Re: Spa-Francorchamps Trip 17-4: inschrijving gesloten.

dreh
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Sittard
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 jan 2014, 00:15

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

28 feb 2014, 11:11

Ik heb het volste vertrouwen in mijn lieftallige mede-forumers en hun ervaring op het circuit! :-))
Dus bij deze: Sign me up! :mrgreen:

Ik kom met 2 personen (waarschijnlijk mijn broer) maar dat maakt kwa kosten niks uit geloof ik?
En er is ook geen bepaalde regel met betrekking tot hoelang je je rijbewijs al hebt? :()

Nog eventjes 2 helmen regelen voor die tijd maar dat zal geen probleem zijn!
Ik kijk er enorm naar uit :mrgreen:
Allereerste circuitervaring wordt dus een feit! :))
Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

28 feb 2014, 11:18

Normaal gesproken betaald de bij/tweede rijder 10,- euro dacht ik. Weet niet of dat nu ook het geval is.
Remonvdh
Be Mini
Be Mini
Locatie: Soest
Berichten: 672
Lid geworden op: 27 aug 2012, 19:24

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

28 feb 2014, 11:25

Hmmmm, ik ga ook even nadenken of ik meega. Lijkt me in ieder geval supergaaf! Krijg alleen niemand zover om mee te gaan ben ik bang, dat maakt het wel wat saaier denk ik om daar alleen rond te crossen...
Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

28 feb 2014, 13:18

De prijs van een passagier is normaal gesproken 20 euro maar zit bij ons in de prijs inbegrepen! :mrgreen:

Dit is dus de lijst tot dusver:

De betaling zal voor 15 maart 12.00 's middags bij mij binnen moeten zijn.
Stuur van te voren een pb met je email dan zal ik jullie via de mail mijn rekeningnummer toesturen om te betalen.

1. Timini
2. Koosie
3. Ajede
4. Wilcoos
5. Andor
6. Alanus
7. dreh
8. Hans (Lotus)
9.
10.

Toeschouwers:
1. Stefan740
2. Fabian
3. Lars
4.

OVB:
1. Chico
2. Ballooke
3. pocket rocket
4. Ward
Afbeelding
maiky maik
Be Mini
Be Mini
Locatie: Wierden
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 mar 2007, 23:50

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

05 mar 2014, 15:16

Wat Ajede zegt: Laat je niet opnaaien, dus ook niet hier.
Ward je hebt net een jaartje je rijbewijs, en je mini lijkt me niet helemaal van jou alleen.
Dus vraag t thuis, denk dat je paps/mams nee zeggen.
Ga dan gewoon mee voor de rit, doe je km ervaring op en als je genoeg rijvertrouwen hebt,
Ga je een xtje een circuit op.

Tim: Ovb, neem mijn twee mini's dan mee.
dreh
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Sittard
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 jan 2014, 00:15

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

05 mar 2014, 18:40

stefan740 schreef:@Dreh
Ik heb twee helmen maat L in munstergeleen liggen, mag je lenen.

Mijn filmpje hierboven is van een Skylimit/Driving-fun event.
Aah Stefan dat is perfect kerel :mrgreen: thanks! :))
Jij rijdt zelf niet mee zie ik?
geen zin? :()
Afbeelding
PjV
Be Mini
Be Mini
Locatie: TH
Berichten: 554
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:02

Re: Spa-Francorchamps Tripje: deadline voor opgeven pag 3

06 mar 2014, 09:28

Ward schreef:Ik heb er lang over nagedacht, maar toch besloten niet op het circuit te gaan rijden. Het lijkt me wel erg leuk om te gaan kijken en daar een stukje door de ardennen te rijden, maar het circuit durf ik niet aan. :oops:
Circuitrijden is verschrikkelijk leuk, maar helaas ook een erg dure hobby.
Als motorrijder was ik gewend om veel te spiegelen en mijn positie op de weg aan te passen aan anderen.
Dat is me heel snel afgeleerd; maak zelf je keuzes en wees daar duidelijk in dan kunnen snellere rijders daar zelf ook op reageren.
Ga niet in het midden rijden, maar links of rechts; daarmee dwing je anderen jou rechts danwel links in te halen en daar is dan ook ruimte en tijd genoeg om dat te doen.
Blijf je in het midden rijden dan is er minder ruimte voor die anderen om je in te halen en ze gaan zich ook nog afvragen of ze goed gekozen hebben, of dat je misschien uit gaat wijken naar waar zij rijden.
Dus nogmaals, maak een keuze en blijf daar bij.

Nog een tip: regel instructie, daarvan leer je heel erg veel.
Bij df zijn vaak genoeg mensen aanwezig, met veel ervaring, die helpen.
Ik heb nog geen rondje Spa online staan, maar dit ben ik op Zolder:

Helaas is vanwege auteursrechtengedoe de soundtrack met motorgeluid & muziek vervangen door alleen slechte muziek.
Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Spa-Francorchamps Tripje: Opgeven + betalen voor 15-3!!!

06 mar 2014, 20:58

Ik ga in dit topic ook diegene bijhouden waarvan ik de betaling heb ontvangen. Deze zijn vet gedrukt in de lijst.

Dit is dus de lijst tot dusver:

De betaling zal voor 15 maart 12.00 's middags bij mij binnen moeten zijn.
Stuur van te voren een pb met je email dan zal ik jullie via de mail mijn rekeningnummer toesturen om te betalen.

1. Timini
2. Koosie
3. Ajede
4. Wilcoos
5. Andor
6. Alanus
7. dreh
8. Hans (Lotus)
9. Ward
10.

Toeschouwers:
1. Stefan740
2. Fabian
3. Lars
4.

OVB:
1. Chico
2. Ballooke
3. pocket rocket
4. Maiky Maik 1
5. Maiky Maik 2
Afbeelding
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 953
Lid geworden op: 11 okt 2007, 21:31

Re: Spa-Francorchamps Tripje: Opgeven + betalen voor 15-3!!!

07 mar 2014, 11:36

Ik wil me ook graag opgeven.
Iemand bekend met een goedkoop hotelletje in de buurt? Ik blijf daar 's avonds dan slapen namelijk.

1. Timini
2. Koosie
3. Ajede
4. Wilcoos
5. Andor
6. Alanus
7. dreh
8. Hans (Lotus)
9. Ward
10. StefanCS
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Spa-Francorchamps Tripje: Opgeven + betalen voor 15-3!!!

07 mar 2014, 13:08

Ik weet niet of je nadertijd ook nog mee wil rijden met de toeristische route die ik ga uitzetten maar deze zal ongeveer halverwege limburg ergens eindigen. Daar zal ik ook een restaurantje uitzoeken om evt samen nog ff wat te eten. Ga van het weekend met de route aan de slag!
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: Spa-Francorchamps Tripje: Opgeven + betalen voor 15-3!!!

07 mar 2014, 16:11

Zoals jullie in het lijstje kunnen zien heb ik toch besloten mee op het circuit te gaan rijden. Door de reacties hier en de info op DF ben ik toch van gedachte veranderd. Ik ga het gewoon rustig aan doen en zou graag eerst een rondje met iemand meerijden voordat ik zelf het circuit op ga. Maar aan de reacties te zien zou dat geen probleem moeten zijn.

Om op de reactie van Maik terug te komen; vanzelfsprekend heb ik het thuis overlegd, wat zoals je al aangaf is het inderdaad niet mijn MINI. Mijn vader heeft ook geen circuit ervaring, dus dan is het altijd lastig om een inschatting te maken, maar ik het toestemming zolang ik maar voorzichtig doe. Nou is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vertrouw er op dat dit goed zou moeten komen. Er zit in ieder geval iemand naast mij tijdens het rijden dat scheelt met kijken.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en kan niet wachten totdat het 17 April is! :rijden
dreh
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Sittard
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 jan 2014, 00:15

Re: Spa-Francorchamps Tripje: Opgeven + betalen voor 15-3!!!

07 mar 2014, 16:38

Ward schreef:Zoals jullie in het lijstje kunnen zien heb ik toch besloten mee op het circuit te gaan rijden. Door de reacties hier en de info op DF ben ik toch van gedachte veranderd. Ik ga het gewoon rustig aan doen en zou graag eerst een rondje met iemand meerijden voordat ik zelf het circuit op ga. Maar aan de reacties te zien zou dat geen probleem moeten zijn.

Om op de reactie van Maik terug te komen; vanzelfsprekend heb ik het thuis overlegd, wat zoals je al aangaf is het inderdaad niet mijn MINI. Mijn vader heeft ook geen circuit ervaring, dus dan is het altijd lastig om een inschatting te maken, maar ik het toestemming zolang ik maar voorzichtig doe. Nou is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vertrouw er op dat dit goed zou moeten komen. Er zit in ieder geval iemand naast mij tijdens het rijden dat scheelt met kijken.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en kan niet wachten totdat het 17 April is! :rijden

Tegek Ward :)) super tof dat je van gedachte bent veranderd!
Zoals je weet had ik precies hetzelfde (behalve dan dat de MINI wel van mijzelf is haha :() )
Ik heb er ook zin in! :rijden
t
Afbeelding
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 953
Lid geworden op: 11 okt 2007, 21:31

Re: Spa-Francorchamps Tripje: Opgeven + betalen voor 15-3!!!

07 mar 2014, 16:42

Timini schreef:Ik weet niet of je nadertijd ook nog mee wil rijden met de toeristische route die ik ga uitzetten maar deze zal ongeveer halverwege limburg ergens eindigen. Daar zal ik ook een restaurantje uitzoeken om evt samen nog ff wat te eten. Ga van het weekend met de route aan de slag!
Nee dat denk ik niet. Ik blijf overnachten omdat ik vanaf vrijdag het hele weekend op de Nurburgring zit en dan zonde is om donderdagavond weer terug te rijden naar Nederland en vrijdagochtend naar de Ring te rijden.

Terug naar “Events 2014”