Afterparty Spa Trip 17/4

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 09:58

Tim, allereerst bedankt voor de organisatie! Het was een zeer geslaagde en gezellge dag.
Spa was echt super! Heerlijk om daar eens een uurtje op los te kunnen gaan. Naderhand dacht ik even dat de aandrijfas het begeven had, maar na de gouden tip van Wilco om de wielbouten eens te controleren bleek dat niet zo te zijn; bijna alle wielbouten aan de voorzijde waren losgekomen! :s Leermomentje: als je de wielen ooit eens los hebt gehad, na 100 km ALTIJD even controleren en opnieuw vastdraaien... :)

Na de lunch nog even met Roy, Chico en Tom naar de Ring geweest en daar nog een rondje gemaakt. Pfff, dat was voor mij niet het leukste rondje. Het duurde allemaal wat langer dan gepland voordat de Ring toegankelijk werd gesteld en dit maakte velen ongeduldig. Het was zeer druk op de baan en de snelle jongens vlogen je soms nogal agressief voorbij. Met samengeknepen billetjes en klamme handjes het rondje afgemaakt. Nee, dan was het bij Spa een stuk relaxter op de baan.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 10:32

Brightness schreef:Tim, allereerst bedankt voor de organisatie! Het was een zeer geslaagde en gezellge dag.
Spa was echt super! Heerlijk om daar eens een uurtje op los te kunnen gaan. Naderhand dacht ik even dat de aandrijfas het begeven had, maar na de gouden tip van Wilco om de wielbouten eens te controleren bleek dat niet zo te zijn; bijna alle wielbouten aan de voorzijde waren losgekomen! :s Leermomentje: als je de wielen ooit eens los hebt gehad, na 100 km ALTIJD even controleren en opnieuw vastdraaien... :)

Na de lunch nog even met Roy, Chico en Tom naar de Ring geweest en daar nog een rondje gemaakt. Pfff, dat was voor mij niet het leukste rondje. Het duurde allemaal wat langer dan gepland voordat de Ring toegankelijk werd gesteld en dit maakte velen ongeduldig. Het was zeer druk op de baan en de snelle jongens vlogen je soms nogal agressief voorbij. Met samengeknepen billetjes en klamme handjes het rondje afgemaakt. Nee, dan was het bij Spa een stuk relaxter op de baan.
Was de Ardennen trip 's middags toch een stukje aangenamer inclusief cappucino'tje (met dank aan Wilco) aan het oudste stuwmeer van Europ (toch Tim?) :roll: , om over het "toetje" bij van der Valk in Limburgia. nog maar niet te spreken! :mrgreen:

:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 10:40

Ik hoor het al wel weer; klinkt als een topdag! 8)
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Oldeberkoop
Berichten: 921
Lid geworden op: 03 nov 2012, 23:47

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 10:49

Comparco schreef:
spenki schreef: Wie geen reserve wiel bij zich heeft............. dan draai je toch gewoon een schroef in je band. Geweldig.
:() :D
Heb meteen zo'n reparatie setje in de auto gegooit. 8)
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 10:55

goedenmorgeeeeen!

Tim ten eerste, goed geregeld!! volgende keer schrijf ik me WEL in!:D
ik zou eerst niet meegaan maar toch op late termijn besloten om mee te gaan
aangezien ik al niet vaak mee kan naar ritten of meetings!:D
dit keer moest ik wel heeeeel vroeg uit me nest! maar geeft niet, dat heb ik er wel voor over!!

achteraf wel spijt dat ik me niet heb ingeschreven, want begon heeeeeeel erg te kriebelen
en te jeuken op plekken waar ik niet eens van wist dat ik er gevoel had!! haha
Rox heeft veel plaatjes geschoten(we hebben ze nog niet gezien BTW!)
dus op de foto's zouden jullie even moeten wachten!:P
toch nog 2 rondjes met Andor mee mogen rijden (thanks daarvoor!!)
ook paar nieuwe gezichten gezien waaronder Wilcoo, Luukje, Comparco en familie Hermans!
de rest was voor mij wel bekend aangezien het een thuiswedstrijd rit was!

zoals brightly zei, zijn we na de lunch richting de ring gereden met zijn 4en
EN als klapper op de voorpijl bij de grens van belgie naar duitsland
aangehouden samen met brightly!
of wij drugs of wapens bij ons hadden.... hahahahah voor mij niet de eerste keer
maar wat wil je, een getinte jongen met pet en zonnebril in een zwarte Mini.....
maar goed eenmaal aangekomen bij de ring, kaartje gehaald en gewacht tot +- 6u
toch nog wel par dikke ride's gespot daar waaronder een corvette, lambo en 458 spider!
en JA sommige jongens gingen wel heel agressief over de ring!
ik moet zeggen dat ik liever met 17" slicks of semi slicks i.p.v 18" 8,5J en falken's over de baan vlieg!

al met al toch een geslaagde lange dag gehad met zijn allen!

zoals ik zei, de foto's komen eraan!
heb al wel dit gevonden van de ring!

Brightly:
http://www.racetracker.de/event/picture ... 29229afbed
http://www.racetracker.de/event/picture ... 83d043eb8d
http://www.racetracker.de/event/picture ... 9a13e67f5f
http://www.racetracker.de/event/picture ... 029b2b2168

Spenki:
http://www.racetracker.de/event/picture ... 2357d85d77
http://www.racetracker.de/event/picture ... f776bd504a
http://www.racetracker.de/event/picture ... 3c19dff1d4

Tom:
http://www.racetracker.de/event/picture ... 646dada655

Chico:
http://www.racetracker.de/event/picture ... 14f1ed1ff8

Bedankt Tim!
Laatst gewijzigd door Cheek-O op 18 apr 2014, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 10:57

oow, en waarom werkt het nu niet meer? :S

hier staan ze i.i.g

http://www.racetracker.de/event/showeve ... 17_04_2014
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 11:05

hahaha Chico, ze hebben die kilo coke in je accubak dus niet gevonden?! Mazzelaar! :mrgreen:

Linkjes zijn niet helemaal goed gelinkt volgens mij ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 13:27

net nog een keer gekeken, naar andere foto's maar staan alleen nog maar op racetracker!

nee, die kilo hebben ze niet gevonden nee!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gebruikersavatar
Andor
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schiedam
Berichten: 710
Lid geworden op: 15 okt 2012, 19:03

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 13:38

Wat een heerlijke dag was het inderdaad en een super bijzondere ervaring! :rijden :D Enorm veel dank aan Tim hiervoor, alles was tip top geregeld. :icon_top:

Hierbij mijn kliekjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
dreh
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Sittard
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 jan 2014, 00:15

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 16:02

Wat een dag wat een dag :D :D :D

Het was zo ontzettend vet!
Voor mij was het dus ook de allereerste circuit ervaring, en man wat een kick geeft dat zeg!
De adrenaline giert door je lichaam tijdens het rijden! :))
Vond het SPA circuit heel erg fijn, met de brede banen en korte route!
Daardoor leerde je de bochten een beetje kennen en dat maakte het toch erg leuk :mrgreen:
Ook super dat het nog relatief rustig was, genoeg bochten en stukken praktisch in je eentje kunnen rijden, heel prettig! :icon_top:

Vond het vooral geweldig om verschillende forumleden eindelijk eens te mogen ontmoeten :mrgreen:
Het was een hele gezellige dag, vooral de terugweg vanuit SPA in een treintje met 7 MINI's was tegek!
De schitterend route die Timini met veel moeite had uitgezocht was héééérlijk!! :mrgreen:

Veel mini's gezien, veel nieuwe dingen geleerd, en veel nieuwe mensen leren kunnen! wat wil ik nog meer? :-))

Het was voor mij een perfecte dag, en dat er nog vele meetings mogen volgen met zo'n fantastische groep en schitterende mini's! :rijden

Uiteraard komen de foto's eraan die mijn broer allemaal heeft kunnen maken, zitten zeker een paar goeie tussen ;) ik zal deze naar de e-mailadressen sturen die in de mail van Timini staan. :icon_top:
Afbeelding
dreh
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Sittard
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 jan 2014, 00:15

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 16:07

bij deze alvast wat fotos van mijn telefoon af, we beginnen met de M3 van Nikki Terpstra ;):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 17:32

Toffe foto's allemaal. Ik heb er ook een paar gemaakt die komen er ook binnenkort op ;) Vond het ook mooi dat er een voorbijkomende auto stopte om bij de hele rij geparkeerde MINI's te kijken!
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

Re: Afterparty Spa Trip 17/4

18 apr 2014, 23:47

Allemaal erg bedankt voor de positieve reacties! Ik vond het erg leuk om te regelen allemaal en ben blij dat alles goed uitgepakt heeft. Het mooiste was natuurlijk waar het allemaal om ging: het rijden op naar mijn idee het mooiste circuit van Europa, Spa!
Was er al eens op geweest maar om daar met eigen auto te rijden is wel wat specialer en zeker met de goede entourage. Daarmee bedoel ik natuurlijk de leuke en enthousiaste groep met mensen en het fantastische weer!

Vervolgens naar de lunch waar het leek alsof we terug gingen in de tijd en we vervolgens zelf de bestellingen opgenomen hebben. :lachuh

Toen met z'n allen nog het oude gedeelte van Spa gereden. Wat moet dat hard gegaan zijn in die tijd over de lange rechte stukken en flauwe bochten! En geen enkele run-off gedeeltes en niet eens overal vangrails. Toen zij wij met een aantal mensen via de Ardennen, een drankje op het terras( thanx Wilco! :bier )bij zoals Aart al zij de oudste stuwdam van Europa en zuid-Limburg naar de Van der Valk gereden. Prachtig gebied met veel mooie wegen! :rijden

Uiteindelijk na wat regen om half elf voldaan weer thuis.

Aangezien het een succes was en erg leuk is de kans groot dat er wel een vervolg komt :dansen.
Het was erg prettig zaken doen met skylimitevents dus eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb zelf weinig foto's gemaakt en mijn vader heeft op het circuit nog gefilmd maar heb het resultaat nog niet gezien. Ik ben erg benieuwd naar de andere foto's van jullie!

Foto's van de organisatie zullen een dezer dagen op deze site te vinden zijn: Foto's!
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”