schmit zien we niets meer >) was toch wel benieuwd naar het HELE verhaal van afloop.
vroklage
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2022, 12:37

Re: Terugroep actie axiaallagers krukas

13 feb 2022, 19:22

Hallo iedereen,
Kan iemand op dit forum aangeven welke motoren nu die slechte lager hebben van de f56 serie na 2014.
Er wordt geschreven over Cooper en 3cil motoren.
Zijn het dus de 3 en 4 cilinder motoren die slecht kunnen zijn? Bedankt voor de info
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Terugroep actie axiaallagers krukas

14 feb 2022, 09:13

vroklage schreef:
13 feb 2022, 19:22
Hallo iedereen,
Kan iemand op dit forum aangeven welke motoren nu die slechte lager hebben van de f56 serie na 2014.
Er wordt geschreven over Cooper en 3cil motoren.
Zijn het dus de 3 en 4 cilinder motoren die slecht kunnen zijn? Bedankt voor de info

Het probleem deed zich voor bij de eerste lichting 3-cilinder motoren, maar zijn allemaal als het goed is al terug geweest bij de dealer om de lagers te vervangen
Daarna is het probleem opgelost
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”