Afterparty Spa Trip 17/4

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

19 apr 2014, 10:13

Nice al die verhalen zo te lezen. Gister ook nog mooie verhalen gehoord!
Hoorde zelfs iets over een vervolg. Denk dat ik dan eens beter mijn best ga doen om er bij te zijn! Echt heel tof!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

19 apr 2014, 12:19

Nou Aart je zat behoorlijk goed met het schadebedrag, 50000 euro :shock:
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

19 apr 2014, 15:05

Ward schreef:Nou Aart je zat behoorlijk goed met het schadebedrag, 50000 euro :shock:
:shock: ik zie kansen op het gebied van de schade expertise!! :lachuh

:mrgreen:
Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 16:21

Ik heb inmiddels het filmpje dat mijn bijrijder heeft gemaakt met de telefoon on-line gezet, beetje onstabiel maar toch. :wink:

Enjoy!

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Afbeelding
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 18:01

Man man man! Wat een topdag! Ik heb me kapot gelachen met de Aygo! :D

Hier ook even een filmpje van mijn kant:

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 19:41

Haha jij ging echt hard met de Aygo man! :)
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 19:48

Man dit heb ik gemist! Zo kan ik mijn verslag het beste beginnen. Afgelopen donderdag was de dag waar ik lang naar uitgekeken heb. Ongeveer een maand geleden vroeg Spenki mij of ik mee wilde naar Spa. We zouden zijn racemini gaan proberen en lekker een uurtje gaan sturen.

Vorige week zondag veranderde dat plan ineens. Ik heb inmiddels zelf weer een auto waar ik wat lol mee wil hebben en dus heb ik Timini gevraagd of ik me ook nog in kon schrijven voor het uur op Spa. Dat was geen probleem. Spenki en ik besloten direct daarop dat we daarna dan naar de ring zouden gaan. Doordat Spenki een plaatsje over had en Fabian niet mee kon schoof Ipsje gezellig aan.

Afgelopen donderdag was het eindelijk zover. Om 5 uur ging de wekker. Om 6 uur verzamelen bij Auto Spenkelink en op naar Spa. De reis verliep aardig. Tussen oberhausen en Essen raakte ik iedereen kwijt en reed ik rustig zelf door. Bij het passeren van de Belgische grens direct de maximumsnelheid in acht genomen met de flitsmarathon van 24 uur in het achterhoofd op de 17e april van 2014. Gaat het toch nog mis! Bij het inrijden van werkzaamheden blijkbaar niet goed opgelet. Echt balen. 135 euro lichter. Niet het beste begin van de dag.

Vlak daarna arriveerde ik op Spa waar de rest al verzameld had. Wat een gave Mini's zaten ertussen zeg! Echt leuk om te zien! Daarna een korte briefing waarna het rijden kon beginnen.

Spa. Dat is toch wel even wat anders. Wat een baan! Na het wegrijden uit de pits ga je direct naar beneden richting eau rouge. Wat een bocht! Direct omhoog waarna een eindeloos lang recht stuk volgt (in de Aygo tenminste :D ). Echt een heerlijk circuit. Ik heb me kostelijk vermaakt. Alle lof voor Skylimit en Driving Fun en alle deelnemers. Wat werd er netjes gereden zeg. Ik vond het ook jammer om te horen dat Tom Boonen zijn F430 kort had gereden later op de dag. Erg zonde.

Daarna naar de Nurburgring. Na een schitterende toer door het Belgische en Duitse land kwamen we aan bij de Ring met nog drie Mini's en één Aygo. Het was al behoorlijk druk bij de ring. Gelukkig konden we nog parkeren op de parkeerplaats voor de ingang. Snel even een rondje gekocht en toen kon het wachten beginnen. Ik wilde direct de baan op zodra de ring open zou gaan omdat je weet dat het wachten op een baansluiting bij dit soort dagen nooit lang duurt. Dat bleek ook omdat ik tijdens mijn eerste ronde al een KTM Xbow in de vangrail zag staan en een wiel zo'n 100 meter verderop zag liggen. Het rondje ring ging lekker. Gewoon rustig aan gedaan en genoten van het rijden op de ring. Na het rondje maar huiswaarts gekeerd om nog even na te genieten van een schitterende dag.

Paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
raimon
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: apeldoorn
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 mar 2013, 12:05

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 19:51

Nog nooit iemand gezien in een aygo met een helm op;) zijn hier geen beelden van :p
Big dreams are Mini
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 19:57

Ik weet niet of er mensen hebben staan filmen vanaf de pitwall. Ik moet wel zeggen dat ik een andere stoel heb gemonteerd waardoor ik meer hoofdruimte heb.
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 20:01

Was geweldig om te zien, de Aygo over Spa!
Zaten op gegeven moment achter je en zijn express ff blijven "hangen" om je erover heen te zien denderen, hahaha was helemaal top!

:icon_top: :mrgreen:
Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 20:38

ajede schreef:Zaten op gegeven moment achter je en zijn express ff blijven "hangen" om je erover heen te zien denderen..
Nou niet zo stoer doen, Aart! Geef maar gewoon toe dat die R56 van je de grootste moeite had om in het kielzog van die 3-pitter te blijven... :mrgreen: :wink:
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

21 apr 2014, 20:42

:mrgreen:

Terug naar “Afterparty”