Multifunctioneel JCW stuurwiel met flippers

Vanaf 2014
J|Clubman94
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2020, 21:57

Multifunctioneel JCW stuurwiel met flippers

09 feb 2020, 16:08

Mijn naam is Jordy en ik ben sinds begin december '19 in het bezit van een MINI Clubman. Het bereft een Clubman uit 01-18 met automatische transmissie. 

Momenteel kan ik voor een leuke prijs een JCW stuur overnemen waar ook flippers op zitten en waar mijn huidige stuurwiel niet over beschikt. het lijkt mij een leuke toevoeging aan de auto en denk er dan ook over na om het stuurwiel aan te schaffen, mits ik de flippers werkend krijg.

Zijn er mensen die hier meer kennis / ervaring mee hebben. Het stuurwiel is afkomstig uit een rechts gestuurde Cooper S, waarbij deze ogenschijnlijk gelijk is aan die van mijn links gestuurde MINI Clubman. 

Graag kom ik te weten of het überhaupt mogelijk is en wat er allemaal voor nodig is? 


 
 
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Multifunctioneel JCW stuurwiel met flippers

09 feb 2020, 19:06

Als je af-fabriek geen flippers hebben dan zal het waarschijnlijk niet eenvoudig zijn. Je mist dan de aansluitingen om het werkend te krijgen. Het is een extra optie die je moet aangeven en die ook niet goedkoop is. Dus achteraf inbouwen lijkt mij zo goed als onbetaalbaar (onmogelijk). Ik ken ook geen verhalen van andere F serie rijders die dit al een keer gedaan hebben.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”