Nürburgring topic van 2014

BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Nürburgring topic van 2014

29 sep 2014, 12:33

m-dejong schreef:Rajko heb ik voorbij zien komen over de Ring, de GP van Niek wel paar keer. Reed ook nog een Cooper S cabrio, volgens mij iemand van t forum ook?
Berthil
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Nürburgring topic van 2014

30 sep 2014, 14:56

Het weer ziet er in ieder geval vooralsnog prima uit. Ik ga vrijdag even een dagje op en neer.
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 953
Lid geworden op: 11 okt 2007, 21:31

Re: Nürburgring topic van 2014

30 sep 2014, 15:45

Ik ben er ook het heel weekend :)
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Nürburgring topic van 2014

04 okt 2014, 18:52

Afgelopen donderdag richting Adenau gereden vanuit Maastricht/Aachen (na een poosje shoppen.... :wink: ) en een dagje echt van alles gedaan....Gerodeld :yeah , gewandeld nabij Hohe Acht (en daardoor veel nieuwe kijkspots ontdekt op de Ring), Kasteel Nurburg bedwongen :mrgreen: , 's avonds de Nordschleife natuurlijk op geweest die helaas wat vroeg dichtging vanwege wat probleempjes, mini pizza's gegeten bij Mario :shock: en heerlijk geslapen bij "Bianca".... :icon_top:

Mede dankzij het fantastische weer gedurende de donderdag en vrijdag was het heerlijk!
Op de Ring was het redelijk rustig waardoor het rijden top was. Maar desondanks toch verscheidene ongelukjes gezien waaronder een (gehuurde) Megane RS die van de baan af was geschoven en een gele Corvette die de neus onder de vangrail had geparkeerd bij Bergwerk.....

Verder genoeg leuk spul nog gezien as usuall!

Vrijdags na een heerlijk ontbijtje bij Pinocchio kwamen we pas tot de ontdekking dat het een nationale feestdag was in Duitsland en dat was kort erna goed te merken... Wat een drukte zeg, abnormaal! Leek wel of heel Duitsland naar Adenau ging! Ben al best vaak bij de Ring geweest, maar wat ik in die paar uur heb zien rijden, pfffff.
Toen even een wandelroute gedaan vlakbij Hohe Acht en dat was een goede zet (na aandringen van de misses), want dan kom je pas echt leuke punten tegen waar je goed kan kijken op de baan. 1 punt konden we de auto's bijna aanraken, dat was het punt na de oprit bij Breidscheid, heel cool!

Na de wandeling naar Breidscheid gereden om bij frau Guilia een cappucino te pakken met een stukje Tiramisu, om vervolgens bovenaan nog een poosje te gaan kijken. Alleen bleef het jammer genoeg erg lang stil boven ons en wat bleek, er was een motorrijder onderuit gegaan (letsel onbekend) door een auto die koelvloeistof verloren was.... Politie de hele ratteplan erbij, dus dat duurde erg lang. Daardoor besloten om maar een broodje te eten bij de slagboom bij Breidscheid waar we de GP van Niek zagen staan en dus vervolgens Niek nog even opgezocht hebben.

Na een kort praatje de spullen gepakt en langzaam richting huis gegaan en wat we toen allemaal zagen :shock: , 1 grote file eigenlijk richting Adenau.... Heb nu nog medelijden met de mensen die die kant op gegaan zijn! Toen we eenmaal op de snelweg zaten was de file er nog! En dat is toch al een aardig stukje......

Via Voerde (waar ik me nieuwe wielen moest ophalen) en Enschede (moesten we ook nog even langs) lekker weer richting Ede gereden waar we rond 19.30 uur moe maar voldaan aan kwamen.

Kan niet wachten om weer te gaan! :icon_top:

Hier wat (film) beelden van donderdag en vrijdag.....

Afbeelding
Als zoiets boven je bed hangt in je pension slaap/zit je goed! hahahahahah

Afbeelding
De berg op bij de rodelbaan, snelheid vd Ring is er niks bij! :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Schloss Nurburg!

Afbeelding
Afbeelding
View My Video

Afbeelding
Aiiiiiiiiiii......
Afbeelding
Broertje ging ook ff rijden!

Afbeelding
Mini-pizza'tje moet er ook nog even op natuurlijk! :lachuh

Till next time!

:yeah
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Nürburgring topic van 2014

04 okt 2014, 19:41

mooi verslag :icon_top:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

Re: Nürburgring topic van 2014

04 okt 2014, 19:56

Vandaag met de motor bij de Ring geweest ... was weer superdruk en leek wel een wedstrijd wie de meeste herrie uit zijn uitlaat kon produceren ! :icon_top: :icon_top:
Zelfs 2 Engelse GP2's bij het tankstation gespot.
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Nürburgring topic van 2014

04 okt 2014, 23:35

leuk verslag Aart!

geslaagde dagen zo te lezen!!
heeft een mens zo nu en dan wel nodig :mrgreen:

enuuh je winterwielen... lekker hoooooorrrrr!!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Nürburgring topic van 2014

05 okt 2014, 10:22

Aart, heb je op de Hohe Acht ook de toren beklommen? :D

Ik heb vrijdag een uur in de file gestaan op de A61 en nog even op de B565 (waar het over gaat in de B257), bij de zomerrodelbahn reed het alweer aardig door en vond het eigenlijk rondom de Nürburgring nog niet zo heel extreem druk.
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Nürburgring topic van 2014

05 okt 2014, 10:54

Marcel Always Open schreef:mooi verslag :icon_top:
Thanx!
Niekcarfreak schreef:Leuk verslag Aart. :icon_top: En leuk jullie even gezien en gesproken te hebben. Sorry dat de OZ's die ik van je gekocht heb zo smerig waren en nog steeds zijn. :D
Vandaag was het weer enorm druk en veel sluitingen.
Maar toch al 2 leuke dagen gehad met vrienden. Gisteren meegereden op de Ring in een Caterham Super 7 met 240pk en vandaag buiten de Ring meegereden in een Radical RXC http://www.radical-sportscars.de/index. ... gmarkt/rxc

Nog 2 dagen Ring, ben benieuwd hoe het weer en drukte wordt.
Hahahahaha Niek, laat die OZ's maar lekker goor worden, zijn ze voor gemaakt he!
En joh, die Radical..... :yeah Dat zal vreselijk gaan, super!!
Cheek-O schreef:leuk verslag Aart!

geslaagde dagen zo te lezen!!
heeft een mens zo nu en dan wel nodig :mrgreen:

enuuh je winterwielen... lekker hoooooorrrrr!!:D
Thanx dude en je hebt 100% gelijk, heb ik zeker af en toe nodig (uitlaatklep....) hahahaha, leuke woordspeling!
frankie schreef:Aart, heb je op de Hohe Acht ook de toren beklommen? :D

Ik heb vrijdag een uur in de file gestaan op de A61 en nog even op de B565 (waar het over gaat in de B257), bij de zomerrodelbahn reed het alweer aardig door en vond het eigenlijk rondom de Nürburgring nog niet zo heel extreem druk.
Hahaha, die torens! Wij zijner verscheidene tegengekomen maar zijn er niet ingeklommen. Heb het niet zo heel erg met hoogtes zeg maar.... :mrgreen:

ik weet niet hoe laat jij in Adenau was, maar toen wij weg gingen zo (rond) half 2 vond ik het aardig gek, maar weet niet hoe het op de 61 was, want die snelweg pakken wij nooit terug, gaan altijd rechtdoor als je de snelweg weer opdraait, De A565 ri Bonn. Aan de andere kant was het heel druk... :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Nürburgring topic van 2014

05 okt 2014, 20:10

ajede schreef:
frankie schreef:Aart, heb je op de Hohe Acht ook de toren beklommen? :D

Ik heb vrijdag een uur in de file gestaan op de A61 en nog even op de B565 (waar het over gaat in de B257), bij de zomerrodelbahn reed het alweer aardig door en vond het eigenlijk rondom de Nürburgring nog niet zo heel extreem druk.
Hahaha, die torens! Wij zijner verscheidene tegengekomen maar zijn er niet ingeklommen. Heb het niet zo heel erg met hoogtes zeg maar.... :mrgreen:

ik weet niet hoe laat jij in Adenau was, maar toen wij weg gingen zo (rond) half 2 vond ik het aardig gek, maar weet niet hoe het op de 61 was, want die snelweg pakken wij nooit terug, gaan altijd rechtdoor als je de snelweg weer opdraait, De A565 ri Bonn. Aan de andere kant was het heel druk... :)
Uurtje of 1 zaten we aan de curryworst bij Cockpit. Toen reed de Bongard net langs met die Corvette erop.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Nürburgring topic van 2014

05 okt 2014, 20:36

Oh, en volgens mij staat er toch echt maar 1 stenen toren op Hohe Acht :D

Terug naar “Events 2014”