Foto meet Eindhoven - Hou hier rekening mee.

Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Foto meet Eindhoven - Hou hier rekening mee.

24 aug 2015, 11:50

Met het dichterbij komen van de meeting komt er zo af en toe toch nog een bericht uit onverwachte hoek voorbij wat vermeldt moet worden en waar deelnemers eventueel rekening mee dienen te houden. Het blijkt dat aanstaande zondag om 16:30u de wedstrijd PSV- Feijnoord in EIndhoven gespeeld wordt. We hebben er in die zin iets mee te maken dat bezoekers van die Wedstrijd de parkeergarage die op Stijp S aanwezig is gebruiken om hun auto daar te parkeren. Daar dit ook een mooie foto locatie is wil ik de met name de fotografen en misschien ook de deelnemers aan de meeting vragen om toch vooral tijdig aanwezig te zijn. Dan kunnen de diverse locaties verkent worden en kunnen er foto's gemaakt worden.

**************************************************************************

Louis reed net over de A50 en attendeerde me erop dat er in het weekend van de meeting diverse werkzaamheden aan deze weg worden uitgevoerd waardoor er vertraging kan ontstaan. Dus check onderstaande site even voor actuele info. Of misschien is een alternatieve route een betere oplossing.
Check anders even Van A naar Beter
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Boeier20
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Zeewolde
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 aug 2014, 22:32

Re: Foto meet Eindhoven - Hou hier rekening mee.

27 aug 2015, 21:27

We zijn zeker op tijd ik ben erg benieuwd naar onze tweede mini meeting
MarkieS
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 aug 2015, 16:51

Re: Foto meet Eindhoven - Hou hier rekening mee.

27 aug 2015, 21:45

In aanloop naar de wedstrijd zal het hier erg druk worden. Verkeer word hier dan vaak ook begeleid. Op tijd komen lijkt me hier geen overbodige luxe, ook gezien de aankomende drukte en de vele auto's die parkeerplekjes gaan zoeken vanwege de wedstrijd PSV - Feyenoord. Ik kom hier regelmatig, ook tijdens wedstrijden, en dan staan er overal auto's geparkeerd. Niet echt leuk voor de foto's natuurlijk... Misschien de begintijd iets naar voren halen ?
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Foto meet Eindhoven - Hou hier rekening mee.

28 aug 2015, 13:02

Zoals al menigmaal in diverse reacties op dit event, hier en op FB aangegeven, zijn een aantal mensen (waaronder ik), er al vanaf 12u MarkieS en naar wat ik gehoord heb is er al iemand om 10u, deze persoon wil graag in alle rust wat foto's kunnen maken :mrgreen:
Dus, van mijn part komt degene die wil al om 07u, ik vind het allemaal best, als ik me dan nog maar een keer om mag draaien :lol:
De grote hoop zal naar ik verwacht echter vanaf 12u aankomen :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
chelsea
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Beek en Donk
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 dec 2009, 13:51

Re: Foto meet Eindhoven - Hou hier rekening mee.

28 aug 2015, 21:29

Enige ervaring met het winkelen op zondag in Eindhoven. Ook als er een wedstrijd is valt de drukte op het mooie gedeelte van Strijp s best mee. Stukje verder richting stadion staan meestal wel wat bussen.
Dus hopelijk gezellig druk op Strijp :icon_top:
Drive a mini, maximum fun!!!!

Terug naar “Events 2015”