Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het niet

Vanaf 2014
joke.breider
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:30

Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het niet

06 nov 2018, 13:23

Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordenherkenning van de maximume snelheid in de mini's navigatiesysteem zit.?


Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

06 nov 2018, 18:44

Bordherkenning zit eigenlijk niet in het navigatiesysteem, maar is onderdeel van de optie "Driving Assistant". Dan krijg je een cameraatje bij de spiegel, voor oa bordherkenning, grootlicht assistent en bots-/ voetgangerwaarschuwing.
Kallie
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 aug 2017, 21:09

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

07 nov 2018, 20:58

precies, het wordt niet in het navigatie systeem getoond op basis van je gps maar gaat op basis van visuele identificatie door de camera (als je de driving assistant hebt tenminste)
joke.breider
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:30

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

11 nov 2018, 15:26

Jammer jammer, die heb ik helaas er niet bij in staan, je denkt een clubman te hebben waar je goed mee uit de voeten kan. Zo spijtig dit....weten jullie toevallig ook dat er los ingebouwd kan worden en bij wie????

Dank jullie wel, voor het respons.




Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

12 nov 2018, 11:00

Joke,

als je het origineel wil dan ben je denk aangewezen op de MINI dealer, geen idee wat dat gaat kosten maar je zou een offerte kunnen vragen cq de vraag eens neerleggen bij MINI EKRIS om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik gebruik zelf altijd flitsmeister op mijn mobiel als geheugensteuntje, die zit in een standaard achter mijn toerenteller en redelijk in het gezichtsveld dus makelijk af te lezen.

Gr. Milco
joke.breider
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:30

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

12 nov 2018, 11:20

Dank je wel, ga ik daar eens even informeren.....heel veel dank.

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

joke.breider
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:30

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

25 nov 2018, 11:14

Schroefie schreef:Joke,

als je het origineel wil dan ben je denk aangewezen op de MINI dealer, geen idee wat dat gaat kosten maar je zou een offerte kunnen vragen cq de vraag eens neerleggen bij MINI EKRIS om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik gebruik zelf altijd flitsmeister op mijn mobiel als geheugensteuntje, die zit in een standaard achter mijn toerenteller en redelijk in het gezichtsveld dus makelijk af te lezen.

Gr. Milco
Dankzij Milco ben ik ook maar flitsmeister gaan nemen...eerlijk gezegd een toppertje. En natuurlijk een phone houder van Aliexspress.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

25 nov 2018, 13:07

joke.breider schreef:Dankzij Milco ben ik ook maar flitsmeister gaan nemen...eerlijk gezegd een toppertje. En natuurlijk een phone houder van Aliexspress.Afbeelding
Flitsmeister Pro is nu in de aanbieding ivm Black Friday. 2 jaar voor € 7,99 dacht ik.
joke.breider
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:30

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

25 nov 2018, 13:09

nepnerd schreef:
joke.breider schreef:Dankzij Milco ben ik ook maar flitsmeister gaan nemen...eerlijk gezegd een toppertje. En natuurlijk een phone houder van Aliexspress.Afbeelding
Flitsmeister Pro is nu in de aanbieding ivm Black Friday. 2 jaar voor € 7,99 dacht ik.
Klopt helemaal

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Weet iemand onder ons of er überhaupt ook een bordherkenning van de maximume snelheid.wel vreemd dat de mini's het n

25 nov 2018, 21:35

Fijn dat we je toch hebben kunnen helpen Joke, eigenlijk een goedkope oplossing maar FM werkt perfect, gebruik het dagelijks vooral als ik langere ritten ga rijden.

Gr. Milco

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”