Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

Gebruikersavatar
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 423
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:06

Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

08 mei 2014, 00:39

*Een event met afwijkend karakter* :wink:

Onze algemeen directeur, Bourgondisch van aard en organisator van een dorpsfeest in het schone 'Boerdonk', blijft aan mijn hoofd zeuren of ik de NewMiniClub niet kan vragen om dit jaar (op zondag 24 augustus a.s. om precies te zijn) met een groot aantal Mini's te gast te zijn tijdens dit festijn. Het thema is dit jaar 'Rollende Keukens'. Ik moet bekennen dat ze dat daar steevast professioneel en oergezellig aanpakken. Van heinde en ver uit Nederland komen bijzondere oldtimers of anderssoortige voertuigen die zijn omgebouwd tot "vreetwagen". Er treden goede artiesten op en het trekt vele bezoekers. Voor bezienswaardige kunstenaars en bewonderenswaardige objecten wordt in het hart van dit feestterrein altijd een flink stuk terrein afgebakend, waaromheen het publiek met grote ogen mag lopen, aanschouwen en foto's maken. Dit jaar zou hij het super vinden als naast o.a. de Zündappclub, kunsthoutzagers en weet-ik-al-niet-meer als kláp op de vuurpijl vele kleuren en maten Mini's te bewonderen zijn. Zijn tegenprestatie: dankbare belangstelling én 2 gratis consumpties. Weet absoluut niet of jullie hier trek in hebben. Er is dus geen rit aan gekoppeld, omdat je een paar uurtjes die bewuste middag op dat terrein verblijft. Je kunt je daar desalniettemin goed vermaken met leuk gezelschap van alle bezoekers, goede muziek en lekker eten en drinken. Boerdonk ligt in Zuidoost-Brabant. Ik ga 't wel zien aan jullie eventuele reacties. Toch maar even deze oproep geplaatst! Zoniet, heb ik geen leven meer tijdens werktijd. :)
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Dordrecht
Berichten: 641
Lid geworden op: 03 feb 2013, 23:47

Re: Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

08 mei 2014, 01:18

http://www.dorpsfeestboerdonk.nl/index.html dan zal dit de bijbehorende website wel zijn? :)
Bjornjacobs
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 aug 2013, 16:18

Re: Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

08 mei 2014, 08:23

Als Helmonder ligt Boerdonk echt om de hoek. Ik zou best deel willen nemen.
Mini cooper R50 2005
Gebruikersavatar
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 423
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:06

Re: Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

08 mei 2014, 10:55

Dat is al 1! :) :))
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

Re: Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

08 mei 2014, 13:59

Helaas Marga dan ben ik met vakantie. Anders had ik zeker gekomen.
Gebruikersavatar
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 423
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:06

Re: Wie wil bewonderd worden? (24 augustus)

09 mei 2014, 00:17

Aaahhh, das jammer Ida, maar vakantie is nog beter!

Terug naar “Events 2014”