Speedy MINI

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

Speedy MINI

25 mar 2007, 16:46

Het was Bruut!! 8) Net thuis en ik zit nog na te genieten van dat planken in duitsland.. wat was het gaaf!!
Ik was natuurlijk weer te laat vanmorgen.. (zomertijd) even snel richting Boxmeer gereden.. de afslag ook voorbij gereden dus even een grasveldje omploegen.. eenmaal aangekomen bij de grensovergang, en daar stonden alle Racemonsters.. De dikste Mini's van Nederland incl. een hele dikke cabrio van onze duitse newminiclub lid, MINI S 255 echt een dik ding in het echt.. gaaf! Snel doorrijden richting de parkeerplaats zonder koffie (sorry :oops: ) en gelijk Berthil uitgedaagd, Speedy Mini was begonnen :D

Eerst wat sprintjes doen, berthil?! ja is goed, knalt er gelijk vol gas vandoor richting de 235km naar afslag 5 :lol:
keren en dan met een licht windje mee 240 op GPS halen.. dat was leuk, later nog 241km op GPS gehaald
maar meer zat er niet in.. Berthil heeft de 245 op GPS gehaald en de snelste was de Leon met 250km op GPS maar die heeft ook 270 pk en een betere CW waarde.. dus dat kan harder :lol:
Ik ga even de foto's online zetten en die filmpjes moeten ook maar snel komen :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

25 mar 2007, 17:22

Ben benieuwd naar al die race monsters ik kan niet wachten op de filmpjes.
Hoe deden de R56 tigers het???
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Onder de Erasmusbrug
Berichten: 1764
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:42

25 mar 2007, 18:04

Speedy MINI was echt goed!
Lekker gegast en met z'n alle de Shell gesponsord!
Verrassing van de dag was toch zeker Kaj wel!
Wat loopt dat ding hard zeg! 8)
Verder lekkere sprintjes met iDark getrokken, hij loopt in z'n versnellingen net van me weg, maar de top = gelijk! :)
Hier ff wat fotows:
Afbeelding
Hier neemt Hans (DOOR DE BERM!!!) toch nog maar ff de afslag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En ik heb Berthil toch nog even in de achteruitkijkspiegel gehad!
Afbeelding
Super goeie dag met geweldig weer!
8)

Kom maar op met de filmpjes!!
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

25 mar 2007, 18:16

Goeie foto's! Zo te zien een geweldige dag geweest. Maar vertel? Hoe hard liep de R56 van Kaj?

Mooie velgen trouwens onder die cabrio
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

25 mar 2007, 18:45

ah, hier op het forum is de wintertijd nog van kracht ;-)
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

25 mar 2007, 18:46

ff in je profiel de klok vooruit zetten. :wink:
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Berichten: 382
Lid geworden op: 25 sep 2006, 09:43

25 mar 2007, 18:55

Ben ook weer veilig terug, nog ff wezen aftervlammen A15/A16 met de buurman. :s

Vond het echt kicken, KM-teller kon niet verder :evil:

Geduelleerd met Miniboard (Works) en Ferdinand (Dahler), zijn accelererend toch tikkie rapper Afbeelding
Zelf wel wat snelheid verloren door aanspreken toerenbegrenzer, maar des al niettemin, heb genoten

Fotoos zal ik tzt ff uploaden

vr.gr.Bas Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bas op 25 mar 2007, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1035
Lid geworden op: 24 feb 2006, 18:13

25 mar 2007, 19:01

Hallo mede Speedy-MINI-ers,

Speedy MINI was fantastisch, voor herhaling vatbaar!! Leuk weer en leuke mensen ontmoet, wat wil je meer 8) .
en zeer goede prestaties mogen aanschouwen, Berthil: 245 km/u :shock: .
Ben zelf uitermate tevreden over de 237 km/u die bijrijder Gert-Jan gezien heeft op de GPS. De 239 km/u die daarna Maaij gezien meende te hebben is denk ik te mooi om waar te zijn met wind tegen, heh Maaij :wink:.


terrasje a/d Waalkade in Nijmegen
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

25 mar 2007, 20:26

Ik ben inmiddels ook weer veilig thuis. Het heeft even geduurt, maar langs de broertjes Bemmel in Tilburg gaan duurt nou eenmaal lang. Heb om de dag compleet te maken ook maar meteen m'n linker voorband lek gereden.... :? Banden stonden compleet niet op spanning vandaag kwam ik bij het benzinestation (waar ik m'n lekke band even ging vullen) achter... :shock:
Misschien had ik er dus toch meer uit kunnen halen... :? Volgende keer maar eens allemaal op letten. Al het "TE-VEEL" gewicht eruit (camera's, gps-systemen, Maaij en lege pakjes kauwgom). :mrgreen: Bandjes oppompen volgende keer en eens kijken of dat octaan 100 nou echt wat uitmaakt op top.

Mijn KiKa-sticker heeft vandaag 242 op de teller en 237 op de GPS gereden als top! Echt véél beter dan ik eigenlijk had verwacht!
Ik heb alleen een sprintje gedaan tegen de GP van Hans. Die uiteraard, zoals verwacht, van me weg liep... :oops: Ookal scheelde het weinig, hij liep gewoon van me weg (moet een leuk filmpje zijn geworden Hans)! :) De GP zit wat eerder op z'n topsnelheid en dat was dan ook duidelijk te merken. :mrgreen:

Ik heb het gruwelijk naar m'n zin gehad. Nieuwe mensen leren kennen en eindelijk die R56-afkraker in real-life gezien (hij is aardig) Het was goed geregeld en niet gevaarlijk (vond ik), iedereen hield godzijdank z'n eigen psychische grens aan en dat vind ik heel belangrijk! Heerlijk kunnen kwijlen van al die mooie geluidjes om me heen (met name Wint, Hans en Berthil.... :-PP )
Jammer dat er dan weer zo'n kostenpost de komende dagen aan zit te komen als een nieuwe band.... :evil:

@Hans:
Wat waren nou de uiteindelijk topsnelheden van iedereen?! Ben wel heel benieuwd!

(p.s. filmpjes komen eraan!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

25 mar 2007, 20:35

klinkt gaaf mensen :)
kan niet iemand een lijstje maken met namen/gps topsnelheden?

@ kaj: 237 ?! dat klinkt goed! :mrgreen:
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

25 mar 2007, 20:43

237 echte kilometers, dat is toch niet slecht voor een auto die als fabrieksopgave 225 km als topsnelheid heeft
Peerkie
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 449
Lid geworden op: 20 jan 2007, 22:13

25 mar 2007, 20:48

Goed om te zien en te horen dat jullie alweer een super MINI-zondag hebben gehad! Maar... hoe moet dat nou toch volgende week? :roll: Dat wordt afkicken!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

25 mar 2007, 20:55

èrcé schreef:237 echte kilometers, dat is toch niet slecht voor een auto die als fabrieksopgave 225 km als topsnelheid heeft
Daar verbaasde Maaij (die op dat moment met mij mee reed) en ik ons ook over! :mrgreen: Helemaal goed toch dat hij (veel) meer doet dan is aangegeven! Zo komen ze netjes hun afspraken na! 8)
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

25 mar 2007, 20:59

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4929937672[/GVideo]
Én dat is één! :mrgreen:

Hier dus de 237 OP DE TELLER, de 237 op GPS staat helaas niet op film, toen zat Maaij namelijk op die stoel. Maar er is vanuit Hans z'n GP een filmpje gemaakt van die run die ik HÉÉL GRAAG wil zien! 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

25 mar 2007, 21:12

gaaf kaj.
hoeveel toeren p/minuut draait hij in zn 6 op top (of heb je de top in zn 5 gehaald)?

Terug naar “Afterparty”