Kofferbak sluit niet

Vanaf 2014
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

Kofferbak sluit niet

05 mar 2018, 14:35

Wij hebben een F57 met Keyless Entry. Nu doet zich het probleem vor dat als wij de kofferbak openen, zonder eerst de hele auto van’t slot te doen, ik deze geregeld niet meer kan sluiten. De auto piept dan een aantal keren waarna de kofferbak weer openspringt. Ik moet dan eerst de heleauto van’t slot doen waarna ook de kofferbak weer dicht kan. Kennen jullie dit “probleem”? Ik ken dit wel bij het op slot doen van de auto als ik bijvoorbeeld het contact nog aan heb staan of als ik mijn sleutel in de auto last liggen. In mijn geval ligt er echter niets in de auto en heb ik ‘m ook niet op contact staan. De auto is al een paar keer naar de dealer terug geweest en heeft nieuwe software en ultimo ern nieuwe greep voor de kofferbakdeksel gekregen maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
yahyas
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 142
Lid geworden op: 21 nov 2015, 03:46

Re: Kofferbak sluit niet

05 mar 2018, 22:37

H en S schreef:Wij hebben een F57 met Keyless Entry. Nu doet zich het probleem vor dat als wij de kofferbak openen, zonder eerst de hele auto van’t slot te doen, ik deze geregeld niet meer kan sluiten. De auto piept dan een aantal keren waarna de kofferbak weer openspringt. Ik moet dan eerst de heleauto van’t slot doen waarna ook de kofferbak weer dicht kan. Kennen jullie dit “probleem”? Ik ken dit wel bij het op slot doen van de auto als ik bijvoorbeeld het contact nog aan heb staan of als ik mijn sleutel in de auto last liggen. In mijn geval ligt er echter niets in de auto en heb ik ‘m ook niet op contact staan. De auto is al een paar keer naar de dealer terug geweest en heeft nieuwe software en ultimo ern nieuwe greep voor de kofferbakdeksel gekregen maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Moet de dealer dit dan niet oplossen voor je?
Vreemd probleem dit. Ik zou terug gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

Re: Kofferbak sluit niet

06 mar 2018, 08:54

Ja, dat moet de dealer ook oplossen en ze zijn hier al anderhalf jaar mee bezig. Het lijkt niet te lukken waardoor ik mij afvraag of er meer mensen met dit probleem zijn.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
hansnl1
Be Mini
Be Mini
Berichten: 595
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:06

Re: Kofferbak sluit niet

06 mar 2018, 16:38

Probleem voorleggen bij BMW-Mini Nederland
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

Re: Kofferbak sluit niet

07 mar 2018, 11:08

Als er meer mensen last van zouden hebben, dan was het probleem wel sneller gevonden denk...

Wel heel vervelend! Succes met de afhandeling.

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”