*Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

11 mei 2015, 16:49

Ongelofelijk dat er zoveel leden hier zijn die ik weet niet wat uithalen en uitgeven om hun auto sneller en beter te laten rijden en dat er dan zo weinig animo is voor een gaaf tripje als deze! :O

Kan je een keer los met je ride zonder dat je bang hoeft te zijn dat oom agent ergens staat te wachten..........

Erg jammer voor de organisatie!
:bier
Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

20 mei 2015, 09:36

Ondanks het wat tegenvallende aantal deelenemers hebbenw e toch besloten het evenement door te laten gaan! :))
Daar ben ik erg blij om aangezien het circuit al even op mn lijstje staat om te rijden!

Last minute aanmelden is nog mogelijk, in ieder geval tot en met vrijdag.

De weersvoorspellingen voor maandag zijn prima dus dat mag de pret niet drukken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

21 mei 2015, 09:16

Tim, je hebt groot gelijk dat je het door laat gaan. Ik zou ook wel willen maar zit een beetje in de lappenmand en heb nu ook even geen circuitdagcentjes. Het gaat vast een hele mooie dag worden :icon_top:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

25 mei 2015, 20:25

Vandaag naar het mooie circuit van Bilster Berg geweest. Om 8 uur met andor afgesproken bij de toegangsweg. Over die toegangsweg (met al een aardige stijging) en de slagboom het circuit op. Het circuitterein ziet er tip top uit en heeft vele faciliteiten. Na het plakken van de stickers, monteren van de transponder en de briefing zijn we het circuit op gegaan. Het had al een gedeelte van de ochtend geregend dus de baan was best nat. Dit betekende dat het tempo achter de pacecar wel wat lager lag maar mocht de pret niet drukken!
Wat een mooi circuit! Vele mooie bochten combinaties en als klapper de Mausefälle. 26% daling gevolgd door 21% stijging.Afbeelding
Het voordeel van het natte wegdek is dat je goed voelt wat de auto doet maar zou het nog graag een keer in het droog overdoen.
Na de pacecar laps heb ik nog een aantal ronden vrij gereden om nog ff te voelen hoe het is om zelf te moeten bepalen wanneer je op het gas gaat en instuurt.
Toen maar weer terug richting huis gereden en rond het punt waar andor en ik onze wegen zouden scheiden nog een goede lunch gehad!
Al met al een goede dag gehad en weer een ervaring rijker!
Peter en Marleen van drivingfun; bedankt voor de mogelijkheid!

De foto bijdrage van de vriendin van Andor:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

25 mei 2015, 20:48

Als het niet de daily was van Ilse zou ik ook wel een keer zulke trips willen doen...
Gebruikersavatar
Andor
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schiedam
Berichten: 710
Lid geworden op: 15 okt 2012, 19:03

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

26 mei 2015, 14:49

Het was inderdaad weer een top dag! Enorm bedankt voor het organiseren Tim met Marleen en Peter!
Jammer dat er zo weinig animo was en vele uitvallers.
Gelukkig ging alles gewoon alsnog door met z'n tweeën. Ondanks de regen was het absoluut een heerlijk circuit om op te rijden. Zoals Tim al zei interessante bochten combinaties en een tricky ideale lijn. De pacecar laps waren daarom ook erg fijn, de snelheid werd steeds een stuk opgebouwd en de ideale lijn was zo snel aan te leren. Op de baan was het verder erg rustig. Ondanks de nattigheid een van de gaafste circuit waar ik op heb gereden!
Absoluut een dag die ik graag nog eens (droog) over wil doen! :rijden
Afbeelding
Gp0029
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 375
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:48

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

26 mei 2015, 19:07

Top dat jullie doorgezet hebben. Klasse
Afbeelding
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: *Update* Circuit-trip Bilster Berg 25 mei

26 mei 2015, 21:39

AAAARARHGHGHGHGHG The torture!!!! >:(

Terug naar “Events 2015”