Cooper s achterbumper op normale Cooper

Vanaf 2014
Sytotoets
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2020, 00:39

Cooper s achterbumper op normale Cooper

17 dec 2020, 23:34

Hoi,

Ik heb een f56 Mini (normale) Cooper uit 2014 nu heb een vraag. Als ik een Mini Cooper s achter bumper zou kopen en die monteer op mijn huidige mini zou dat een mogelijkheid zijn als ik natuurlijk ook een Cooper S uitlaat heb of past dit niet

Hoop dat iemand het weet

Groetjes !
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Cooper s achterbumper op normale Cooper

18 dec 2020, 12:26

Dat is vast passend te maken maar alles bijelkaar niet goedkoop tenzij je alles gebruikt kunt vinden voor een prikkie.
Persoonlijk zou ik het er niet voor over hebben.
Zou het zo laten en geld sparen om later, welke auto dan ook, een duurdere uitvoering te kopen.
Zeker als je je auto's niet lang houdt.
Sytotoets
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2020, 00:39

Re: Cooper s achterbumper op normale Cooper

18 dec 2020, 13:56

Het valt hoe ik het nu bijemekaar heb wel mee met de prijs ik heb een Remus V2 kleppen uitlaat en een 2 hands Cooper S achter bumper gevonden voor bij mekaar 1.000 euro en dat is nog voor de onderhandelingen vind het voor zo’n verandering niet extreem duur maar alleen ben bang het niet past
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Cooper s achterbumper op normale Cooper

18 dec 2020, 16:44

Bumper kun je volgens mij zonder al teveel problemen overzetten, alleen voor de uitlaat zul je de bevestigings/ ophangpunten moeten wijzigen.nieuwe haakjes aan de bodem lassen.
Als je Perse de uitlaat in het midden wilt is dit een optie ,je kunt ook gewoon een andere (sport) uitlaat kopen die zijn nieuw zo n 4a500 euro en heb je geen belazer met dat iets niet helemaal past alleen zit je uitlaat links of rechts . :mrgreen:

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”