Trollstigen in 2014.....Extra info

Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Trollstigen in 2014

08 nov 2013, 21:49

Op aanvragen van Marcel heb ik met de Nederlandse tak van Colorline gemaild.
Ik heb als echte Nederland betaamd korting gevraagd als we met meer auto's komen.

Onderstaande is hun reactie:
Op dit moment kan ik je de onderstaande prijs geven, ik zeg op dit moment omdat de prijzen dagelijks veranderen ivm de bezetting vd boot, hoe voller de boot hoe hoger de prijs.

De normale prijs voor 2 personen per auto (max 2m hoog en 5m lang) en 2 personen per hut, zou je uitkomen op 558,- wij kunnen jullie 25 euro pp korting geven, wat uitkomt op 508 euro. De totaalprijs op dit moment, komt dan op 5080,- bij 10 auto's en 20 personen.

Let op, dit zijn economy pakketten en die direkt na de boeking betaald te worden, net als vliegtickets.

Met vriendelijke groet,
Raffie Cordes
http://www.cordestravel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;


Dus met 2 personen in 1 hut ben je voor de heen er terug reis €254 per persoon kwijt.

Tevens heb ik het formulier geupload naar Dropbox.
Link voor downloaden boekingsformulier
Voor degene die sowieso meegaan. Willen jullie dit invullen en naar mij terug sturen? Voor degene die niet de mail hebben stuur even een PM en dan krijg je mijn mailadres.
Ik stuur dan de spullen door naar Cordestravel. Betaling zal direct aan hun ook zijn.

Edit 23-02-2014

Overzicht voor reservering van de boot van Geiranger naar Hellesylt.

Louisvdd76 & Bjorn € 50 Betaling binnen
Berthil & Miglena € 60 Betaling binnen
UKRyan en Stefan € 60 Betaling binnen
JosCountrymanCooper & Claudia € 60 Betaling binnen
Raymond & Marcel € 60 Betaling binnen
Rob & Carin € 60 Betaling binnen
Coert & Heidi € 60 Betaling binnen
Marinusrules € 40 Betaling binnen
Maximiliaan en Roeland € 60 Betaling binnen
Triumphtr3 € 40 Betaling binnen
Marcel always open € 40 Betaling binnen
Cheek-o € 40 Betaling binnen
Tycho € 40 Betaling binnen
Lars temmink + pappa € 60 Betaling binnen
Berry-M & iemand € 60 Betaling binnen
Kees en Annet € 60 Betaling binnen
PJV en Broer € 60 Betaling binnen
Wim Slagboom € 40 Betaling binnen
Cooper1987 € 60 Betaling binnen
Jan (Parklaneworks) € 40 Betaling binnen
Greg en Lars € 60 Betaling binnen
Michel en Marscha € 60 Betaling binnen
Boy & Kelly € 60 Betaling binnen
Roel & Richard € 60 Betaling binnen
Laatst gewijzigd door louisvdd76 op 11 mar 2014, 20:36, 11 keer totaal gewijzigd.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Trollstigen in 2014

08 nov 2013, 22:58

Hey Marcel, we hebben er al regelmatig over gesproken via de mail maar top man dat je het gaat proberen het op te zetten. Ik hou het zeker in de gaten ik ga volgend jaar voor de 10 de keer naar Noorwegen prachtig land echt schitterend en wie weet ga ik volgend jaar dus 2x :mrgreen: Jongens gaaaan het is zo mooi daar :rijden
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

Re: Trollstigen in 2014

08 nov 2013, 23:09

Wij spelen ook al een poosje me de gedachte om een deel van onze vakantie te gebruiken voor een tripje in o ze mini naar Noorwegen. Een tripje met de lokale miniclub is dan prima te combineren. Ik zie tzt graag concrete plannen.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Trollstigen in 2014

08 nov 2013, 23:13

Casper schreef:Hey Marcel, we hebben er al regelmatig over gesproken via de mail maar top man dat je het gaat proberen het op te zetten. Ik hou het zeker in de gaten ik ga volgend jaar voor de 10 de keer naar Noorwegen prachtig land echt schitterend en wie weet ga ik volgend jaar dus 2x :mrgreen: Jongens gaaaan het is zo mooi daar :rijden
Denk dat de beste oplossing is vrijdag de boot heen vanuit Kiel maandag de boot terug vanuit Oslo dan hou je wat tijd over daar want de afstanden zijn groot en de gemiddelde snelheid is laag in vergelijking met Nederland.

Ps voor de mensen die het niet weten als je Vrijdag de boot pakt kom je zaterdagochtend om 11:00 uur aan in oslo
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

Re: Trollstigen in 2014

09 nov 2013, 00:10

Leuk idee Marcel, wat is een goede periode?
mei/juni? Ook even kijken of er nog een MINI UNITED gaat komen?

Heb met de MINI al heel wat landen gezien behalve Noorwegen. :oops:

Oja:
Casper schreef:Denk dat de beste oplossing is vrijdag de boot heen vanuit Kiel maandag de boot terug vanuit Oslo dan hou je wat tijd over daar want de afstanden zijn groot en de gemiddelde snelheid is laag in vergelijking met Nederland.

Ps voor de mensen die het niet weten als je Vrijdag de boot pakt kom je zaterdagochtend om 11:00 uur aan in oslo
Ik zou dan toch zeker wel een week willen, moet de camera ook uitlaten. :wink:
Ga me er komende maanden eens in verdiepen.
We hebben gelukkig een lokale expert voor vragen e.d. :D
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

Re: Trollstigen in 2014

09 nov 2013, 00:19

Zeker wel een leuke trip..
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

Re: Trollstigen in 2014

09 nov 2013, 09:32

Jannie ziet (een beetje) op tegen de boottocht.... :cry: Op zich lijkt me erg gaaf om een trip naar Noorwegen te maken. De wil is er van mijn kant wel maar of we ook daadwerkelijk mee gaan durf ik niet te zeggen.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Trollstigen in 2014

09 nov 2013, 09:49

Peter, de boottocht gaat niet echt over een ruige open zee zoals op de Noordzee of Het Kanaal. Dus het is al een stuk rustiger met schommelen. Ik ben ook naar Noorwegen geweest in 2011 of zo (op tocht Always Open naar de noordkaap en terug!) en ik heb zeker zin om er nog eens heen te gaan (dan blijf ik deze keer wel in zuid-westen)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Trollstigen in 2014

09 nov 2013, 10:55

Zo'n hut met sauna en een paar Noorse dames is nooit verkeerd ;)
Heb toch alleen Björn mee.... Hahaha

Terug naar “Events 2014”