Cooper 2017 5 Deur

Vanaf 2014
LightningYoeri
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2008, 21:55

Cooper 2017 5 Deur

16 nov 2021, 23:17

Hallo Iedereen,

Na 12 jaar heb ik mij opnieuw een MINI Cooper aangeschaft.
In 2005 was mijn eerste een Mini One D. In 2007 als eerste in België een MINI Cooper D aangekocht met kleur Lightning Blue.
Dat was een top AUTO met de motorkap verschillend van de benzine versie.

Nu kocht ik een 2017 model 5 deur met John Cooper Kit.

Nu zijn er een paar zaken die ik mis aan deze uitvoering. Ik vraag mij af of ik dit nog kan plaatsen.

Het classic display zonder navigatie zou ik willen veranderen naar het kleurenscherm
Boordcomputer toont geen actieradius of andere informatie...
Banden zijn 205/45R17 die volgens mij wat te klein zijn. Kan ik grotere banden plaatsen? Welke?

Alvast bedankt!
Seraph
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2011, 13:24

Re: Cooper 2017 5 Deur

10 feb 2022, 22:32

Of je het display kan veranderen weet ik niet. Lijkt me in ieder geval geen gemakkelijke klus.. denk ook aan kabels, software, etc. die zal afwijken..
In mijn MINI kan je in instellingen aanpassen wat je ziet in de boardcomputer, dus ik denk dat je actieradius nog even aan moet vinken.
Er zit altijd zo’n sticker in de deur of waar de deur invalt waarin je de verschillende wiel- en bandenmaten kunt zien en hoeveel druk erin moet, waarschijnlijk kan je dan ook zien wat standaard banden i.c.m. Velgmaten zijn ;-)
Succes!

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”