Mooi Clubman Works gezien

Vanaf 2014
Seraph
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2011, 13:24

Mooi Clubman Works gezien

29 apr 2022, 11:34

Dag allen,

Heb een mooie MINI Clubman Works gezien. Kenteken NH-745-H. Bij Dusseldorp Den Haag. Heb niet per se goede ervaringen met Dusseldorp helaas. Kent iemand deze auto? Is hij in orde? Ik vind dat er weinig km's mee zijn gereden in vijf jaar.. Ook heeft de auto al twee eigenaren gehad. Mocht iemand deze auto kennen, dan hoor ik het graag ;-) Alvast bedankt.

Groeten,

Seraph
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Mooi Clubman Works gezien

29 apr 2022, 12:50

Volgens de site van de RDW heeft ie 1 zakelijke en 1 privé eigenaar. Dit kan beide dezelfde persoon zijn. Is bij onze F56 JCW ook het geval.

Kmst. is laag maar misschien was het 2e of 3e auto van de eigenaar.
Gewoon navragen.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Mooi Clubman Works gezien

30 apr 2022, 11:16

Ken de auto niet, helaas.... Maar grappige is wel dat Finnik vind dat ie 4 eigenaren heeft gehad. https://finnik.nl/kenteken/nh745h/gratis#historie Maar, 1 bedrijf heeft h'm dezelfde dag aan een particulier overgedaan.
Zo aan de foto's te zien heeft de eerste eigenaar zich behoorlijk uitgeleefd op de optie lijst; Harman Kardon audio, navi XL, MINI Yours Leder, panorama dak, automaat, elektrisch verstelbare stoelen, head-up display...
En qua kilometerstand....tsja. Mijn Countryman JCW ook uit 2017 zit ongeveer op zelfde stand; de laatste 2 corona-jaren bijzonder weinig gereden. Je kon nergens heen, alles dicht, werk was thuis. Dus dat hoeft niet direct een issue te zijn, toch?

Terug naar “F54 (Clubman), F55 (Hatchback 5-deurs), MINI F56 (Hatchback), F57 Cabrio, F60 Countryman.”