Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 17:58

Inmiddels zijn wij weer terug van een erg geslaagd rit, waarvoor ik Louis en Stefan wil bedanken! :-)) Mooie landschappen en leuke weggetjes, helemaal top! Navigeren ging goed, alleen in het laatste dorpje bij het eindpunt hebben we even moeten zoeken :O En was een van die weggetjes in het begin waar ik heel veel mensen heb zien draaien niet een éénrichtingsweg? :D

Helaas ben ik nog steeds bijkomende van een griepje, dus we zijn niet meer blijven hangen op het eind, maar desalniettemin toch een geslaagde dag gehad. Nogmaals dank aan de organisatie en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Perry76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Antwerpen
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 jul 2013, 15:11

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 18:39

Het was inderdaad een zeer geslaagde rit en we hebben erg veel plezier gehad vandaag. Einde was inderdaad even zoeken ( volg dus nooit de rest, dat kan fout gaan :D ) en inderdaad.....het begin was ook even zoeken. Was nog wel grappig, aan een passant de weg vragen en die zegt vrolijk dat we zo goed als in Duitsland zijn.........toch ergens een verkeerde kant op gegaan :D Was wel een leuk zandweggetje :)
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 20:15

Ondanks van het niet hebben van een MINI (staat nog zonder multiriem in Frankrijk), heb ik echt goed genoten!
Stefan wil ik in het bijzonder bedanken voor het mogen (mee)rijden in zijn MINI. Was stiekem toch wel heel erg lekker weer een stukje in een MINI rijden!

Ik ga de foto's nog ff bekijken, maar ben dr bang voor :P De Bilstein is toch net ff te hard om rijdend fotos te maken haha
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 20:25

Louis en Stafan bedankt voor een leuke dag :D Was heel gezellig was voor mij de eerste keer dat ik meedeed aan een Minirit (op de ringtrip na) en het was voor herhaling vatbaar. Was trouwens leuk dat de dames (groot en klein) van de sticting achterste voren aanwezig waren. Weet zeker dat het goed terecht is gekomen en dat ze er iets leuks mee gaan doen. Top mannen :-))


gezellig uitgebreid zitten lunchen of was het nu uitgebreid wachten :mrgreen: Nou laten we het maar op een brabants/Limburgs kwartiertje houden :D
Laatst gewijzigd door Casper op 01 sep 2013, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 20:30

Allemaal super bedankt voor jullie komst vandaag bij de 1ste editie van de rit Limburg Noord-Zuid. Ik heb genoten.
Er zullen vast veel filmpjes en foto volgens maar het belangrijkste wil ik nu al met jullie delen: We hebben vandaag €1122,50 opgehaald voor Stichting Achterstevoren!!!

Namens mij, Stefan en de stichting: BEDANKT!

De eerste wens die we in vervulling laten gaan is een speciale fietskar voor een meervoudig gehandicapt meisje. Natuurlijk zal de fietskar voorzien worden van een http://www.NewMINIClub.nl" onclick="window.open(this.href);return false; sticker.

Wie heeft er een paar mooie overzichtfoto's van een hoop Mini's bij elkaar? En tevens ben ik op zoek naar wat foto's van de meiden van de stichting... Die willen ze gaan gebruiken op hun website/facebook/twitter....

Er is tevens met mijn camera heel wat gefilmd. Sander bedankt hiervoor! Ik ga van de week de boel bewerken tot 1 filmpje en deze zal ik hier posten.
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 20:37

Snel een paar eerste foto's bewerkt. Was echt een geweldige dag, bedankt voor de organisatie!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 20:44

Sow dat zijn mooie foto's!

Ik heb de nodige vlammen mogen produceren in de tunnel dus ik ben ook weer helemaal happy!
Jammer dat toen wij de route helemaal netjes hadden uitgereden iedereen al ging :(

Morgen weer?
Perry76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Antwerpen
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 jul 2013, 15:11

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 20:55

Hier van mij ook een aantal foto's, ook al te zien op facebook. Maar voor de mensen zonder facebook.....ja....die zijn er ;) ......de foto's !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 21:06

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 21:10

Van wie is die witte clubman richard? Weet jij dat toevallig.

Kwam samen bij ons rijden vanaf roermond/echt ongeveer?
Zjeraaar
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Drunen
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 mei 2013, 16:47

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 21:27

Was een geslaagde rit, dank aan de organisatie! Ik had in het andere topic al wat van mijn foto`s geplaatst:
Zjeraaar schreef:Zo, weer terug thuis van onze eerste mini rit, ik kijk al een tijdje mee hier maar ben nog niet echt actief geweest. Leuk om een keer mee te maken, met zo veel Mini`s op pad. Het was een mooie route, een paar mensen gesproken (heb me niet echt voorgesteld volgens mij dus geen idee wie :? ) en lekker gereden. Een paar keer verkeerd gereden, omkeren met z`n tienen tegelijk had ook wel z`n charme :lol:

Ik heb wat foto`s geschoten, hier alvast een indruk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgende keer zijn we er weer bij, ik zal ook eens een voorstel topic aanmaken!

Groeten, Gerard
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 22:35

Nou, dat wat me toch een topdag! De foto's hierboven zeggen natuurlijk wel genoeg ..
Super ontvangst bij het Jachtslot, het beste bakje koffie van de dag ontvangen en wat een mooi bedrag is er bij elkaar gehaald..!
Stefan en Louis hebben er echt een mooie route van gemaakt. Alles zat er wel een beetje in verwerkt.
Erg genoten van de rit en uiteraard weer veel gelachen.

Bij editie 2 ben ik zeker weer van de partij!
Enige wat ik wel aan mij voorbij laat gaan is een bezoek aan Boothuis de Troost. We dachten er even te kunnen lunchen, maar 'even' zat er niet in. Vijftig minuten wachten op de bestelling, broodje kroket. Zelfs het brood was er oud van geworden. . Gelukkig vonden ze dit zelf wel topservice, ze moesten immers ook 100 eieren koken.. (er zat een gekookt ei bij de garnering :roll:) .

Net voor de Roertunnel kwam ik tot mijn verbazing mijn oude auto weer tegen..:
Afbeelding
Afbeelding

Maar dan op de 15" '.. Precies zoals ik de oude ingeruild heb destijds.

@ Raj: Ik heb vandaag van iemand vernomen dat ze ooit de tip kreeg om niet te remmen in de bocht, maar juist gas te geven.. ;) Misschien arriveer je dan ook wat eerder.
Laatst gewijzigd door Raymond op 01 sep 2013, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

01 sep 2013, 23:00

Dikke foto's 8)
Dag zag er ook top uit, en een mooi bedrag!
Hulde aan Louis en Stefan. (shakeit)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Gebruikersavatar
Michel R59
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Berichten: 205
Lid geworden op: 20 feb 2012, 07:26

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

02 sep 2013, 07:59

Was zeker een leuke rit en mooie route! Props naar Louis, Stefan en de stichting!!! :-))

Nog een kleine visuele bijdrage van mijn kant:

Grtz,
Michel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
hi_sven
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 jun 2012, 22:10

Re: Afterparty Limburg Noord-Zuid 01-09-2013

02 sep 2013, 08:24

Dank voor de rit! was een prima dag en ondanks dat het zonnetje soms even weg was toch de hele dag open kunnen rijden!
Mijn vader had de tunnel iets verkeert getimed, daar reden we dus alleen doorheen :(

Helaas dit keer geen foto's/video's van mijn kant. Kom wel al een paar keer mijn MINI tegen, heel leuk! :D

Weet iemand hoeveel MINI's het nu totaal zijn geworden?

Als iemand nog foto's heeft en zich geroepen voelt, gaat om een licht grijze/zilveren Cabrio (met GP2 velgen en een uitlaat links en rechts).
BE MINI!

Terug naar “Afterparty”