Help help , hoe werkt de app

Van alles over de 3de generatie MINI.
Britt & Werner
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Keerbergen België
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jun 2013, 18:55

Help help , hoe werkt de app

18 apr 2018, 21:03

Weet er iemand hoe de app werkt , naar het schijnt als uw Mini F56 LCI in een garage staat , kan je de lichten laten pinken of hem eventjes laten claxonneren ??
Maar niemand kan mij antwoorden hoe je dit doet ??
Weet iemand dit ?

Thankx :-))
oppie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2018, 22:47

Re: Help help , hoe werkt de app

03 nov 2018, 18:51

Hoi Britt & Werner,

Ik ben nog maar net in het bezit van een F56 en natuurlijk wilde ik gebruik maken van deze leuke app.
Ik ben er aardig uit hoe hij werkt ( en dat hij niet altijd werkt zoals ze zeggen dat hij zou moeten werken (^^) ) en ik vroeg mij af of jullie er inmiddels uit zijn...
HaDries
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 76
Lid geworden op: 09 jun 2019, 14:29

Re: Help help , hoe werkt de app

13 jul 2019, 20:25

De app is een ramp en werk na 1x gebruik vervolgens niet meer met een Android telefoon
vaak buj te bange
Gebruikersavatar
offshoreosmo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 okt 2019, 18:20

Re: Help help , hoe werkt de app

08 okt 2019, 20:38

app? hoe wat waar, vertel vertel. net nieuw en over 2 weken pas de mini voor de deur, maar wil wel alle gadgets hebben natuurlijk :)
Gebruikersavatar
minipro
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 58
Lid geworden op: 03 sep 2019, 17:35

Re: Help help , hoe werkt de app

08 okt 2019, 21:17

@offshoreosmo: op de Mini site wordt er een en ander over uitgelegd.
Lees hier maar eens: https://www.mini.nl/nl_NL/home/modelle ... ected.html
Daar vind je ook linkjes om de app op je telefoon te installeren.
Gebruikersavatar
offshoreosmo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 okt 2019, 18:20

Re: Help help , hoe werkt de app

19 okt 2019, 16:21

de app geinstalleerd, kan ik me 2015 mini niet toevoegen..............................
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Help help , hoe werkt de app

19 okt 2019, 17:08

Om met de App verschillende functies te kunnen bedienen heb je wel de opties nodig in je MINI. Dit zijn optionele opties dus zijn niet standaard aanwezig. Overigens is dit pas bij de LCI modellen (facelift van F serie MINI's).
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Help help , hoe werkt de app

19 okt 2019, 17:10

HaDries schreef:
13 jul 2019, 20:25
De app is een ramp en werk na 1x gebruik vervolgens niet meer met een Android telefoon
App werkt beter onder iOS. BMW/MINI ontwikkelen veel voor iOS (al vanaf het begin). Android App van BMW/MINI hebben behoorlijk wat bugs en dat is ook weer afhankelijk van de Android versie die je op je telefoon hebt geïnstalleerd.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
evdakker
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Tilburg-Breda
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:16

Re: Help help , hoe werkt de app

14 nov 2019, 09:31

Ik heb sinds maandag mijn nieuwe Mini Cooper Cabrio, maar slaag er niet in om de auto toe te voegen aan Connected.

Ik krijg als ik het via de internetbrowser probeer op https://www.mini-connected.com/netherla ... ehicle/add (door de gehele VIN in te voeren) de foutmelding:

“Door een systeemfout kan uw aanvraag op dit moment niet verwerkt worden. Probeer het later opnieuw a.u.b.”

In de Mini Connected app krijg ik de volgende foutmelding als ik de auto wil toevoegen (door de laatste 7 tekens van de VIN in te voeren):

“Deze auto kan niet aan uw account toegevoegd worden.”

Ik heb mijn telefoon (Samsung Note 10, Android) diverse malen ook aan de auto verbonden, met kabel en via Bluetooth. Dat helpt niet.

Ik heb gelezen in de help-functie van de Connected portal dat je een paar dagen moet wachten voordat je je auto kunt toevoegen, maar die paar dagen zijn al voorbij... Misschien ben ik te ongeduldig ;P
--
Nu even geen Mini...
Voorheen: Mini Cooper cabrio F57 Moonwalk Grey Serious Business Pepper, en Mini Cooper Cabrio R52 Rode Chili
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Help help , hoe werkt de app

14 nov 2019, 21:14

MINI Connected is een redelijk drama.... Ik zou het in elk geval nooit meer aanschaffen.
Precies dezelfde problemen hier. Ooit al eens contact gehad met MINI erover. En dan werkt het voor een periode-tje, maar ook net zo snel weer niet. Via USB-kabel of bluetooth maakt niet uit. Ene keer pakt ie netjes het adres op in de navi voor je aanstaande afspraak, maar vaak ook niet. Alle bluetooth-pairing verwijderd uit telefoon en de MINI, opnieuw pairen, maar ook dat lost het niet definitief op.
En afhankelijk van je bouwjaar kun je er meer of minder mee. Maar meestal minder....

(Sorry, ook even de frustratie wegschrijven over het brakke MINI Connected....)

Terug naar “MINI-talk”