Autosalon Parijs 2012

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Autosalon Parijs 2012

08 okt 2012, 16:15

Gister samen met Rob een bezoekje gebracht aan de Mondial de l'Automobile. We waren nog voor opening op de plaats van bestemming, dus bij het openen van de deuren natuurlijk eerst een bezoek gebracht aan MINI (nog redelijk rustig dus).
Uitgebreid de Paceman en het interieur van de GP bekeken. De Paceman is door ons goedgekeurd :mrgreen: Leuk ding!.

De GP hadden we bij MU natuurlijk al gezien, maar nu ook het interieur:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Leren dashboard is mooi! En de rode details (pookknop, gordels etc) zijn leuk. De stoelen vielen een beetje tegen.

Eén van de verkopers dacht dat we van MINI Nederland waren. Rob met z'n MINI shirt en schoenen en ik in m'n MU shirt en met MINI tas. Gelijk even gebruik van gemaakt en een uitnodiging versierd voor de VIP ruimte :mrgreen: Ff een bakkie koffie gehad. Grappige was dat de verkoper ons 's ochtends had zien rijden. Die Nederlandse PW Dubman met 17" velgen en zwarte grill :mrgreen: en wij hadden hem ook zien rijden in zijn Countryman.
Afbeelding
Afbeelding

Na MINI was natuurlijk BMW aan de beurt en daar tot de conclusie gekomen dat de nieuwe 3-serie touring met M-pakket op dit moment de mooiste normaal betaalbare auto in de markt is :-PP Wat een mooi ding!!

Verder heb ik eigenlijk alleen nog een foto gemaakt van deze onwijs dikke 3-serie:
Afbeelding

Het was gewoon veel te druk om foto's te maken. En zeg nou zelf, alsof je die later ooit nog gaat terug kijken.... :s En de plaatjes kennen jullie hier toch al.

Wat verder opviel:
De nieuwe Mercedes A-klasse (hoewel ie niet eens meer echt opviel toen we 'm op de terugweg tegenkwamen op de Périphérique)
Volvo V40 - Mooi!
Citroën DS3 Cabrio - Niet een echte cabrio maar zoals de Fiat 500C. In ieder geval een heel stuk beter dan die belachelijke C3 Pluriel van een aantal jaar geleden :s
Citroën Numéro 9 Concept - MOOI! Wel heeeeeel erg lang, maar wat een mooi ding.
Fiat 500L - Countryman rip-off, vooral de achterlichten en de daklijn.

De VAG hal zijn we niet eens meer in geweest omdat het echt belachelijk druk was (vond Rob eigenlijk ook helemaal niet erg natuurlijk :lol: )
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

08 okt 2012, 16:39

ja, was leuk! Die MINI-dude die ons aansprak was trouwens geen verkoper, maar iemand van het MINI Headquarters France :wink: Was wel erg grappig idd dat hij ons direct aansprak.

Leuke stand van MINI, we hebben een stuk of 7 van die bekers (die ik in mnhand heb op de bovenstaande foto) gescoord. Was trouwens niet normaal hoe snel de beurs volstroomde met mensen en wat vooral opviel was hoe weinig ruimte er eigenlijk was op de stands. Wij stonden om 09.30uur voor de deur en toen de poorten om 10.00uur opengingen stonden wij vooraan. Maar na een uurtje op de BMW/MINI stand te hebben rondgehuppelt en koffie en croissants in de MINI VIP lounge hadden genuttigd was er eigenlijk al geen doorkomen meer aan. De VAG hal was echt het toppunt. Dat stond gewoon muurvast. Iedereen wilde natuurlijke de wereldschokkende vernieuwingen zien..... :s Ik heb met verbazing staan kijken naar e.o.a. concept Audi. Ik dacht dat het gewoon een A3 Crosshuppeldepup was, maar de VAG-lovers likten hem nog net niet af. Raar volk blijft dat toch..

Maar! Het was een leuke dag, we hebben best een hoop leuke auto's gezien en de roadtrip was ook erg leuk.

Ik heb precies twee foto's gemaakt, eentje van de Paceman (direct daarna onmogelijk door de enorme hoeveelheid mensen op de stand en ik heb een foto gemaakt van die enorme dikke Performance lip op de nieuwe 3. Voor de rest was het zo goed als onmogelijk om fatsoenlijke plaatjes te schieten..

Afbeelding

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

08 okt 2012, 16:41

Ben er donderdags geweest,

Wat mij vooral opviel aan de paceman was het gebrek aan been en hoofd ruimte achterin ten opzichte van een countryman. Ja de paceman heeft daadwerkelijk minder beenruimte dan een countryman.

De VAG hal was idioot druk omdat audi alleen maar S uitvoeringen heeft staan en 99% van het publiek daar natuurlijk weleens in wil hebben gezet.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

08 okt 2012, 16:44

dan hoor ik bij die 1 procent
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

08 okt 2012, 16:46

Wat ben ik dan weer blij dat ik op de 'rustige' persdagen rondren... :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

08 okt 2012, 17:04

Toen ik daar rondliep dacht ik nog "damn, ik ben jaloers op Gizmo"
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

08 okt 2012, 18:41

Die persdagen van tegenwoordig zijn ook al niet echt rustig meer te noemen volgens mij.... :shock:


@Rianne en Rob!
VET! 8)
Jammer dat jullie die mooie VAG hal gemist hebben :mrgreen:
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

08 okt 2012, 20:25

mushrop schreef:dan hoor ik bij die 1 procent
X2 :mrgreen:
quang
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: nieuwegein
Berichten: 136
Lid geworden op: 16 mar 2011, 13:59

08 okt 2012, 22:12

stoer !!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

08 okt 2012, 23:21

wat moet je met zo'n vage hal...


De strutbrace achter in de GP had wel iets mooier weggewerkt mogen worden.

Mooie glazen! :-PP
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

10 okt 2012, 19:23

We reden om 0900 de parkeergarage in, erg vroeg dus. En dat was gewoon de eerste parkeergarage met ruimte, bij de ingang aan de voorkant.
In eerdere jaren was ik iets later (rond 1200) en dan konden we meestal op het dak parkeren.

Ik heb in Parijs nog nooit meegemaakt dat je moest pendelen. In Frankfurt wel altijd (parkeren op Rebstock)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

10 okt 2012, 19:57

Parkeergarages zat daar met voldoende ruimte volgens mij. Pendelbussen heb ik ook niet gezien..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”