Afterparty Renova MINI Hunt

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

20 sep 2012, 22:34

eindelijk de video van Kees en Annet kunnen bekijken, is weer hartstikke leuk geworden :icon_top: !

@Pretty: geluidje is inderdaad verslavend en het is je vergeven van het roadbook :wink: !
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

24 sep 2012, 15:38

Hier ook nog even een reactie van mijn kant. Was er nog niet aan toe gekomen omdat wij de dag na de rit naar Gran Canaria zijn gevlogen. :D Ook wij hebben een topdag gehad. Ik was deze keer niet met mijn eigen MINI, maar samen met Géraldine in haar rode Cooper S. Was heerlijk rijden over de Brabantse wegen en het weer werkte ook prima mee. :zon Veel leuke mensen gesproken, mooie MINI's gezien en ook heerlijk gegeten bij Renova: bedankt hiervoor! :icon_top: Erg leuk om alle foto's en het filmpje van Kees en Annet te zien! 8) Heb zelf niet veel foto's gemaakt, hier zijn er een paar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Renova Stijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2012, 10:58

24 sep 2012, 15:50

Top al die leuke reacties! Het was een geslaagde dag, waar ook wij met veel plezier op terugkijken.

We houden woord; in het voorjaar zijn jullie weer welkom in Breda voor wederom een gezellige rit!

Groeten,
Stijn & Bernard
Gebruikersavatar
Michel R59
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Berichten: 205
Lid geworden op: 20 feb 2012, 07:26

12 nov 2012, 16:26

Wij hebben hem afgelopen zaterdag nog ff gedaan, dit keer zonder de sleutels in de auto achter te laten :-)

Minder mooi weer, maar we hadden dan ook geen bbq gepland na afloop :-)

Gr,
Marscha en Michel
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

12 nov 2012, 16:30

Haha, zonder de sleutels in de auto te laten liggen gaat het een stuk sneller he :wink: Ondanks het mindere weer blijft het een leuk ritje om te rijden! Kijk uit naar de voorjaarsrit bij Renova!

Terug naar “Afterparty”